![]() |
wat me nu echt dwars zit...
Mag iemand die bijna 8 maanden zwanger is een dagtrip doen (Keukenhof, Nederland... in de voetsporen van de Marokkaanse koning :cheer:)?
Ook als ze vermoed dat ze er niet helemaal deftig zal doorkomen (buiten adem door d'uh baby in buik, maagzuur, flauwvallen mss,...) Mijn man zegt alvast "ja doen" maar kan zelf niet mee en jullie? |
Van mij mag je zelfs gaan bergbeklimmen, parasailing, paintballen, enzoverder. Da's jouw keuze.
De vraag voor jouw geestesgesteldheid, mag het van Allah? |
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Die had haar Paki toch al opgelegd ? |
Bij de nomaden gingen de vrouwen gewoon achter een struik zitten bevallen en deden dan een spurtje om de karavaan in te halen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dus dat rekkerloos bungeejumpen is niet echt een optie. |
Citaat:
|
Citaat:
Maar als ze lesbiene zou zijn, dan is een zetje zo gegeven, daar gaat ze, van het hoge gebouw, zonder parachute of rekker. |
Citaat:
|
Citaat:
Een harde les in het leven: be a bitch or someone else will bitch you over! |
Citaat:
|
Citaat:
Daarom. https://www.youtube.com/watch?v=wDFvK75OwlA&gl=BE Zo leert hij/zij nog eens iets. |
Citaat:
De Vlaamsnationalisten hebben tenslotte de vernietiging van een land voor ogen. En sommigen schuwen daarbij ook het geweld niet: ![]() :evil::evil::evil: Citaat:
Citaat:
:|:|:| Citaat:
Maar wat zeker is: met hun drammerige, oubollige, flamingantische gewauwel hebben ze zeker een paar hersendoden op hun geweten. |
Citaat:
|
8 maanden ... stevige constipatie.
Binnen een maandje mag jij een meloen door een citroengaatje persen. Helemaal alleen, terwijl de papa met de kameraden gaat vieren ergens in één of andere Brusselse "hamam". Ge gaat toch geen epidurale vragen, zeker? Da's beslist haram. Ik wens je alvast een competente, mannelijke gynaecoloog van wacht toe. En als het je niet aan staat, moet je je kak maar even ophouden tot z'n shift erop zit. |
Citaat:
|
Citaat:
Maar dat geeft andere geen recht om terreur te veroorzaken of uitvoeren !! Trouwens , wat geeft zulke het recht andere finaal af te maken ?? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:03. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be