Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Buitenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=65)
-   -   Polen verbiedt abortus (https://forum.politics.be/showthread.php?t=230625)

Drukazz 5 april 2016 17:54

Polen verbiedt abortus

BRON

Volgens het nieuwe voorstel zou abortus enkel nog zijn toegestaan wanneer het leven van de moeder in gevaar is. Wie zonder toestemming abortus pleegt, riskeert volgens de tekst bovendien 5 jaar cel, tegen 2 jaar momenteel.

U mad, bro ??? :lol: :lol:

Respect !

De schoofzak 5 april 2016 18:02

Ik heb het nog gezegd op dit forum: let even goed op voor de kaloten als voor de moslims. Zodra ze de kans zien, draaien ze de klok terug.

Dat begint met abortus en euthanasie.
En zodra ze zich wat zekerder voelen, dan volgen
overspel plegen: de gevangenis in (maar voor mannen iets minder streng dan voor vrouwen; net zoals hier voor 40 of 50 jaar ...)
verbod op echtscheiding
verbod op voorbehoedsmiddelen
strafbaar stellen van zelfmoord
invoeren van een staatsgodsdienst

...

Zipper 5 april 2016 18:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 8055964)
Ik heb het nog gezegd op dit forum: let even goed op voor de kaloten als voor de moslims. Zodra ze de kans zien, draaien ze de klok terug.

overspel plegen: de gevangenis in (maar voor mannen iets minder streng dan voor vrouwen; net zoals hier voor 40 of 50 jaar ...)
verbod op echtscheiding

...

ik heb ook nooit anders beweerd. Dat alle religies schadelijk zijn, is zo oud als de mensheid zelf. Diegenen die het meest gaan geraakt zijn, zijn de arme Polen. De welgestelde Polen gaan voor een abortus dan gewoon naar Duitsland.

Drukazz 5 april 2016 18:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zipper (Bericht 8055966)
ik heb ook nooit anders beweerd. Dat alle religies schadelijk zijn, is zo oud als de mensheid zelf. Diegenen die het meest gaan geraakt zijn, zijn de arme Polen. De welgestelde Polen gaan voor een abortus dan gewoon naar Duitsland.

En waarom zou je een abortus uitvoeren? Ik kan geen enkele reden bedenken. (behalve zoals het artikel stelt wanneer het leven van de moeder bedreigd wordt)

Drukazz 5 april 2016 18:16

Citaat:

Polen zet juist de klok vooruit na de schandalige praktijken die plaatsvonden in de Soviet Unie met abortus.

Zipper 5 april 2016 18:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Drukazz (Bericht 8055971)
En waarom zou je een abortus uitvoeren? Ik kan geen enkele reden bedenken. (behalve zoals het artikel stelt wanneer het leven van de moeder bedreigd wordt)

daar hoef ik (en gij zeker ook niet) zelfs geen mening over te hebben. Dat maakt elke vrouw voor zichzelf uit.

Drukazz 5 april 2016 18:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zipper (Bericht 8055977)
daar hoef ik (en gij zeker ook niet) zelfs geen mening over te hebben. Dat maakt elke vrouw voor zichzelf uit.

Niet akkoord. Een levend wezen mag men het leven niet ontzeggen. Het leven van een onschuldig kind afnemen is egoïstisch, beschamend en verwerpelijk.

Zipper 5 april 2016 18:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Drukazz (Bericht 8055981)
Niet akkoord. Een levend wezen mag men het leven niet ontzeggen. Het leven van een onschuldig kind afnemen is egoïstisch, beschamend en verwerpelijk.

Trolololololol

(vergeet het (wat mij betreft) maar als ge de zoveelste eindeloze non-discussie over abortus wil op gang trekken)

djoebidoebidoe 5 april 2016 18:44

Citaat:

Het siert u dat u vegetariër bent!

