Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Onrust en terrorisme in Europa (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=223)
-   -   "Tienerbroer van Abaaoud zal wraak komen nemen" (https://forum.politics.be/showthread.php?t=230778)

Universalia 11 april 2016 15:03

"Tienerbroer van Abaaoud zal wraak komen nemen"

BRON

Detail tekst:

Citaat:

Er is alweer een dreigement geuit door de terreurgroep Islamitische Staat. Niemand minder dan het 15-jarige broertje van Abdelhamid Abaaoud zou naar Europa onderweg zijn om diens dood te wreken.
Zou dat jongetje er niet beter eens even bij stilstaan dat wat zijn broer overkomen is zijn eigen schuld is?

Of gaat die bende van het standpunt uit dat de andere mensen zich zomaar lukraak moeten laten afslachten zonder er op te reageren?

Als zijn broer zich niet tot een extreme groep had aangesloten dan leefde hij waarschijnlijk nog?

En de schuld op andere mensen (die geen boodschap hebben aan die klerezooi die ze bezigen) schuiven is wel laag bij de grond in deze situatie dacht ik.

Toch best even in het oog houden. 8O

DewareJakob 11 april 2016 15:12

Een stevig pak op de broek.
Een kwartier in de hoek staan.
En duizend keer schrijven: Ik zal mij niet wreken op onschuldige mensen.

Zipper 11 april 2016 15:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DewareJakob (Bericht 8063624)
Een stevig pak op de broek.
Een kwartier in de hoek staan.
En duizend keer schrijven: Ik zal mij niet wreken op onschuldige mensen.

Zo streng?? Misschien is vijfhonderd keer toch wel genoeg. ;-)

DewareJakob 11 april 2016 15:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zipper (Bericht 8063634)
Zo streng?? Misschien is vijfhonderd keer toch wel genoeg. ;-)

Ja, da's waar. 800 keren, compromis?

Zipper 11 april 2016 15:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DewareJakob (Bericht 8063642)
Ja, da's waar. 800 keren, compromis?

deal ! :-D

Johan217 11 april 2016 15:46

Bende softies, zeg!

Laat hem maar komen, we zullen hem met plezier om zeep helpen. Beschouw dit als een rechtstreekse bedreiging aan zijn zielige persoon.

Ben ik nu strafbaar? :lol:

dalibor 11 april 2016 15:48

Een klassieke 'ik maak olle kapot'.

DewareJakob 11 april 2016 15:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Johan217 (Bericht 8063660)
Bende softies, zeg!

Laat hem maar komen, we zullen hem met plezier om zeep helpen. Beschouw dit als een rechtstreekse bedreiging aan zijn zielige persoon.

Ben ik nu strafbaar? :lol:

Dus toch duizend keer schrijven: Ik zal mij niet wreken op onschuldige mensen. ;-)

Zipper 11 april 2016 15:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DewareJakob (Bericht 8063666)
Dus toch duizend keer schrijven: Ik zal mij niet wreken op onschuldige mensen. ;-)

Is wel heel Die Hard eh :-)

quercus 11 april 2016 15:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 8063617)
BRON

Detail tekst:

Zou dat jongetje er niet beter eens even bij stilstaan dat wat zijn broer overkomen is zijn eigen schuld is?

Of gaat die bende van het standpunt uit dat de andere mensen zich zomaar lukraak moeten laten afslachten zonder er op te reageren?

Als zijn broer zich niet tot een extreme groep had aangesloten dan leefde hij waarschijnlijk nog?

En de schuld op andere mensen (die geen boodschap hebben aan die klerezooi die ze bezigen) schuiven is wel laag bij de grond in deze situatie dacht ik.

Wel, laten we hopen dat een Amerikaanse drone hem te vlug af zal zijn en hem tijdig uitschakelt op de heilige grond van het Kalifaat.

Hoomer 11 april 2016 16:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 8063617)
BRON

Detail tekst:

Ja man, en steek dat goed in uw bolleke, bij moslims is het steeds een ander zijn schuld.

Universalia 11 april 2016 18:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer (Bericht 8063711)
Ja man, en steek dat goed in uw bolleke, bij moslims is het steeds een ander zijn schuld.

Ik ben er al van op de hoogte, toch bedankt om het nog eens even onder de aandacht te brengen want véél mensen zijn er nog steeds niet van op de hoogte. 8O

DewareJakob 11 april 2016 18:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door quercus (Bericht 8063681)
Wel, laten we hopen dat een Amerikaanse drone hem te vlug af zal zijn en hem tijdig uitschakelt op de heilige grond van het Kalifaat.

Krijg je op die leeftijd ook 73 maagden of alleen barbiepoppen?

Bad Attila 11 april 2016 18:22

Hij neemt er wel zijn tijd voor...

http://www.hln.be/hln/nl/33982/Islam...en-nemen.dhtml

De schoofzak 11 april 2016 18:28

Dat ventje heeft die film "dossier K" niet gezien zeker ?

.

DucDEnghien 11 april 2016 18:31

Het enige waar Daesh goed in is: communicatie en marketing.

Johan217 11 april 2016 19:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DucDEnghien (Bericht 8063821)
Het enige waar Daesh goed in is: communicatie en marketing.

Ze lijken het in ieder geval over een andere boeg te gooien. Kruistochten, zand erover. This time it's personal ;)

Stormram 11 april 2016 23:10

Is dat gastje al 15 jaar oud? Ik had hem eerder 9 gegeven.

Hij zal nogal gas mogen geven met zijn trotinetteke om nog tot hier te geraken :lol:

TV-verslaafde 11 april 2016 23:12

Dat die zwakzinnigen eens in een groepscirkel hun pietje gaan aftrekken; het wordt té idioot voor woorden.

Mambo 11 april 2016 23:54

Hopelijk is zijn rekker van zijn katapult niet kapot.

Tussendoor, b52 zijn vertrokken naar zijn stamkroeg.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:49.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be