Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Onrust en terrorisme in Europa (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=223)
-   -   Terrorist nummer 3 was notoir mensenrechtenactivist (https://forum.politics.be/showthread.php?t=230324)

Thuleander 28 maart 2016 12:56

Terrorist nummer 3 was notoir mensenrechtenactivist

https://www.youtube.com/watch?v=RIvxzXyvXkk

Fayçal Cheffou over het feit dat de vluchtelingenopvang niet genoeg tegemoetkwam aan hun ramadamverzuchtingen: '...je trouve ça totalement irrespectueux des droits humains...'

Lukkas 28 maart 2016 12:58

Een broeder van onze extreemlinkschen .... Fraaie bende ....

Gamla 28 maart 2016 13:00

Eurrrt...ik word onpasselijk.

DewareJakob 28 maart 2016 13:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gamla (Bericht 8045346)
Eurrrt...ik word onpasselijk.

Imodium & Motilium. Ik heb al een kilo nodig als ik het gekronkel van de linkse pamperaars lees.

Universalia 28 maart 2016 13:47

Citaat:

Fayçal Cheffou over het feit dat de vluchtelingenopvang niet genoeg tegemoetkwam aan hun ramadamverzuchtingen
Pijnlijk detail is wel dat wij er in ons land totaal geen boodschap aan hebben aan die ramadamzever.

Wil u dat gaan beleven, geen probleem mee, maar doe dat in uw eigen land.

Levendig bewijs van dat die vluchtelingenkampen stampvol zitten met figuren die de EU eigenlijk totaal niet goed gezind zijn.

Beste wat men er kan mee doen is de vluchtelingenkampen beleefd opruimen en de mensen die daar zitten met bussen naar Duitsland te rijden en ze daar af te zetten bij Madame Wir Schaffen Das, wel Merkel schaf ze de pot dan maar veel succ6 8O

Scherven A. Mok 28 maart 2016 15:37

Dat is niet de derde terrorist. Ze zijn daar namelijk nog naar op zoek. Hij is trouwens vrij gelaten. De jacht is open.

vanderzapig 28 maart 2016 16:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Scherven A. Mok (Bericht 8045575)
Dat is niet de derde terrorist. ... Hij is trouwens vrij gelaten.

Oef dat werd tijd! Misschien kan hij een jobke zoeken bij het Belgisch leger en een komisch duo vormen met zijn collega-journalist, ex-radicaal, ex-doctorandus en ex-fraudeur Montasser Alde'emeh.

dalibor 28 maart 2016 16:03

Soit. Het was hem niet. Intussen was de horde ermee weg. Terwijl de echte nog rondloopt maar het scenario was te aantrekkelijk om niet te geloven.

Wat niet wegneemt dat ik hem evenmin moet. Maar da's een nuance die voor velen hier te moeilijk is.

Derk de Tweede 28 maart 2016 16:11

Dat wordt een nieuwe aanslag!

djoebidoebidoe 28 maart 2016 17:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Thuleander (Bericht 8045339)
https://www.youtube.com/watch?v=RIvxzXyvXkk

Fayçal Cheffou over het feit dat de vluchtelingenopvang niet genoeg tegemoetkwam aan hun ramadamverzuchtingen: '...je trouve ça totalement irrespectueux des droits humains...'

U zat er dus opnieuw dik naast!:lol: Niet alles geloven wat de media schrijft thuleanderke.

Hypochonder 28 maart 2016 17:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door djoebidoebidoe (Bericht 8045780)
U zat er dus opnieuw dik naast!:lol: Niet alles geloven wat de media schrijft thuleanderke.

Het is niet omdat ze hem hebben vrij gelaten dat hij niet de derde terrorist was.

djoebidoebidoe 28 maart 2016 17:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder (Bericht 8045784)
Het is niet omdat ze hem hebben vrij gelaten dat hij niet de derde terrorist was.

ach, zevert eens niet! Die gast zal een sluitend alibi hebben (en dat zal meer zijn dan wat getuigenissen van moslimvrienden en familie).

Eyjafjallajökull 28 maart 2016 17:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder (Bericht 8045784)

Die kans is wel quasi nihil.

De minste aanwijzing van schuld zou wel volstaan hebben om hem vast te houden. Zijn alibi voor dinsdag zal dus wel waterdicht geweest zijn.

Demper 28 maart 2016 17:39

Nu zal Fayçal pas echt radicaliseren, nu hij hardhandig werd opgepakt op verdenking van terrorisme. :D

Hypochonder 28 maart 2016 17:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door djoebidoebidoe (Bericht 8045787)
ach, zevert eens niet! Die gast zal een sluitend alibi hebben (en dat zal meer zijn dan wat getuigenissen van moslimvrienden en familie).

Volgens wat ik lees is hij vrijgelaten wegens gebrek aan bewijs en niet omdat hij een sluitend alibi zou hebben. Hij is hoe dan ook een IS ronselaar, dat was makkelijk in het extreem linkse tentenkamp in het centrum van Brussel.

Peche 28 maart 2016 18:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder (Bericht 8045808)
Volgens wat ik lees is hij vrijgelaten wegens gebrek aan bewijs en niet omdat hij een sluitend alibi zou hebben. Hij is hoe dan ook een IS ronselaar, dat was makkelijk in het extreem linkse tentenkamp in het centrum van Brussel.

Maar waarom laten ze in tijden van oorlog die dan vrijlopen?
Als hij ronselaar is heb je toch redenen die vast te houden?

Gwylan 28 maart 2016 18:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 8045842)
Maar waarom laten ze in tijden van oorlog die dan vrijlopen?
Als hij ronselaar is heb je toch redenen die vast te houden?

Leest u eens dit krantenartikel, en u zult - net als ik - nog meer verbaasd zijn dat hij zonder enige voorwaarde werd vrijgelaten.
http://www.lesoir.be/1164718/article...fou-ete-libere

Peche 28 maart 2016 18:47

Europa mag wel eens actie ondernemen en plaatsen voorzien voor die mannen.

de vuile muilekoek 28 maart 2016 18:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Scherven A. Mok (Bericht 8045575)
Citaat:

Dat is niet de derde terrorist.
Ze zijn daar namelijk nog naar op zoek. Hij is trouwens vrij gelaten. De jacht is open.

Hebben ze DNA onderzoek gedaan ? handtas , stuur van het wagentje ?

hopelijk hebben ze het niet vergeten bij hun onderzoek ?:lol:

dalibor 28 maart 2016 18:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek (Bericht 8045933)
Hebben ze DNA onderzoek gedaan ? handtas , stuur van het wagentje ?

hopelijk hebben ze het niet vergeten bij hun onderzoek ?:lol:

Op VTM-nieuws werd gezegd dat een analyse van de bewakingsbeelden uitwees dat hij het niet kon zijn (gestalte).

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:00.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be