![]() |
Ik heb mij een drone aangeschaft!
Haha! Amusement zonder grenzen!
Zeer stabiel, bestuurbaar zelfs voor morons, en dat wil wat zeggen... |
Wa kost dat en wa moogt ge der wettelijk mee rondvliegen boven iemand anders zijn eigendom?
|
Citaat:
|
Citaat:
Nee ik hou graag mensen int oog in mijn vrije tijd. |
Citaat:
Waarom hou jij graag mensen in het oog? Ik niet, ik zie liever helemaal niemand. |
Citaat:
|
Citaat:
Lees een boeiend boek. Dan weet je dat ook. |
Citaat:
Tenminste als het geen janetten zijn! |
Wet- en regelgeving voor drones in Nederland en België
'Erkende' terreinen waar men met drones aan de slag kan?' Al opgemerkt dat er mensen zijn die van ondergrondse garages gebruik maken om hun drone te 'testen'. 8O U wil er toch met aan de slag? Veel succ6 bij de aankoop en het 'vliegen' met welke bedoeling dan ook, de buurvrouw even in 'kaart' brengen? (mag niet!) |
Welk merk en welk type?
|
En hier is ie dan: de Syma X4 Assault
14 x 14 cm, 33 gram, 6-assige stabilisatie. Voor de gluurvetzakken: geen camera. ![]() ![]() edit: 34,99€ bij o.a. Fun |
Ik heb leren vliegen met een Parrot. Maar ik had geen voeling met dat machine op een touchscreen. Vliegen met gsm/tablet is helemaal anders dan met zo'n bakje, je voelt dat echt.
Ik heb hem dan maar verkocht. Als ik opnieuw met een drone begin is het zo eentje dat ge zelf moet maken. DJI F450 lijkt me wel wat. Dat vliegt meer dan 100 per uur en komt altijd terug met gps. Ge kunt zelfs via Qgroundcontrol routes instellen. Op 5 min naar stad en terug, land maximum een halve meter naast doel. Moet ge wel mee oppassen want heeft al ogen gekost. ![]() |
Vandaag alvast een perfect dagje om te oefenen :lol:
|
|
Citaat:
Maar ik sta versteld wat qua stabiliteit mogelijk is met alleen gyro's en accelerometers. |
Citaat:
|
ik heb er ook ene gekocht, maar nogal wat miserie om dat ding te doen landen in mijn kleine tuin
![]() |
![]() |
Citaat:
een goedkoop prul, na de paasvakantie ligt dat in de vuilbak of onder een berg vuilnis in een hoekje. In de mediamarkt zag ik onlangs nog enkele drones, het goedkoopste was rond de 200 en zag er ook al prullerig uit. Ze hadden ook drones boven de 1000€, zag er al beter uit. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:52. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be