![]() |
Ficki ficki in zwembad dendermonde
Het feest van de diversiteit houdt maar niet op.
Gisteren nog een bomaanslag, vandaag alweer ficki ficki in een openbaar zwembad. Citaat:
![]() Volgens de officiële informatie zagen de daders er ongeveer zo uit. |
Vroeger was dat strafbaar...
|
http://forum.politics.be/showpost.ph...ostcount=23932
Oppakken, castreren, en terug naar waar ze vandaan komen. |
Op 17 april organiseert het establishment een 'mars' om te benadrukken hoe leuk we diversiteit vinden.
U komt toch ook? |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
De mars is om te benadrukken hoe leuk we diversiteit MOETEN vinden. Alles zum Wohle des Volkes. |
Citaat:
Ik kom evenmin, vermits het die dag de Antwerp Ten Miles zijn. |
Citaat:
Kijk, een aanranding ben je na een paar dagen al vergeten. Maar gekwetste gevoelens van allochtone mannen, die duren een leven lang. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zou wel eens exact willen weten wat die vettigaards deden. Hoe ze die meisjes lastig vielen.
Ik mag veronderstellen dat ze ze nog niet aangeraakt hadden, want anders was het iets in de aard van slagen en verwondingen, of seksueel aangeraakt, dan is het aanranding van de eerbaarheid van een minderjarige. Het moet toch minimaal zijn dat ze "toenadering" zochten, in welk geval dit toch meer reactie zou mogen uitlokken dan alleen maar een zwemverbod. Voor mij zijn gasten die toenadering zoeken tot 13-jarigen gevaarlijk zot. Dus moet er een psychiatrisch onderzoek gebeuren tijdens een gedwongen collocatie. . |
Citaat:
Maar het feit dat je in tal van moslimlanden kan huwen en dan nog tegen haar wil, met 12-13 jarige meisjes is voor Jambon geen probleem. Er is namelijk niets mis met de islam, noch met de koran, we moeten er respect voor opbrengen. |
Blanke meisjes aanranden in een zwembad. Het mag van Mohammed. Hoe laag kan een mens vallen.
Iedereen, zonder uitzondering, die diversiteit om welke reden dan ook, een verrijking vindt is medeschuldig. |
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
mss hebben deze feiten dus ook echt niks met de Islam te maken ! :p we mankeren alleen nog een persbericht van Soenens die meldt dat de feiten eigenlijk niet echt gebeurd zijn. |
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:01. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be