Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Immigratie en integratie (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=16)
-   -   Ficki ficki in zwembad dendermonde (https://forum.politics.be/showthread.php?t=230674)

Thuleander 7 april 2016 11:24

Ficki ficki in zwembad dendermonde

Het feest van de diversiteit houdt maar niet op.
Gisteren nog een bomaanslag, vandaag alweer ficki ficki in een openbaar zwembad.

Citaat:

Twee allochtone mannen, allebei dertigers, hebben afgelopen zondag 13-jarige meisjes lastiggevallen in het stedelijk zwembad Olympos. Na tevergeefse aanmaningen van de redders werd de politie gebeld. Vier agenten konden het duo arresteren. Ze kregen alvast een zwemverbod van zes maanden.

Twee dertigers van vreemde origine vielen zondagnamiddag in het zwembad van Dendermonde enkele meisjes van 13. De tieners zochten daarop hulp bij de redders van het zwembad. Die maanden de mannen aan om te stoppen met de kinderen lastig te vallen. Omdat de dertigers hieraan geen verhoor gaven, besliste het zwembad de politie te bellen. "De handtastelijkheden bij de jonge kinderen tijdens het zwemmen stopten niet na de waarschuwing van de redders", zegt schepen van sport Carine Verhelst (sp.a).

Volgens de officiële informatie zagen de daders er ongeveer zo uit.

Bollywood 7 april 2016 11:27

Vroeger was dat strafbaar...

Skobelev 7 april 2016 11:33

http://forum.politics.be/showpost.ph...ostcount=23932

Oppakken, castreren, en terug naar waar ze vandaan komen.

Thuleander 7 april 2016 11:36

Op 17 april organiseert het establishment een 'mars' om te benadrukken hoe leuk we diversiteit vinden.
U komt toch ook?

Xenophon 7 april 2016 11:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Thuleander (Bericht 8058158)
Het feest van de diversiteit houdt maar niet op.
Gisteren nog een bomaanslag, vandaag alweer ficki ficki in een openbaar zwembad.

Volgens de officiële informatie zagen de daders er ongeveer zo uit.

Citaat:

Ze kregen alvast een zwemverbod van zes maanden.
Daar zullen ze wel van geschrokken zijn, zulke zware straf.

Gamla 7 april 2016 11:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Thuleander (Bericht 8058184)
Op 17 april organiseert het establishment een 'mars' om te benadrukken hoe leuk we diversiteit vinden.
U komt toch ook?

Emiel Goelen komt niet en ik ook niet.

De mars is om te benadrukken hoe leuk we diversiteit MOETEN vinden.

Alles zum Wohle des Volkes.

dalibor 7 april 2016 11:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gamla (Bericht 8058202)
Emiel Goelen komt niet en ik ook niet.

De mars is om te benadrukken hoe leuk we diversiteit MOETEN vinden.

Alles zum Wohle des Volkes.

Persoonlijke vriend?

Ik kom evenmin, vermits het die dag de Antwerp Ten Miles zijn.

Thuleander 7 april 2016 12:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 8058192)
Daar zullen ze wel van geschrokken zijn, zulke zware straf.

Een zwaardere straf zou volgens mensenrechtenorganisaties zeker de gevoelens van die allochtone mannen kwetsen.
Kijk, een aanranding ben je na een paar dagen al vergeten.
Maar gekwetste gevoelens van allochtone mannen, die duren een leven lang.

Xenophon 7 april 2016 12:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Thuleander (Bericht 8058242)
Een zwaardere straf zou volgens mensenrechtenorganisaties zeker de gevoelens van die allochtone mannen kwetsen.
Kijk, een aanranding ben je na een paar dagen al vergeten.
Maar gekwetste gevoelens van allochtone mannen, die duren een leven lang.

Nu ja, kom, in alle ernst, het is niet alsof die mannen daar waren om te zwemmen. :D

Xenophon 7 april 2016 12:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dalibor (Bericht 8058213)
Persoonlijke vriend?

Ik kom evenmin, vermits het die dag de Antwerp Ten Miles zijn.

