Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Liefde of fake gedrag? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=230271)

Universalia 27 maart 2016 12:31

Liefde of fake gedrag?

Stel ik mij de prangende vraag:

Is er nog liefde tussen een vrouw en een man die samen door het leven (willen) gaan.

Is een vrouw wel echt verliefd op de man waar ze met samenhokt of is ze alleen maar verliefd op zijn instrumentarium?

(dat kan ook in de omgekeerde zin maar dan gaat het om de vorm van de melkklier van de vrouw waar de man dan al dan niet op valt of over valt)

Of is hij gewoon een lul met veel geld? :-D

:cheer:

Libro 27 maart 2016 14:24

Midlife crisis?

Universalia 27 maart 2016 14:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Libro (Bericht 8043781)
Midlife crisis?

Hm, dat moet opgevallen zijn. 8O

Ik probeer het op te lossen en hing deze alvast boven mijn bedstede.

de vuile muilekoek 27 maart 2016 14:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 8043633)

Is er nog liefde tussen een vrouw en een man die samen door het leven (willen) gaan.

Is een vrouw wel echt verliefd op de man waar ze met samenhokt of is ze alleen maar verliefd op zijn instrumentarium?

(dat kan ook in de omgekeerde zin maar dan gaat het om de vorm van de melkklier van de vrouw waar de man dan al dan niet op valt of over valt)

Waar steekt ge gij uw neus in? elk in zijn kot en elk kent zijne zot,:roll:

Eyjafjallajökull 27 maart 2016 14:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Libro (Bericht 8043781)
Midlife crisis?

Gewoon zijn dagelijks pilletje vergeten, vermoed ik.

Universalia 27 maart 2016 15:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek (Bericht 8043814)
Waar steekt ge gij uw neus in? elk in zijn kot en elk kent zijne zot,:roll:

Ik stak mijn neus nergens in (ook wegens mijn smetvrees), het was een vraagstelling naar forum dezes toe in de zin van: misschien leer ik weer iets bij? :rofl:

DewareJakob 27 maart 2016 16:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 8043633)

Ik geloof dat er koppels zijn die beiden, tot hun laatste snik, van mekaar houden.

Ik denk ook dat er koppels zijn die gemakkelijkshalve bij mekaar blijven en waar er bij één of beiden geen echte liefde voor de ander meer is.

Ik denk dat ook koppels bij mekaar zijn en blijven omdat ze mekaar 'gewoon' zijn, (zoals een bompa zijn eigen zetel gewoon is en er onder geen voorwendsel afstand van wil nemen ) Is dat dan liefde... of routine?

Universalia 27 maart 2016 17:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DewareJakob (Bericht 8043933)
Ik geloof dat er koppels zijn die beiden, tot hun laatste snik, van mekaar houden.

Ik denk ook dat er koppels zijn die gemakkelijkshalve bij mekaar blijven en waar er bij één of beiden geen echte liefde voor de ander meer is.

Ik denk dat ook koppels bij mekaar zijn en blijven omdat ze mekaar 'gewoon' zijn, (zoals een bompa zijn eigen zetel gewoon is en er onder geen voorwendsel afstand van wil nemen ) Is dat dan liefde... of routine?

Het ruikt naar een routine klusje ... :-D

U vergat nog, zij die bij mekaar blijven om er financieel beter van te worden.

Stormram 27 maart 2016 17:31

De koppels die bij elkaar zijn én blijven omdat ze smoorverliefd zijn en onvoorwaardelijk van elkaar (ELKAAR!) houden, schat ik zo op ongeveer 10 �* 15%.

De rest leeft wel op één of andere manier in een vorm van onevenwichtige verstandhouding die vaak ingegeven is om tegemoet te komen aan sociale, financiële en/of seksuele druk.

Dat houdt concreet in dat er velen (en soms ook hun kroost) gevangen zitten in toxische relaties waaruit ze soms niet meer kunnen vluchten omwille van tal van redenen. Aangezien de Belg daarenboven inherent weigerachtig t.o.v. verandering staat, blijft hij/zij nog liever in een deprimerende hel zitten dan eruit te stappen.

