![]() |
kan een vlaams blokker echt evolueren ?
Ik heb er nooit één seconde in kunnen geloven, er bestaan in de natuur nu eenmaal soorten die het niet alleen niet kunnen maar ook niet willen. Om opportustische redenen kunnen ze een tijd lang wel doen alsof, hun aaibaarheidsfactor opveizelen en opgaan in de couleur locale van de andere leden van de orde van Hominidae. Maar van zodra er wat druk op de ketel komt, komt de ware aard van het beestje automatisch terug naar boven.
Arm Aalst... ze zitten er mee... Citaat:
bron : http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...aardapen.dhtml |
Als "mestkever" kan, moet baardapen ook kunnen.
|
Citaat:
Tous ensemble: islam is vrede! |
Citaat:
Jij maakt hem uit voor stuk stront, omdat hij een scheldwoord gebruikt. Anderen maken moordenaars, verkrachters, terroristen uit voor baardaap, omwille van hun onmenselijk gedrag. Ik heb net nog via facebook een filmpje gezien waar moedige gewapende patrouillerende (religieuze politie-) mannen een simpele moslimvrouw gewoon op straat geëxecuteren. Kijk zelf, via de naam en via de datum van invoer: Citaat:
Of is onmens ook al even foei als baardaap ? . |
Een Blokker kan uiteraard evolueren. Ik ben daar een mooi voorbeeld van.
Maar sommige gevallen zijn hopeloos... |
Van Overmeire reageert gepast :
http://www.demorgen.be/binnenland/n-...apen-bdff2fde/ http://www.gva.be/cnt/dmf20160326_02...ehakte-hoofden |
Zelfs na 20 keer met de kop tegen de muur te botsen is de narcistische goedmens als pandasos nog altijd niet uit zijn fantasiewereldje getuimeld. :lol: :lol:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Iedere vogel zingt zoals hij gebekt is.
Zou hij met 'baardapen' eveneens doelen op de perfect geïntegreerde moslims? Indien ja, dan is dat inderdaad niet fatsoenlijk. Indien neen, wat is er dan mis mee? Een moslim kan zich enkel maar aangesproken voelen als ze zich achter het IS-tuig scharen. |
De waarheid kwetst blijkbaar...
Citaat:
|
het sossenkiesvee niet beledigen he
|
Foei, stoute meneer met de arabische voornaam.
Hoe durf je de, met afgesneden hoofden poserende kwajongens, op hun favoriete hobby te veroordelen? Ga snel wat kaarsjes branden, krijttekeningetjes maken, met bloemetjes gooien en knuffel eens 'n mohamedaan. D�*t zal ze leren, en jou ook! 😡 |
Citaat:
|
Citaat:
Schoofzak toch... je gaat toch geen tsjeef worden ? Dit zijn je woorden van twee dagen geleden over blok creaturen : Citaat:
Wat is hier het verschil ? Ik noem blokkers stront, jij moet ervan kotsen. Is er een gradatie in onze appreciatie voor dat soort en heb ik een limiet overschreden ? Kotsen is OK, stront te erg ? Is dat het ? |
Citaat:
Kom hier, laat me je knuffelen. Heb je vandaag al 'n mohamedaan geknuffeld? Naar w�*t ben je eigenlijk geëvolueerd? |
Citaat:
Bedoel je soms niet eerder dat je een blokker was aan de universiteit ? ;-) |
Citaat:
Elke dag sedertdien gaat hij 5 km heen en 5 km weer door de hitte enz. om aan de klaagmuur om te bidden voor vrede. Een Vlaamse reporter werd daarop attent gemaakt, en interviewde de man met de woorden: "Nooit de indruk gehad dat je gebeden niet worden verhoord?" Aaron antwoordt: "Ewel, soms heb ik de indruk dat ik tegen een muur praat." . |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:04. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be