Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   "Abdeslam maar één uur ondervraagd tussen arrestatie en aanslagen" (https://forum.politics.be/showthread.php?t=230171)

Scherven A. Mok 25 maart 2016 08:07

"Abdeslam maar één uur ondervraagd tussen arrestatie en aanslagen"

Bye bye regering Michel. Michel moet naar de koning!!!

Citaat:

De Belgische speurders zouden terreurverdachte Salah Abdeslam tussen het moment van zijn arrestatie vrijdagavond en de aanslagen van dinsdag slechts één uur hebben ondervraagd. Dat hebben zijn advocaat Sven Mary en twee andere bronnen dichtbij het onderzoek gemeld aan Politico Europe.Bron.
"Ze hadden er niet aan gedacht dat de mogelijkheid bestond dat er iets kon gebeuren zoals dinsdagochtend."

Henri1 25 maart 2016 09:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Scherven A. Mok (Bericht 8040677)

Hoe zouden ze ook he.
Hun baas heeft nul de botten ervaring op zijn departement.

Als de kennis komt van Amerikaanse actiefilms.

Vette Pois(s)on 25 maart 2016 09:53

sossentooggezwam

hamac 25 maart 2016 10:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 (Bericht 8040790)
Hoe zouden ze ook he.
Hun baas heeft nul de botten ervaring op zijn departement.

Als de kennis komt van Amerikaanse actiefilms.

Wie heeft jou verteld dat Spiderman niet echt is?
En hoelang weet je dat al?

dpg 25 maart 2016 10:09

Sinds ik weer in België woon, is het me opgevallen hoe relaxt men hier omgaat met terugkerende of potentiële Syriëstrijders. Al op 8 september 2014 zei ik in Terzake: ‘Terugkerende strijders die met IS of het Nusra-front vochten, moeten wettelijk worden vervolgd voor landverraad of voor deelname aan misdaden tegen de menselijkheid. Daarvoor moeten we geen nieuwe wetten maken, we hebben ze al. We mogen niet naïef zijn en denken dat ze niks zullen doen, de geschiedenis van het jihadisme op andere plaatsen heeft ons geleerd dat terugkerende strijders soms twee jaar of meer wachten voor ze iets doen.’

Dyab Abou Jahjah

Dadeemelee 25 maart 2016 11:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dpg (Bericht 8040816)
Sinds ik weer in België woon, is het me opgevallen hoe relaxt men hier omgaat met terugkerende of potentiële Syriëstrijders. Al op 8 september 2014 zei ik in Terzake: ‘Terugkerende strijders die met IS of het Nusra-front vochten, moeten wettelijk worden vervolgd voor landverraad of voor deelname aan misdaden tegen de menselijkheid. Daarvoor moeten we geen nieuwe wetten maken, we hebben ze al. We mogen niet naïef zijn en denken dat ze niks zullen doen, de geschiedenis van het jihadisme op andere plaatsen heeft ons geleerd dat terugkerende strijders soms twee jaar of meer wachten voor ze iets doen.’

Dyab Abou Jahjah

Ze worden wel vervolgd en er zijn een aantal ervan veroordeeld. Probleem is dat men niet weet waar ze zitten. Men had ten tijde van Sharia4Belgium veel sneller en harder moeten optreden.

Boduo 25 maart 2016 17:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Scherven A. Mok (Bericht 8040677)

Sven Mary is een betaalde beroepsleugenaar.
Een unieke blaaskaak.

Another Jack 25 maart 2016 17:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Boduo (Bericht 8041322)
Sven Mary is een betaalde beroepsleugenaar.
Een unieke blaaskaak.

Dat heet een advocaat.
Zo uniek is dat bovendien niet, er zijn er veel....

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:19.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be