Conclusie: trouw nooit, ga geen schulden aan die je nooit kunt aflossen (inclusief kinderen)

de vuile muilekoek 27 maart 2016 17:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 8043839)
Ik stak mijn neus nergens in (ook wegens mijn smetvrees), het was een vraagstelling naar forum dezes toe in de zin van: misschien leer ik weer iets bij? :rofl:

Wil je nog leren :lol::lol: amai dan zijde gij nog een jongske :lol: of nog maagd op je 35 e gelezen in de Flair onlangs dat bestaan zeg......erg hé

Demper 27 maart 2016 22:11

Vrouwen kunnen alles faken. Alles.

From_Vlaanderen 28 maart 2016 01:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Demper (Bericht 8044377)
Vrouwen kunnen alles faken. Alles.

Af en toe eens een leugentje kan geen kwaad.

Gamla 28 maart 2016 02:36

Ik kijk nooit naar romantische films. Dat gemekker over liefde is het vervelendste wat er bestaat.

Het is dan de bedoeling dat ze nota bene met een blote vrouw in bed een zogenaamd ernstig gesprek liggen te voeren.

De schoofzak 28 maart 2016 04:33

Een meisje trouwt met een jongen waarvan ze denkt dat zij hem nog zal kunnen veranderen naar haar idee van perfectie toe. Maar hij zal niet veranderen.

Een jongen trouwt met een meisje waarvan hij denkt dat ze zal blijven zoals ze dan is: perfect. Maar ze zal veranderen, weg van dat beeld van perfectie.

.

Gamla 28 maart 2016 04:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 8044608)
Een meisje trouwt met een jongen waarvan ze denkt dat zij hem nog zal kunnen veranderen naar haar idee van perfectie toe. Maar hij zal niet veranderen.

Een jongen trouwt met een meisje waarvan hij denkt dat ze zal blijven zoals ze dan is: perfect. Maar ze zal veranderen, weg van dat beeld van perfectie.

.

Het is verdikkeme nog zo ook.

DewareJakob 28 maart 2016 12:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 8043956)
Het ruikt naar een routine klusje ... :-D

U vergat nog, zij die bij mekaar blijven om er financieel beter van te worden.

Neen, dat had ik, in gedachte, bij gemakkelijkshalve geschikt. Het is een vlag dat vele ladingen kan dekken: Geld, familie, kinderen, huis, beroep, oog van de straat, zelfs huisdieren,... noem maar op.

Universalia 28 maart 2016 13:43

Volgens sommige forumleden vergat ik mijn pillen.

Misschien moet ik mijn 'nickname' wel aanpassen naar Krimson, u weet wel dat fictieve heftig pillenslikkende misdadertje uit de Suske & Wiske strips.

Liefde op het eerste gezicht bestaat het of bestaat het niet?

Volgens mijn bescheiden mening bestaat het wel maar dan begint het, na heftig gekus/geflikflooi komen de eerste vragen ...

Bent u gehuwd?

Rookt u?

Gebruikt u drugs?

Heeft u botox lippen?

Maakte u gebruik van Silli & Conen

Ellenlange lijst ...

Ik bespaar mij de miserie en blijf alleen punt ;-)

Rahowa 28 maart 2016 13:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 8043793)
Hm, dat moet opgevallen zijn. 8O

Ik probeer het op te lossen en hing deze alvast boven mijn bedstede.

Ik ben 20 kg vermagerd en gaan hardlopen.Een goede vriend kroop op een scharrel van 32 jaar oud en dit draaide uit op een echtscheiding.Ga hardlopen!Veel minder miserie en goedkoper.

DewareJakob 28 maart 2016 14:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rahowa (Bericht 8045429)
Ik ben 20 kg vermagerd en gaan hardlopen.Een goede vriend kroop op een scharrel van 32 jaar oud en dit draaide uit op een echtscheiding.Ga hardlopen!Veel minder miserie en goedkoper.

Ik heb slechte knieën. :-(:-(:-(

Universalia 28 maart 2016 14:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rahowa (Bericht 8045429)

Strak plan, ik neem er notie van.

Gaan hardlopen, hm ja ... dat is al een tijdje geleden dat ik dat nog gedaan heb. 8O

Ik vermagerde de laatste tijd een 6kg en ik heb er totaal geen idee van hoe het komt, best raar? ;-)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:57.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be