![]() |
‘Ik heb er oprecht spijt van en verontschuldig me bij alle Vlamingen’
BRON
Citaat:
Farce Mayeur ... :roll: |
De idioot, hij meent er geen kl*te van. Dit is enkel om de imagoschade van de PS te herstellen. Bij de laatste peilingen gaan ze er immers op achterruit.
|
Citaat:
30-3-2015 Antwerps burgemeester Bart De Wever (N-VA) heeft tijdens de maandelijkse gemeenteraadszitting geweigerd in te gaan op de heisa die ontstaan is na zijn uitspraken over racisme en Berbers in Terzake vorige week. Groen-fractieleider Wouter Van Besien had om excuses gevraagd en gepolst naar de verstandhouding binnen het schepencollege na kritiek op de uitlatingen van De Wever vanwege onder meer CD&V, maar De Wever ging daar niet op in. http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...tspraken.dhtml |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
NV-A-voorzitter Bart De Wever biedt bij de joodse gemeenschap zijn verontschuldigingen aan voor zijn uitspraken over de jodenvervolging in Antwerpen. De Wever had de excuses van burgemeester Patrick Janssens aan de joodse gemeenschap zondag 'gratuit' genoemd. http://www.standaard.be/cnt/dmf30102007_038 |
Citaat:
|
Citaat:
Dat je elke draad gebruikt gepassioneerd over hem te willen spreken siert u. :lol: |
Citaat:
en daartegenover de uitlating van Mayeur, regelrechte racistische uitlatingen tegen alle Vlamingen waar datzelfde centrum overeenkijkt als niet ter zake doende... De voorzitter van dat centrum was vorige zondag op de RTL tijdens de debatten en kwam van zijn neus maken tegen het optreden van de politie in Brussel die hem had durven arresteren nadat hij geweigerd had om zijn identiteitspapieren te tonen. De politie deed enkel zijn werk, maar mijnheer dacht zich verheven boven de wet... Op de vraag van een Vlaamse journalist of de uitspraken van Mayeur geen regelrecht racistische uitspraken waren weigerde hij gewoon te antwoorden... En daarna een franse journalist die la Belgique kwam aanklagen voor het bekladden van zijn imago omdat ze de vertegenwoordiger tegen racisme hadden durven opsluiten.... Alsof het imago van la Belgique niet al lang beklad is door veel zwaardere feiten... vooral gepleegd door de francofonie... |
De verontschuldiging is te onduidelijk om serieus genomen te worden. Mischien heeft hij gewoon spijt iets hardop gezegd te hebben. Waaruit kunnen we afleiden dat hij niet meende wat hij zei? Een Vlamenhand lijkt vlug gevuld. Beter zou zijn aanvullende verklaringen te vragen indien die ontbreken.
|
allez bon, alles vergeven en vergeten.
hoeveel bijkomende vlaamse miljoenen had je ook weer nodig voor die tunnels? |
Citaat:
Ik heb zelfs nog nooit een antwoord gekregen op een paar simpele vragen die ik stelde. Daartegenover zitten er momenteel wel een paar op dit forum die bij wijze van spreken het snot uit mijn neus willen peuteren. Vooral Honoré de Baljack is al dagen geambeteerd. Gisteren rangschikte hij mij "d'office" bij de clan van Philip L'Hiver. Als ik het zelf nu eens wist wilde ik het wel vertellen. Maar ik zoek nog steeds achter de partij die mijn stem waardig is. Ik hoop dat het weer zover niet gaat komen dat ik zoals vorige keer op mijn stembrieven "foert" moet schrijven. Kort en krachtig. Feitelijk stem ik dan voor de meerderheid. De "vox populi" heeft altijd gelijk. Geen haar op mijn hoofd denkt er aan om enige wijziging te veroorzaken in de stem van het volk. Ik ben nogal een democraat hoor. Denk ik toch. :lol: |
Citaat:
Om het gat in de begroting dicht te rijden dan? Kijk eens wat het succes van de Liefkenshoek-tunnel is. Genoeg kandidaten als er mag tol geheven worden. :lol: Onder de vorm van schijn-vennootschappen dan met aandelen aan toonder en in handen van dode buitenlanders volgens het aandelen register. En natuurlijk een afgevaardigde-beheerder die niet kan lezen of schrijven maar wel een haken-kruis kan op papier zetten als handtekening. En wij maar denken dat dit alleen maar in Panama kan omdat hier bijna iedereen kan lezen en schrijven. Alhoewel; mijn neef heeft als onderwijzer zijn legerdienst gedaan als lesgever en kreeg bijna een gans peloton onder zijn bevoegdheid waarvan een groot gedeelte zelfs na maanden les nog steeds niet zijn naam kon schrijven. Maar dat was vroeger. Nu is dat allemaal anders. Alhoewel.......alhoewel .......... . Goed, ik ga zwijgen. :lol: |
Spijt is wat de koe schijt!
Tot zover mijn hoogst intellectuele respons. Graag gedaan. |
Citaat:
|
Citaat:
Zelfs Moureaux (of all people) heeft dat gezegd. :lol: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:59. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be