![]() |
Belgicistische hooligans stellen orde op zaken
Waar Vlamingen doodsbang in de provincie blijven zitten stellen belgicistische hooligans hardhandig orde op zaken. Extreem nationalisten, vnl Franstalig, rukten op naar het Beursplein om haar woede te laten horen aan de gevestigde kliek van niksdoeners, wegkijkers en bangzijners.
Geniet mee van het ultieme Belgische patriotisme! ![]() https://www.youtube.com/watch?v=jS1ts4emZu4 |
|
Julian Kossoff |
![]() |
Wacht even ... ik dacht dat jullie extreem rechtsen dit goed zouden vinden? Dit forum zitnl. vol met threads waarin men zich ergert aan het links gespuis dat dag na dag 'nichterig' kaarsjes zitten te branden en liedjes zitten te zingen.
En nu komen de hooligans orde op zaken stellen, en is het nog niet goed?? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En maakt dat iets uit? Is dat links nichterig gespuis niet erger? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Topicstarter wil er weer een communautair boompje over opzetten maar faalt zoals gewoonlijk. https://www.voetbalkrant.com/nl/nieu...-ons-te-spuwen |
'Orde op zaken'?
Ik denk niet dat IS hier écht last van heeft gehad. |
Citaat:
|
Citaat:
Maar. IS lacht zich pas een deuk met al die kaarsjes en dat krijt. Je vermoordt en verminkt een hoop mensen en de islamitische propaganda machine komt weer op gang. Geef mij maar wat steviger protest, weg met de poco dictatuur. |
Citaat:
|
Citaat:
Toch plezanter als het"Vlaamse nazi's enz" zijn! Wat de meeste mensen wegens de onduidelijke berichtgeving waarschijnlijk nog denken! En neen, een bende hooligans die kabaal zoeken zullen niets veranderen. Maar met enkel mensen die elkaar om de hals vallen, schreien, kaarsjes branden enz... hoe denk je dat onze betrokken moslimratten daar zullen op reageren? Ondertussen hebben ze zich in Lahore ook al nuttig bezig gehouden... Rustig laten verder doen, zeker? |
Volgens Mayeur zijn het allemaal Vlaamse extremisten die Brussel kwamen bevuilen.
|
Citaat:
Er is kennelijk wel wat veranderd de laatste jaren... |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:36. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be