![]() |
IS-Belgen doen ons land vredevoorstel in nieuwe video
Citaat:
Wat doen we ermee? |
Citaat:
|
![]() |
Citaat:
Maar oorlog voeren we al heel ons leven, tijd voor iets nieuw? |
Citaat:
Sympathiseer je soms met hen dat je voor woordvoerder speelt? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Iedereen zal wel weer zeer negatief reageren, maar het zou groots zijn indien de Belgische regering zou zeggen dat we er inderdaad mee stoppen het Midden-Oosten te bombarderen. We moeten ophouden met de VS achterna te lopen.
Anderzijds zijn we dan nog niet volledig veilig. We moeten vooral opletten voor wat ik "proxy aanslagen" noem. Er zijn aanwijzingen dat de terroristen van Parijs de weken voordien door de Mossad zouden zijn opgeleid. Wat velen niet weten is dat de Israëlische Mossad een deal hebben met.. jawel, ISIS omdat beiden Hamas als gemeenschappelijke vijand hebben. ISIS vindt Hamas niet radicaal genoeg maar wil vooral de macht van hen overnemen. Het valt dus niet uit te sluiten dat Israel ook een hand heeft in die aanslagen om ons steeds opnieuw mee te sleuren in hun oorlog en ze zelf nooit verdacht zouden worden. Opletten met die mannen! |
Citaat:
Peach's diplomatieke missie is bij deze mislukt. |
Citaat:
|
Citaat:
Of is dat ook een slechte vergelijking? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Slechte vergelijking. Hitler kwam niet aan de macht door buitenlandse politiek, die deed dat pas achteraf.
|
Citaat:
Vergeet niet dat je het ons hier probeert te overtuigen om het vredesvoorstel van je bazen te aanvaarden, hé? |
Ik zeg dat ik niet weet wat we moeten doen.
Waarom de noodzaak mij dingen ten laste te leggen dat ik niet vertegenwoordig? Perspectieven vloeken wel eens, maar je moet mij niet creëren naar uw hoofdpinsels he. |
Citaat:
|
Wie duwde wapens in hun hand en verloste hen van hun onderdrukkers?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:01. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be