![]() |
Groen en naïef: vriendschap wettelijk maken, meer verlof minder successierechten
Zo zot als een achterdeur van een varkensstal.
titel: Vrije dag bij huwelijk of begrafenis, goedkoper erven "Maak vriendschappen wettelijk" http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...endschap.dhtml Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het mooiste voorbeeld van de grenzeloze naïviteit van Groen geven ze zelf :rofl:
Waar die sukkelaars hun tijd insteken... |
Een écht goed voorstel: schaf ALLE taksen op sterven af, en respecteer de laatste wens van een mens.
Laat iedereen zijn klodden uitdelen aan wie hij het wenst, zonder dat anderen er onderweg hun klauwen inslaan. Dan volstaat een testament, en geen extra gedoe met vriendjescontracten en andere administratieve zooi. |
Citaat:
|
Citaat:
Hij wil dat alles rechtstreeks naar de staat gaat. Citaat:
|
Met een beperkte belasting op de erfenis, heb ik geen problemen.
Zo in de zin van maximaal het btw-tarief op luxe-goederen. Dat zal de overledene "leren" om zijn centen op te potten, behalve een gedeelte dat je best achter de hand houdt als reserve voor tegenslagen. . |
Citaat:
|
Citaat:
|
Kan ik dan ook mijn familie de-frienden?
Als mijn band met mijn vader zeer slecht is, wil ik niet dat die verlof krijgt om op mijn graf te komen pissen. |
Citaat:
Vastgoed schenken is niet zo goedkoop. |
Die Groene zijn erop uit om hun slag te slaan , zo dom zijn ze nog niet alles draait om hun zakken te kunnen vullen met niet veel te doen ervoor .... "de nieuwe mens" ,:roll: creatief zoeken is hun boodschap...
|
Groen moet wel de bijkomende verplichting opleggen dat je wettelijke vriendenkring de superdiverse samenleving afspiegelt. Het CGKR moet erop toezien dat je genoeg Noord-Afrikanen en moslims opneemt. Misschien moeten er wel lokvrienden ingezet worden om vuile racisten op te sporen !
(Ja, ik ben aan't groenizeren !) |
Citaat:
|
't Zijn er veel die de link niet gelezen hebben.
De groensels willen u maximaal drie vrienden gunnen; maar zelfs dan nog blijft het het zotste verhaal van het jaar. Ik wil een dag verlof voor mijn lievelingsdier. Want als mijn trouwe hond, na 14 jaar, komt te sterven ... . |
Citaat:
De staat krijgt dan helemaal niets. Wie verzint Godverdomme van die regels? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:50. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be