![]() |
wat vlaams-nationalisten moeten doen om verdraagzamer te worden
Weet je wat?
Simpel: moslim worden! Bijna niemand wil sowieso vlaamsnationalist worden, c'est vrai, dus ja niets te verliezen. ![]() ![]() ![]() |
Baardaap worden met andere woorden?
|
![]() |
Citaat:
|
![]() |
Citaat:
Een foto van een moslima , in ontbloot bovenlijf, met naaldhakken, netkousen en jarretels, gezeten op een zeug van 200 kg, terwijl deze een toertje rond de kerk doet, ware beter geweest. :-D |
Citaat:
|
Citaat:
hewbt kij et likt al kesien ; wei bwengen de boudskap ... 't Zou anders wel 'leuk' zijn, discussie aan de voordeur: hebt kij een probleem misschien ? Heb jij al eens een onthoofding gezien of zoude gij dat niet willen leren ? Mag ik uw pietje eens zien, moh .. dat zou toch veel schoner zijn als dat wat korter geknipt zou zijn. Oeieoei, madam, diene clitoris moet er dringend af ... . |
Citaat:
|
Citaat:
Maar gezien het feit dat er al redelijk wat moeite heeft om zich deftig te scheren (cfr. foto's supra)? :-D |
Citaat:
. |
Citaat:
Met je neef of nicht trouwen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
OP heeft bedoeling op stang jagen vermoed ik. Blijkbaar put de vrome religie aanhanger daar plezier uit. Het boedisme Bv. lijkt me alles bijeen mijlenver boven zo'n deze engdenkende religie van de draadopener uit te steken. Als je dan toch perse een volgeling wil zijn.
|
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=muslim
Citaat:
|
Islam is soldatenlogica....
![]() |
![]() |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:59. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be