Misschien zie ik u dan op TV, wuif naar de camera als je ze passeert, dan weet ik dat jij het bent.

dalibor 7 april 2016 12:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 8058246)
Nu ja, kom, in alle ernst, het is niet alsof die mannen daar waren om te zwemmen. :D

Waterpolo?

De schoofzak 7 april 2016 12:13

Ik zou wel eens exact willen weten wat die vettigaards deden. Hoe ze die meisjes lastig vielen.

Ik mag veronderstellen dat ze ze nog niet aangeraakt hadden, want anders was het iets in de aard van slagen en verwondingen, of seksueel aangeraakt, dan is het aanranding van de eerbaarheid van een minderjarige.

Het moet toch minimaal zijn dat ze "toenadering" zochten, in welk geval dit toch meer reactie zou mogen uitlokken dan alleen maar een zwemverbod.
Voor mij zijn gasten die toenadering zoeken tot 13-jarigen gevaarlijk zot. Dus moet er een psychiatrisch onderzoek gebeuren tijdens een gedwongen collocatie.

.

Pericles 7 april 2016 12:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 8058264)
Ik zou wel eens exact willen weten wat die vettigaards deden. Hoe ze die meisjes lastig vielen.

Ik mag veronderstellen dat ze ze nog niet aangeraakt hadden, want anders was het iets in de aard van slagen en verwondingen, of seksueel aangeraakt, dan is het aanranding van de eerbaarheid van een minderjarige.

Het moet toch minimaal zijn dat ze "toenadering" zochten, in welk geval dit toch meer reactie zou mogen uitlokken dan alleen maar een zwemverbod.
Voor mij zijn gasten die toenadering zoeken tot 13-jarigen gevaarlijk zot. Dus moet er een psychiatrisch onderzoek gebeuren tijdens een gedwongen collocatie.

.

Voor mij ook Schoof.
Maar het feit dat je in tal van moslimlanden kan huwen en dan nog tegen haar wil, met 12-13 jarige meisjes is voor Jambon geen probleem.
Er is namelijk niets mis met de islam, noch met de koran, we moeten er respect voor opbrengen.

Gamla 7 april 2016 12:28

Blanke meisjes aanranden in een zwembad. Het mag van Mohammed. Hoe laag kan een mens vallen.
Iedereen, zonder uitzondering, die diversiteit om welke reden dan ook, een verrijking vindt is medeschuldig.

Zipper 7 april 2016 12:32

Citaat:

.

zij deden zaken waar de koran geen graten in ziet, en remember, "voor de koran moeten we respect opbrengen" :|

Thuleander 7 april 2016 12:39

"Diversity comes with challenges..."

https://www.youtube.com/watch?v=q94s...&nohtml5=False

Gamla 7 april 2016 12:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Thuleander (Bericht 8058292)

"Diversity comes with challenges..."

https://www.youtube.com/watch?v=q94s...&nohtml5=False

Thulelander, hou op. Je zit mijn dag te vergallen.

Xenophon 7 april 2016 12:52

Citaat:

.

Citaat:

"De handtastelijkheden bij de jonge kinderen tijdens het zwemmen stopten niet na de waarschuwing van de redders", zegt schepen van sport Carine Verhelst"
'Handtastelijkheden', hoewel het een tamelijk vage beschrijving is, lijkt het me toch duidelijk dat ze met de handen aan kinderen zaten op een manier die wij hier in het westen al een tijdje onder verkrachting en of pedofilie omschrijven.

Anna List 7 april 2016 13:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 8058308)
'Handtastelijkheden', hoewel het een tamelijk vage beschrijving is, lijkt het me toch duidelijk dat ze met de handen aan kinderen zaten op een manier die wij hier in het westen al een tijdje onder verkrachting en of pedofilie omschrijven.

is dit tov de feiten van IS nu een vooruitgang of niet, de feiten gebeurden (voor zover we nu weten) niet expliciet in naam van de Islam of met het uitroepen van "Allah vd Snackbar"...

mss hebben deze feiten dus ook echt niks met de Islam te maken ! :p

we mankeren alleen nog een persbericht van Soenens die meldt dat de feiten eigenlijk niet echt gebeurd zijn.

Anna List 7 april 2016 13:09

Citaat:

.

VRT heeft geen beelden, er is niks gebeurd.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:01.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be