![]() |
wie haat u het meest?
Uitlaatklep...
Dit is geen rationeel toppic, gewoon een gelegenheid om eens flink jullie frustraties te uiten. |
Nu is dat een simpele vraag : ELKE Moslim wens ik een trage en verschrikkelijk pijnlijke dood toe!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
Citaat:
|
Citaat:
Om niet te spreken van alle ruimte die er in dit land zou vrijkomen |
Linkse rukkers, omdat zij de oorzaak zijn van deze mislukte maatschappij. Ik heb hier ergens iets gelezen over de oorzaak van de radicalisering en het stemvee van de sossen.
Ik kan me de juiste tekst niet helemaal meer herinneren, maar ik was het er volledig mee eens. |
Citaat:
Bedankt politiekers. |
Vooral neoliberalen (linkse pseudoliberalen). Types als Guy. Dan pas de moslimterroristen.
|
Citaat:
|
Ik haat terroristen in het algemeen eigenlijk. Linksen haat ik niet. Ik haat ook Dobus de clown niet, dus waarom zou ik Elio Di Rupo haten?
|
Religie!
|
De entourage van Prins Laurent dankt u hem niet te betrekken in deze poll.
![]() |
Citaat:
Het leven van een links persoon is feitelijk nog minder waard dan dat van een massamoordenaar. |
Haattopic.
Citaat:
|
Citaat:
Het is heus niet links dat zaken doet met dat terrorismesponsorend onland. Denk elite. |
Citaat:
|
Waarom sluiten? Omdat er toevallig allochtonen worden vermeld. Gaan we dan samen een kaarsje branden, een hippieliedje zingen en ons bij de Moslims verontschuldigen? Omdat hun eigen mensen aanslagen hebben gepleegd en ze ermee gelachen hebben. Maar wij slecht over hun hebben gesproken. Rare hersenkronkels in deze gekke wereld :D
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wenst U dat ook te verbieden? Verbiedt het forumreglement dat trouwens, ergens de pest aan hebben? Nou nou. Staan we in PC-overdrive-mode vandaag? Een streepje minder mag wel. U neemt trouwens niemand bij het neusje door zodanig wild in het rond te stampen. Mijn probleem met de OP is dat de term 'links' de oorzaak van de wantoestanden niet volledig omschrijven kan. Het dekt helemaal de lading niet. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:45. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be