![]() |
Controle overal nu na de aanslagen
'k Ging met kleindochter naar Walibi en nog voor de kassa's was er al controle. Niets mee fout zou je zeggen. Ik had geen tas bij, alleen een fototoestel in een houder met schouderriem. Veel meer dan een Derringer ga je daar niet in kunnen wegmoffelen, maar..., het ding moest ter controle opengemaakt worden.
Eens binnen viel het mij op dat er veel Moslims en Moslimas rond liepen. Toen realiseerde ik me dat we ( Wavre) in het Brusselse waren, maar mijn klomp brak toch toen ik plots aldaar een Moslim zag met aan zijn zijde een Moslima die van kop tot teen in het zwart gehuld was met nog alleen een brievenbusspleet open om door te kijken. Niet alleen dat dit in België niet mag maar hoe is die voorbij die controle geraakt, want onder dergelijk nonnegewaad kun je met alle gemak een stuk of drie kalasjnikovs verborgen houden en ik geloof niet dat die vrijwillig zich zal hebben laten fouilleren. Misschien betekenen wij, als echte Belgen , een groter gevaar in de ogen van de mensen van de controle, dan die Moslims????? |
Citaat:
|
![]() |
Citaat:
Ik had ervoor de politie kunnen opbellen maar dan had ik ze verder moeten blijven overal volgen tot de politie ooit misschien zou zijn komen opdagen en in tussentijd zou onze betaalde tijd ook verloren gegaan zijn. Het enige wat ik zou kunnen doen is mijn beklag doen bij Walibi zelf, maar of die er nota van zouden nemen is nog maar de vraag. |
Citaat:
Dat zou pas cool geweest zijn, maar dat acht gij zeker niet mogelijk, zoals zoveel kiekens hier in dit land ook de bomaanslagen te Zaventem , te Brussel en te Parijs niet mogelijk achtten. Heel cool, dat hebben we allemaal kunnen vaststellen. |
Citaat:
http://www.geenstijl.nl/ Walibi zal daar dan wel nota van nemen. ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Heeft de security van Walibi dan niet gereageerd of heeft Walibi geen eigen security?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
http://nieuws.marokko.nl/24692/walib...-voor-moslims/ |
Citaat:
Blij dat ge die van u gevonden hebt, en meedeelt op dit fijne forum! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zo volledig naakt onder die burka. Heeft wel iets. Maar ik weet niet wat. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:42. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be