![]() |
Samenkomst Brussel gespannen: "On est chez nous"
Live op CNN: samenkomst aan de beurs verloopt erg gespannen.
Een grote groep scandeert "on est chez nous". De samenkomst dreigt uit de hand te lopen. |
Op de VRT worden ze stigmatiserend weggezet als 'voetbalhooligans'...
|
Ongecontroleerde manifestaties leiden steevast tot ongewenste resultaten.
|
Citaat:
|
Ik vermoed dat die hitlergroeten dan ook verzinsels zijn. Niet alleen neonazi's kunnen kwaad worden hoor: men kan zich blijkbaar niet inbeelden dat de modale burger ook wel eens woedend zou kunnen worden. Moureaux zou van schrik doodvallen mocht hij weten wat ik hem nu toewens....
EDIT Ik heb net het bericht op deredactie.be gelezen-voor wie de hooligans in extreemrechtse hoek wil plaatsen: ze zwaaien met een Belgische vlag en niet met de Vlaamse Leeuw. |
|
Citaat:
|
Tijdens de grote vakbondsbetoging toen havenarbeiders en anarchisten aan de midi op de vuist gingen met de politie was er ook een regelrechte veldslag tussen plaatselijke hangjongeren en linksen in de buurt van de beurs en brouckère waar de pers nooit heeft over bericht. Politie is er nooit aan te pas gekomen, ambulances wel. Het is daar bij het minste prijs.
Edit : blijkbaar gaat het over iets helemaal anders |
Ooit komt het er toch van ... want zo kan het niet verder ...
|
Citaat:
|
EDIT
Ik heb net het bericht op deredactie.be gelezen-voor wie de hooligans in extreemrechtse hoek wil plaatsen: ze zwaaien met een Belgische vlag en niet met de Vlaamse Leeuw.[/quote] Zo denk ik het ook gezien te hebben op de beelden. Mocht de hitlergroet zijn gebracht dan zou ik dat verfoeien. Echter, tot op heden heeft men op CNN om de 30 seconden gesproken over hitlergroeten maar daar nog geen enkel beeld van getoond. |
Ook RT heeft het over "Far Right activists"...
Live beelden : https://www.rt.com/on-air/brussels-t...rotest-police/ |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Edit : Niet te cynisch worden he Zon, ;-) Het wordt hoogtijd dat men niet meer tegen IS protesteert maar tegen het hoogverraad van onze EU poco leiders! |
Citaat:
Er is ook een massa mensen die aan de samenkomsten geen deel neemt 'in real life' maar er wel met akkoord gaat denk ik. Camera's staan overal ten velde opgesteld. Kom je bvb op je werk/andere plaats en zegt de baas: Ah! ik heb u zien staan op die 'meeting' op TV!!! Hier uwe C4. :roll: |
Citaat:
|
Prut uit de ogen doen; tussen die 450 man zaten er zelfs vreemdelingen tussen.
|
Op de site van De Redactie:
Citaat:
. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:48. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be