![]() |
Jezus verkozen tot grootste neger aller tijden!
"Jezus Christus was zwart: hij sprak iedereen aan met brother, hield van gospel en heeft geen eerlijk proces gekregen", zegt Michael Eboda van New Nation,niet gespeend van humor. :roll:
8O :lol: De top 25 van de 100 belangrijkste zwarten aller tijden volgens New Nation: 1. Jezus 2. Martin Luther King 3. Malcolm X 4. Nelson Mandela 5. Mohamed Ali 6. Mar Seacole 7. Oprah Winfrey 8. Bob Marley 9. Marcus Garvey 10. The black inventors, inclusief Garrett Morgan, George Washington Carver en Elijah Mccoy 11. Pele 12. Tupac 13. Michael Jackson 14. Louis Farrakhan 15. Bernie Grant 16. Mike Tyson 17. Steve Biko 18. Shaka Zulu 19. Tommie Smith en John Carlos 20. Jimmy Cliff 21. Haile Selassie 22. Kwameh Nkrumah 23. Fela Kuti 24. The Black Panthers 25. James Brown Eigenaardig toch, maar waar blijven al de grote kunstenaars, schrijvers, filosofen, wetenschappers, uitvinders, staatslui, veroveraars, ontdekkingsreizigers enz. ? Me dunkt dat hier speciale 'sociale' factoren aan het werk zijn... :roll: :lol: Laat ons zeggen dat ze gewoon 'anders' zijn. :-) |
Idioot.
|
De belangrijkste zwarte is een niet-zwarte? Kom, even serieus blijven he.
|
Citaat:
|
Denken dat Jezus "niet" zwart was is al even grappig hoor.
Dat er anno 2004 nog steeds zoveel mensen zijn die geloven dat de Jezus uit de evangelies daadwerkelijk heeft geleefd, vind ik nou net zo grappig. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Met argumenten op de proppen komen die jou stellingen enigsinds een beetje onderbouwen? Jammerlijk zelden. |
Citaat:
(En ik maar denken dat de grootste neger Shaquille O'Neal of een andere basketter was... :lol: ) |
Citaat:
Ik zeg niet dat er een paar dingen bij gefantaseerd zijn (zoon van god en zo), maar hij heeft zoals jij ontkent, wel degelijk bestaan. |
Geen wonder dat de man zo jong gestorven is: én jood én zwart én oproerkraaier in het Romeinse Rijk. :-)
(Er bestaan inderdaad wetenschappers die de Afrikaanse afkomst van Jezus onderzoeken, al zijn ze het nog niet eens of hij nu Ethiopische of Nigeriaanse wortels heeft. Tja, in bijbelgek land met universitaire quota voor negers vraagt men om dergelijke academici.) 8O :lol: |
Citaat:
Beste grap in tijden. |
Citaat:
|
Citaat:
Telkens gebruik je in je argumentatie dingen die ik niet gezegd heb. Ik zeg dat de " Jezus uit de ENVAGELIES" niet bestaan heeft. Hell, er liepen wel tientallen Jezussen rond in die tijd. Hoeveel wil je dat ik er opsom? Dus waarom zou ik ontkennen dat er één Jezus zou bestaan hebben? |
Als Michael Jackson en Mike Tyson in uw top 20 van meest belangrijke persoonlijkheden van uw groep staan, is dat veelzeggend over die groep.
Ze zijn trouwens oom tom vergeten ;) |
Citaat:
Ook al geloof ik geen fluit van wat je zegt over meerdere (zwarte?) jezussen |
Citaat:
|
Citaat:
Nathaniel Adams Coles e.a. zijn waarschijnlijk niet van tel, omdat Jazz nu eenmaal geen muziek is. Muhammad ibn Musa al-Khawarizmi, Ulug Begh, Abu Abdallah, Abu'l Hasan, Abû Bakr Muhammad ibn Zakariyyâc al-Râzî , Ibn Rush, Ibn Khaldun, Ibn Batuta, Al-Idrisi en Al-Muqdishi, Rhazes hadden naar alle waarschijnlijkheid veel te moeilijke namen. |
Citaat:
|
Citaat:
Maar 't is niet omdat jij iets niet gelooft dat het niet waar is. Jezus, zoon van Simon Jezus, zoon van Phabes Jezus, zoon van Seë Jezus, zoon van Damnaeus Jezus, zoon van Galmaliël Jezus, zoon van Josadakes Dit is maar een greep uit het grote aantal Jezussen, waarvan jij "geen fluit gelooft". Wanneer je in een topic zit te discusieren over een thema waarvan jezelf niet erg goed op de hoogte bent, is het misschien aangeraden een beetje terughoudendheid aan de dag te leggen. Zeker als blijkt dat uw "tegenstrever" juist wél goed geïnformeerd blijkt te zijn over het onderwerp. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:00. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be