Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Moslima verscheurt Israëlische vlag op Beursplein (https://forum.politics.be/showthread.php?t=230158)

vanderzapig 24 maart 2016 22:28

Moslima verscheurt Israëlische vlag op Beursplein

Een hoofddoekdragende vrouw betuigt haar solidariteit voor de slachtoffers van de moslimterreur in België door de Israëlische vlag die werd neergelegd aan het memoriaal op het Beursplein te verscheuren.

http://www.dailymail.co.uk/news/arti...23474226266124

Xenophon 24 maart 2016 22:30

Dat is een gematigde moslima.

vanderzapig 24 maart 2016 22:32

Sorry, dubbel van dit:

http://forum.politics.be/showthread.php?t=230156

Garry 24 maart 2016 22:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vanderzapig (Bericht 8040475)
Een hoofddoekdragende vrouw betuigt haar solidariteit voor de slachtoffers van de moslimterreur in België door de Israëlische vlag die werd neergelegd aan het memoriaal op het Beursplein te verscheuren.

Euuu, ik kan even niet volgen hoor.
Wat heeft het verscheuren van een Israëlische vlag te maken met het betuigen van solidariteit voor de slachtoffers????

Als ze nu nog zou haar hoofddoek verscheurd hebben zou ik het nog kunnen snappen maar een Israëlische vlag. Wat heeft Israël in godsnaam te maken met die terroristische daden ??? Direct oppakken dat vuil wijf en uitdrijven samen met de rest van haar nest en alle bezittingen confisqueren ten bate van de vele slachtoffers. En die andere vetzak, die er een andere vod over drapeerde, eveneens. Zelfde laken en broek.

SDX 24 maart 2016 22:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Garry (Bericht 8040496)
Wat heeft het verscheuren van een Israëlische vlag te maken met het betuigen van solidariteit voor de slachtoffers????

Als ze nu nog zou haar hoofddoek verscheurd hebben zou ik het nog kunnen snappen maar een Israëlische vlag. Wat heeft Israël in godsnaam te maken met die terroristische daden ???

Ze voelde zich 'beledigd', zoals zo vaak, altijd?

Garry 24 maart 2016 22:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SDX (Bericht 8040497)
Ze voelde zich 'beledigd', zoals zo vaak, altijd?

Beledigd? Buiten met dat mens en heel de rest van haar nest dan kan ze zich verder beledigd gaan voelen in hare zandbak in haar thuisland.

schietboog 24 maart 2016 23:15

En we zullen daar weer niks over horen in de "politiek correcte" Belgische media.
Een struisvogel is er niks tegen.

Diego Raga 25 maart 2016 00:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door schietboog (Bericht 8040514)
En we zullen daar weer niks over horen in de "politiek correcte" Belgische media.
Een struisvogel is er niks tegen.

Bij de Nederlandse journo's willen ze ook niks horen wat niet in hun pocokraam past.
Wim van Rooy werd afgebeld bij enkele NL-praatprogramma's, toen de andere gasten hoorden dat hij zou komen praten over de islam en dat absoluut niet wilden.

Maar gelukkig is er GeenStijl:

Gesprek op Niveau: Jan Roos en Wim van Rooy

http://www.geenstijl.nl/

Frankenstein 25 maart 2016 02:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga (Bericht 8040529)

Maar gelukkig is er GeenStijl:

Gesprek op Niveau: Jan Roos en Wim van Rooy

http://www.geenstijl.nl/

Goed interview; het Ceausescu revolutie effect is de laatste strohalm voor behoud van Europa; heb ik als optie zien langskomen.. In 1 keer kantelt de boel.

Wie weet wordt Europa toch gered.

de vuile muilekoek 25 maart 2016 06:45

Citaat:

Citaat:

Als ze nu nog zou haar hoofddoek verscheurd hebben zou ik het nog kunnen snappen maar een Israëlische vlag. Wat heeft Israël in godsnaam te maken met die terroristische daden ??? Direct oppakken dat vuil wijf en uitdrijven samen met de rest van haar nest en alle bezittingen confisqueren ten bate van de vele slachtoffers. En die andere vetzak, die er een andere vod over drapeerde, eveneens. Zelfde laken en broek.

Das hun manier van doen ... leer eens uw naaste begrijpen...:roll:

vanderzapig 25 maart 2016 07:05

Citaat:

Dat was sarcasme.

demonen 25 maart 2016 08:28

Citaat:

Deze mensen horen niet thuis in het Westen!

Garry 25 maart 2016 09:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vanderzapig (Bericht 8040619)
Dat was sarcasme.

Had ik intussen ook wel begrepen. 't was een briefje, had wat tijd nodig om te vallen.

Garry 25 maart 2016 09:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek (Bericht 8040602)
Das hun manier van doen ... leer eens uw naaste begrijpen...:roll:

Mijn gedacht, daar wil ik geen zier mee te maken hebben. Echte Marokkanen zitten hier nagenoeg niet, allemaal van dat Berbergespuis wat ze ginder kwijt wilde zijn en wij zitten er mee. En heel die collectie rotte appels werden hier nog wat aangedikt met rotte appels van alle andere uithoeken. Er zijn er waarvan ge kunt zeggen dat ze hier mee door de beugel kunnen maar het grote merendeel is crapuul en zo lang ze dat niet tot persona non grata verklaren gaat Europa naar de klote. Ze hebben gedacht dat dat rommeltje zich hier uiteindelijk wel zou integreren en acclimatiseren maar niets is minder waar, in tegendeel, het gaat van kwaad naar erger.

