![]() |
'Onkelinx en Di Rupo hebben antiterreurbeleid tegengehouden'
Verwilghen, destijds minister van justitie, klapt uit de (regeringstafel)biecht.
Maar wat hij echt zegt: het ontbrak me aan moed om mijn gedacht door te drukken, of, ik zag mijn postje te graag. En wat hij ook toegeeft: idem dito van conclusies voor Verafstoot. http://www.standaard.be/cnt/dmf20160324_02200849 Titel: 'Onkelinx en Di Rupo hebben antiterreurbeleid tegengehouden' Citaat:
|
|
Citaat:
"Ik vond mijn job als minister toch net iets belangrijker dan de veiligheid van mijn mede-burgers." Wat wil hij nu, applaus? |
Citaat:
|
Zoveelste zielige variant van "het is allemaal de schuld van de sossen". Jullie hebben echt weinig fantasie.
|
Citaat:
Stopt eindelijk met dat België en smijt gelijk ook Europa overboord, dan zijn we eindelijk al die bemoeienissen kwijt en kunnen we een eigen en doortastend beleid voeren. |
Citaat:
Stopt eindelijk met dat België en smijt gelijk ook Europa overboord, dan zijn we eindelijk al die bemoeienissen kwijt en kunnen we een eigen en doortastend beleid voeren. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het europese probleem is niet de grenzen die open zijn, maar het gebrek aan uitwisseling van informatie tussen de landen ivm veiligheid... Het belgische probleem van een land te splitsen is dus de situatie erger maken... dus het kinderlijk kibbelen tussen de spanningsvelden van links/rechts maar vooral waals/vlaams is precie sallemaal de aandacht afleiden van de essentie: de essentie is dat onze overheid haar rijkelijk toebedeelde middelen vreselijk inefficient gebruikt... |
Citaat:
|
Citaat:
In tegendeel ! Geen geleuter, geen fantasie. Een keiharde verklaring van iemand die het zelf lijfelijk heeft meegemaakt en die anders de wolligheid in persoon is. Het moet toch steken, want hierop komen geen of slechts meesmuilende reacties vanuit de linkerzijde. Het had eens niet waar moeten geweest zijn. Het kot was te klein. Anderzijds is dit mosterd na de maaltijd ! Zeer zwak van de heer Verwilghen. Werkelijk een over het paard getilde looser. Geschikt om onder Verhofstad te dienen. |
Citaat:
Moest je de moeite doen om wat verder te lezen dan "Di Rupo en Onkelinckx" had je dat gelezen. Maar "jullie" hebben genoeg aan "jullie" fantasie om meteen te oordelen, nietwaar? |
Laat de PS zo snel mogelijk weer regeren.Kunnen ze dit land verder naar de verdoemenis rijden.
En de blauwe konijnentand heeft tijdens zijn twee legislaturen acht jaar lang plat op buik gelegen voor de machtige PS. Op naar het Griekenland aan de Noordzee. De delocatie van bedrijven zal aan een verschroeiend tempo verder gaan onder bewind van PS. Zonder het leegzuigen van Vlaanderen was Wallonië reeds lang een failliete puinhoop. |
Ik hoop dat Verwilghen nog ferm aan de tand gevoeld zal worden, door onafhankelijke journalisten.
Omtrent zijn lafheid. En nog veel meer dat ze Verafstoot op de rooster leggen. . |
Citaat:
Wie was altijd pro massamigratie en regularisatie van vreemdelingen waar zich terroristen tussen verscholen? De sossen! De verantwoordelijkheid van de linksen is verpletterend. |
Citaat:
Wie was altijd pro massamigratie en regularisatie van vreemdelingen waar zich terroristen tussen verscholen? De sossen! De verantwoordelijkheid van de linksen is verpletterend. |
Het enige wat deze regering, als ook de vorige regeringen, doet, is vingerkes wijzen naar de andere.
Ze hebben er allemaal de mond vol over ondernemen, maar moest men zo een bedrijf runnen zoals er wordt bestuurd, dat bedrijf was al lang afgebrand en falliet verklaard. En't zou natuurlijk de schuld van de andere zijn geweest. |
alle sossen en moslimterroristen samen in de gevangenis en dan nuken! Probleem opgelost
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:47. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be