![]() |
Drink nog ne Jupiler
Drink nog ne Jupiler.
De CEO van AB INBEV zal er wel bij varen. De topmanager, Carlos Brito van AB inbev, verdiende of beter gezegd kreeg verleden jaar 89% meer dan het jaar voordien. Zijn inkomen, zonder voordelen zoals bedrijfswagen, pensioenverzekering, aandelenopties, .... steeg verleden jaar van 2,44 miljoen euro naar 4,62 miljoen euro of bijna een verdubbeling. AB INBEV is steeds de eerste in ons land die de bierprijs verhoogt wegens verhoogde kosten en blablabla, de anderen volgen wel. Maar ja, veel idioten lopen hier rond met een aangepaste Belgische vlag met het Jupiler logo. Ik zal dus nooit bier kopen van een AB INBEV brouwerij. Ook koen van Gerven (Bpost) zag zijn loon fors stijgen, het ging met niet minder dan 48 % omhoog, dit terwijl de dienstverlening op z'n minst gezegd ondermaats is. Sorry Schoof, geen link omdat het in een betalend deel van Het Belang van Limburg staat. |
Citaat:
AB Inbev is een privé-bedrijf; wat Brito verdient is een zaak die enkel tussen hem en de aandeelhouder speelt en die aandeelhouders zijn meer dan tevreden om hem die verloning te geven. |
Ik denk dat het bij ABinbev wel degelijk aan Brito te wijten is dat ze het laatste decennium zo gegroeid zijn.
Dat die klungelaar bij Bpost dergelijke loonsverhoging krijgt gaat er bij mij niet in want zoals gezegd trekken hun diensten op niks. |
Citaat:
En coca of frisdrank is ook niet zo aan mij besteed altijd. Koffie neem ik wel eens, maar toch ook niet teveel. Ik heb dus al aan cafébazen gezegd "geen Duvel of geen alternatief voor ABInbev, dank u, maar dan ik laat de traktatie van mijn maat aan mij voorbijgaan". . |
Citaat:
|
Citaat:
Evenals dat ze vrij de prijzen van hun producten mogen bepalen. Maar Schoofken zelf mag zeggen wat hij van dat alles vindt, en mag boycotten wat hij ook maar goesting heeft. Had jij dat zo niet begrepen misschien ? . |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
alleen die producten waar ik goesting voor heb om dat na te kijken; en alleen die ceo's waar ik goesting voor heb om dat na te kijken. Had je ook dit alweer verkeerd begrepen ? Hoe zou dat toch komen ? . |
Citaat:
en als je aandachtig leest, zonder vooroordelen des persoons en diens overtuiging, dan zal je zien dat ik de d�*t laat smaken. Maar vb. Leffe of jupiler: nog liever dorst lijden. . |
Citaat:
Ik heb nog geen enkele CEO horen klagen over zijn eigen verloning, die ze zoals reeds dikwijls aangetoond, door allerhande constructies versluizen naar belastingparadijzen, en dan mogen terugbrengen aan de duizelingwekkende boete van 9%. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zo heb ik op café vorige maand, een MacCulloch kettingzaag van 18 jaar oud (gevonden langs de weg bij het groot vuil) geruild tegen een Stihl van 4 jaar oud, die hij niet meer aan het bollen kreeg en hij had dringend een kettingzaag nodig. Ontsteking afgesteld en sproeier zuiver geblazen en ze is nieuw. Kostprijs 0 €. |
Citaat:
Ik vind mensen die dat niet doen, nogal gauw zuurstokken worden. . |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:03. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be