Ge kent het verhaal van die ene rotte appel in de mand hé. Dat is niet uit de lucht gegrepen hé.

Zo is de volksverhuizing naar Amerika ook verlopen. Wie van waardige burgers ging daar aanvankelijk naartoe? Slechts enkele, al de rest waren geloofsfanaten die hier vervolgd werden en crapuul, gangsters die op de vlucht waren en noem maar op. En zijn die ginder geïntegreerd bij de plaatselijke bevolking? Nee, die hebben ze uitgemoord op een paar na.

Garry 25 maart 2016 09:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Langoor (Bericht 8040734)
Ga dat tegen je partij vertellen.

Mijn partij vertelt dat al heel haar bestaan. t' Zijn die andere die een beetje doof zijn, die nog steeds geloven dat ze, met zich uit te geven voor heiliger te zijn dan de paus, het hier wel zullen redden, maar ze komen meer en meer van een kale reis terug. Vroeg of laat, misschien TE LAAT, gaan ze het toch moeten inzien want zal het volk zich tegen hen keren en dan mogen zoals gewoonlijk de andere de hete kolen uit het vuur halen en dan kunnen ze die bekritiseren wanneer dat niet van de eerste week de beoogde resultaten geeft.

de vuile muilekoek 25 maart 2016 12:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Garry (Bericht 8040804)
Citaat:

Mijn partij vertelt dat al heel haar bestaan
. t' Zijn die andere die een beetje doof zijn, die nog steeds geloven dat ze, met zich uit te geven voor heiliger te zijn dan de paus, het hier wel zullen redden, maar ze komen meer en meer van een kale reis terug. Vroeg of laat, misschien TE LAAT, gaan ze het toch moeten inzien want zal het volk zich tegen hen keren en dan mogen zoals gewoonlijk de andere de hete kolen uit het vuur halen en dan kunnen ze die bekritiseren wanneer dat niet van de eerste week de beoogde resultaten geeft.

Allee gij ... ;-) zou het kunnen dat ik in de zelfde winkel zit dan ?... kijk weet je ,in Menen is een vluchtelingencentrum ewel in heel die straat hangt geen een brievenbus meer recht en de voordeuren van huizen zijn continu beschadigd door inbraak en wat nog allemaal ,,,maar t'is niet van die jonge vluchtelingen hoor neen neen die lopen alleen s'nachts wat rond in de straten en maken maar beetje tumult enzo....

Diego Raga 25 maart 2016 16:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein (Bericht 8040564)
Goed interview; het Ceausescu revolutie effect is de laatste strohalm voor behoud van Europa; heb ik als optie zien langskomen.. In 1 keer kantelt de boel.

Wie weet wordt Europa toch gered.

Europa z�*l het komende decennium gered worden van het islamitisch paleotisme en de (meeste) moslims zullen de keuze krijgen, tussen die woestijnshit afzweren of het hier linea recta af te bollen, zonder enig ander alternatief.
Het zal wsl niet zonder slag of stoot gaan, maar een Europees kalifaat kunnen ze nu al op hun buik schrijven, that's for sure.

Ik heb recent 'n interessant artikel daarover gelezen en zal dat vanavond laat of morgen hier posten.

Stormram 25 maart 2016 17:00

Waar zaten de cultuurmarxistische knuffelaars op dat moment? Dat vrouwtje had duidelijk een knuffel en een emo-gedichtje nodig!

Infowarrior 25 maart 2016 17:07

Citaat:

Ne schot tegen haar vette kont?

Wat een mottig manwijf is me dat zeg!

Odol 25 maart 2016 18:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Stormram (Bericht 8041309)
Waar zaten de cultuurmarxistische knuffelaars op dat moment? Dat vrouwtje had duidelijk een knuffel en een emo-gedichtje nodig!

Ben momenteel "waarover men niet spreekt" van Wim Van Rooy aan het lezen.

Ik moet zeggen de informatie die ik daar in vindt ivm israel is nieuw voor mij (ik had hetzelfde oppervlakkige idee zoals de meeste gedesinformeerden), maar vind wel bevestiging in andere bronnen.

De politiek correcte marxistische linkse bende is al jaren bezig met Israel te beschadigen en de terroristische palestijnen in een slachtofferrol aan het duwen.

Israel is een bastion midden in een vijandig gebied.
Als Israel valt is het westen een vogel voor de kat.
Het wordt tijd dat we even sterk worden als de Joden van Israel.

Ik wil mijn vrijheid terug, ik wil correcte informatie. Niet die leugens die je telkens hoort van de gecensureerde pers.

Islam brengt geen vrede, de profeet was een moordenaar, heel hun geschiedenis hebben de moslims geroofd, geparasiteerd en hun gastheren vernietigd, vermoord en verkracht.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:00.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be