![]() |
Jezus is God.
Jezus Christus duldt geen andere religies.
|
Citaat:
|
Citaat:
Wek eens iemand uit de doden op. |
Men moest een spuitbus uitvinden tegen Jezus-adepten.
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Jezus is liefde :)
Ben je trouwens mee in het andere topic? daar is uitgeklaard dat Jezus de morgenster is, alias Lucifer. |
Citaat:
![]() Jezus is geen haat, maar Liefde. Dus laat alle Goden tot Mij komen. |
Citaat:
|
Citaat:
Het zij zo! Waarom maar 3 apostelen vertegenwoordigen daar er 12 zijn? Waarom Thomas de ongelovige maken en Petrus die hem 3x verloochend als eerste in het NT plaatsen? Something fishy about it. |
[ Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Jezus is liefde Ben je trouwens mee in het andere topic? daar is uitgeklaard dat Jezus de morgenster is, alias Lucifer.] Nu ja, ook dat nog, Jezus is een multi complexe persoonlijkheid, kortom: een beetje schizofreen. |
Citaat:
|
Het staat in openbaringen dat er veel valse
profeten zullen komen voor Jezus terugkomt. Budha, Scientology, Mohammed, Harriechristus, Humanisme, . . . Mensen zullen de waarheid ontkennen, Jezus dus verloochenen. |
Citaat:
|
Citaat:
Leer mij eens bij hoe jij dat ziet. |
Citaat:
|
Citaat:
kwaadaardige tasten al het goede aan... en vernietigen het goede ,, |
Citaat:
MAAR ik denk dat in de teksten veel "verdraaid" is geweest en bij de vertalingen veel verloren is gegaan. Er is veel repressie tegen gekend, en wat schiet er dan nog duizenden jaren later van over he? Daarom is het zo vaag, en volgens mij een bron waarin ook het "kwade" geslopen is. Dat de triniteit meer dan de vader, zoon en heilige geest is. De vrouw is "ontstript" en Jezus kwam man en vrouw gelijk stellen. Gaf zijn Kerk aan zijn vrouw. Dat is mijn geloof daarin zo'n beetje. |
Citaat:
Numeri 21 :4-9 Toen zond de HEERE gifslangen onder het volk; die beten het volk, en er stierf veel volk uit Israël. 7 En het volk kwam naar Mozes toe. Zij zeiden: Wij hebben gezondigd, want wij hebben tegen de HEERE en tegen u gesproken. Bid tot de HEERE dat Hij de slangen van ons wegneemt. Toen bad Mozes voor het volk. 8 En de HEERE zei tegen Mozes: Maak u een gifslang en zet hem op een staak. Het zal gebeuren dat ieder die gebeten is, in leven zal blijven, als hij daarnaar kijkt. 9 Toen maakte Mozes een koperen slang en zette hem op de staak. En het gebeurde als de slang iemand beet dat hij naar de koperen slang keek en in leven bleef. ‘Christus verhoogd als de slang in de woestijn’ (n.a.v. Johannes 3:14) 14 En gelijk Mozes de slang in de woestijn verhoogd heeft, alzo moet de Zoon des mensen verhoogd worden; 15 Opdat een iegelijk, die in Hem gelooft, niet verderve, maar het eeuwige leven hebbe. http://www.kerkenisrael.nl/vrede-ove...sw=1024&sh=615 |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:03. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be