DucDEnghien 5 april 2016 19:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Drukazz (Bericht 8055960)
BRON

Volgens het nieuwe voorstel zou abortus enkel nog zijn toegestaan wanneer het leven van de moeder in gevaar is. Wie zonder toestemming abortus pleegt, riskeert volgens de tekst bovendien 5 jaar cel, tegen 2 jaar momenteel.

U mad, bro ??? :lol: :lol:

Respect !

Daar kunnen we een goede business van maken in West-Europa. Er is vrij verkeer van personen en daar kan Polen niet onderuit tenzij ze uit de Unie stappen. Wat ze niet gaan doen, want ze ontvangen te graag centjes van de EU.

Drukazz 5 april 2016 19:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DucDEnghien (Bericht 8056017)
Daar kunnen we een goede business van maken in West-Europa. Er is vrij verkeer van personen en daar kan Polen niet onderuit tenzij ze uit de Unie stappen. Wat ze niet gaan doen, want ze ontvangen te graag centjes van de EU.

Wordt wel een dure abortus dan.

DucDEnghien 5 april 2016 19:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Drukazz (Bericht 8056019)

Als ze in groep komen geven we ze afslag.

AnarchoChristophe 5 april 2016 19:56

Beter dan abortus verbieden, zouden we beter een hoop mensen steriliseren, te beginnen met 'jongeren'.

De schoofzak 5 april 2016 20:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door djoebidoebidoe (Bericht 8056008)
Het siert u dat u vegetariër bent!

Zelfs groenten zijn levende dingen ...

Maar wat ik wou zeggen: zelfs de kaloten in Polen zijn niet allemaal akkoord: een flink aantal trapte het af tijdens de mis.

https://www.youtube.com/watch?v=pYCqRlUtTw8

.

De schoofzak 5 april 2016 20:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Drukazz (Bericht 8055974)
Polen zet juist de klok vooruit na de schandalige praktijken die plaatsvonden in de Soviet Unie met abortus.

Ofwel spreek jij voor een meerderheid van de Vlamingen, ofwel ik.

.

De schoofzak 5 april 2016 20:08

Citaat:

Niet akkoord. Een levend wezen mag men het leven niet ontzeggen.
...

Toch wel. 't Is, mits voorwaarden, niet meer strafbaar.

Maar die andere forummer heeft gelijk: de vorige draad omtrent abortus is nog te recent.
En het zal er altijd op komen: "'t mag niet van god" tegen "god bestaat niet of als hij wel bestaat dan nog veeg ik mijn gat er aan".

.

Dadeemelee 5 april 2016 20:09

Citaat:

verbod op echtscheiding

...

Allez zeg ik moet de Schoof gelijk geven.

Met die bemerking dat ze in Polen nog niet helemaal beschaafd zijn. Maar hoe langer ze bij de EU zijn, hoe welvarender ze worden en hoe meer hun ogen gaan opengaan.

AnarchoChristophe 5 april 2016 20:11

Citaat:

...

Oh ja, de kaloten staan op het punt hier de comeback van de geschiedenis te maken :roll:

Kom he. Het anti-christelijke sentiment van nieuw-atheïsme, dat is best wel koddig in de VS enzo (toch, zelfs dan), misschien nog in het kousen-protestante hartland van Nederland, maar hier is het toch wel zielig. Don Quichote trekt ten strijde tegen de windmolens.

Wapper 5 april 2016 20:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Drukazz (Bericht 8056019)

Neen, want ze kunnen ook naar een engeltjesmaakster gaan natuurlijk, en de zaak regelen op een smerige keukentafel. Het staat als een paal boven water dat dat weer de kop zal opsteken als het verbod er komt.

Met dank aan de pilarenbijterij!

Drukazz 5 april 2016 21:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 8056072)
Ofwel spreek jij voor een meerderheid van de Vlamingen, ofwel ik.

.

Jij, vermoed ik.

Maar of dat een compliment is, weet ik niet.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:07.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be