![]() |
Waar komt het Vlaams parlement ?
Als Vlaanderen onafhankelijk wordt waar moet dan het parlement komen?
Ik verkies Oostende. Naast de hypodroom ,dicht bij de zee ,de haven,het vliegveld,Palace hotel en de autotrade. ;-) |
Hoewel ik tegen een onafhankelijk Vlaanderen ben, zou- als het dan toch zo ver moest komen -Antwerpen hoofdstad moeten worden. Een echte wereldstad, grote werken bezig dus tegen dan prachtige infrastructuur, gemakkelijk te bereiken, centraal gelegen. een wereldhavenstad, de luchthaven van Deurne bied een groot potentieel en natuurlijk niet te vergeten: Het Olympisch Stadion, de voetbaltempel bij uitstek en thuisbasis van Germinal Beerschot. Reden genoeg dus!
|
Aalst.
Wij zijn met karnaval reeds maskerades nep, en komedie gewend. |
Doe eens een degelijke poll met meer Vlaamse steden als optie. Heb geen schrik van maximale pollmogelijkheden. ;)
|
Uit sentiment zou ik Mechlen zeggen, maar uit economisch + bestuurlijk standpunt zou ik Antwperen nemen.
|
Citaat:
|
Ik hoop in warmere oorden. Benidorm is al een Vlaamse enclave, misschien kan er meer in die richting worden gezocht.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Die eenmalige vaste kost die nog veel minder is dan een jaarlijkse transfer weegt daar niet tegen op. Trouwens VOEREN lijkt mij ook geen slechte site.:mrgreen: |
Citaat:
Als SS Vlaams stemt mag het voor mijn part zelfs in Aalst zijn. |
Citaat:
|
Liefst in het tot Vlaanderen behorende Brussel.
Indien dat niet kan Mechelen. |
Citaat:
BelgiëVindt u dat Vlaanderen en Wallonië moeten samen blijven onder één Belgische vlag? - Nee ![]() 50,84% - Ja![]() 49,16%[Aantal stemmen : 1310]Poll in Het Nieuwsblad |
Leuven centraal :D
|
Citaat:
|
Brugge!
|
Leuven!
|
Citaat:
|
Citaat:
Want daar heeft de regering het Vlaams Huis gebouwd en wil er nu vanaf door het te verkopen en terug te huren (sale and lease back). Nu heeft de stad plannen om het te kopen, en de buuurggeemeeeeeeeeeesssteeer is niemand minder dan Steve Stunt, die kan het gebouw dan GRATIS (uiteraard) ter beschikking stellen, zodat de Vlaamse regering centen over houdt om vliegtuigtickets aan te schaffen (géén retour) voor diegene die 'verdwaald' zijn en zich hier niet 'thuis' voelen. :rofl: :rofl: |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:22. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be