Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Buitenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=65)
-   -   Wat zou U in de VS stemmen? (uitgebreid) (https://forum.politics.be/showthread.php?t=23051)

Fribre 30 oktober 2004 00:24

Wat zou U in de VS stemmen? (uitgebreid)

Nog een drietal dagen te gaan. Maar wat zou jij stemmen, ware je Amerikaan?

Tantist 30 oktober 2004 00:27

Badnarik, maar dat is een verloren stem. Helaas...

PieterN 30 oktober 2004 08:32

Ik ken enkel en alleen maar de standpunten van Bush en Kerry ... Jammer dat de twee andere kandidaten niet aan bod komen

neruda 30 oktober 2004 08:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door PieterN
Ik ken enkel en alleen maar de standpunten van Bush en Kerry ... Jammer dat de twee andere kandidaten niet aan bod komen

Inderdaad en dan is het nog de 'so called' grootste democratie ter wereld...:?

Kaal 30 oktober 2004 10:29

Neruda doe niet alsof je nooit over de primaries gehoord hebt hé.

Ik zou Bush stemmen omdat Kerry op niets trekt. Met een betere kandidaat hadden de demokraten gemakkelijk kunnen winnen, want Bush zelf is geen toppolitikus. Het is niet genoeg om tegen Bush te zijn. Je moet de kiezer ook weten te overtuigen dat je het beter zou doen en daar is Kerry volgens mij niet in geslaagd.

The Blackadder 30 oktober 2004 10:44

Nader of Badnarik

illwill 30 oktober 2004 11:13

En ik heb osama nog altijd niet zien bovenkomen. Alweer een onzin verzonnen anti-Bush propaganda conspiracy theory verhaal dat met de grond gelijk gemaakt gaat worden.

Tantist 30 oktober 2004 12:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door The Blackadder
Nader of Badnarik

Nader past perfect in het rijtje Bush en Kerry. Hun wezenlijke beleid zal niet veel verschillen in vergelijking met dat van Badnarik.

Maar andermaal: Badnarik is kansloos...

Raf 30 oktober 2004 12:25

Ik zou in de eerste plaats op Nader stemmen, maar aangezien dat een verloren stem zal zijn, is Kerry de tweede keus. Ik zou zeker niet op de oorlogszuchtige gek Bush stemmen.

Tantist 30 oktober 2004 12:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Ik zou in de eerste plaats op Nader stemmen, maar aangezien dat een verloren stem zal zijn, is Kerry de tweede keus. Ik zou zeker niet op de oorlogszuchtige gek Bush stemmen.

En op Badnarik?

http://badnarik.org/plans_gayrights.php

Vlaanderen Boven 30 oktober 2004 12:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door The Blackadder
Nader of Badnarik

Euhm...die liggen, voor zover ik begrepen heb, (economisch gezien) toch ver uiteen.

circe 30 oktober 2004 13:03

Voor wie het niet goed weet is er een doe-de-stemtest :

http://www.kennisnet.nl/cpb/special/...jzer/index.php

Raf 30 oktober 2004 13:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tantist

Beter dan Bush en Kerry natuurlijk, maar te kansloos, denk ik.

Tantist 30 oktober 2004 13:32

Citaat:

Beter dan Bush en Kerry natuurlijk, maar te kansloos, denk ik.

Nou, dat is een open deur in trappen.

Maar als iedereen blijft denken zoals jij in Amerika, dan blijven die kandidaten als Nader en Badnarik eeuwig kansloos.

Raf 30 oktober 2004 13:34

Citaat:

Nou, dat is een open deur in trappen.

Maar als iedereen blijft denken zoals jij in Amerika, dan blijven die kandidaten als Nader en Badnarik eeuwig kansloos.

Hoe ik erover denk, zal niet veel aarde aan de dijk zetten. Het zijn de Amerikanen die eindelijk eens hun ogen moeten openen.

illwill 30 oktober 2004 14:08

Citaat:

Op een fictief persoon kun je ook niet stemmen homo.

Tantist 30 oktober 2004 14:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door illwill
Op een fictief persoon kun je ook niet stemmen homo.

Veel respect heb jij niet voor Raf he?

Ik vind het vreemd dat Nader zo als dé Derde Man wordt uitgespeeld, want Badnarik komt in meer staten op als Nader. Maar Badnarik recruteert kiezers uit zowel Republikeinse als Democratische middens, terwijl Nader vooral kiezers van Kerry afsnoept.

Het zal dus niet zonder eigenbelang zijn dat door Republikeinen gecontroleerde media vooral Nader in the picture brengen, begrijp je? ;-)

Vlaamse Leeuw 30 oktober 2004 14:49

Ik zou stemmen op John Kerry aangezien ik het helemaal niet eens ben met de oorlogszuchtige presiedent George Bush en de andere 2 gewoon geen kans maken in de strijd om het Witte Huis.

Tantist 30 oktober 2004 15:09

Kerry is geen haar beter dan Bush hoor...

Vlaamse Leeuw 30 oktober 2004 15:32

Citaat:

Kerry is geen haar beter dan Bush hoor...

Waarschijnlijk niet! Maar liever 4 jaar Kerry proberen dan nog eens 4 jaar Bush.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:43.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be