![]() |
Broer van Abdeslams ontslagen door gemeente Molenbeek
BRON
Detail tekst: Citaat:
Citaat:
Kassa kassa dus dat ontslag. ![]() |
De broer van Abdeslam?
Die zal ook Abdeslam heten zeker? |
Citaat:
|
Ontslagen :D Ze zouden beter die ganse familie oppakken en naar het land van herkomst deporteren!!!
|
ze vinden wel een nieuwe mohammed
|
Citaat:
Tamelijk zware feiten. Vraagt een gemeente dan geen bewijs van goed gedrag en zeden meer bij aanwervingen? |
Citaat:
Misschien zien ze dat daar als een referentie. |
In elk geval, de man werd onder andere ontslagen omdat hij zei dat zijn broer mensenlevens gered had, door zichzelf niet op te blazen.
Ik heb eens nagedacht en dan een mailtje gestuurd naar de plaatselijke gemeente : " Ik wil eventjes vragen waar mijn standbeeld blijft. Ik had namelijk plannen om een bloedige bankoverval te plegen, maar ik heb het niet gedaan, en heb daarmee veel levens gered. Daarna was ik zo kwaad op iemand dat ik hem wel kon vermoorden, maar ik heb het niet gedaan en daarmee dus weer een mensenleven gered. Nu ben ik zeer verwonderd dat er nog altijd geen standbeeld staat in mijn buurt, ik vermoed dat ze nog aan het ruzieën zijn over welke kunstenaar het bronzen afgietsel mag maken" Zou ik nu naar de paus mailen om te vragen voor wanneer de zaligverklaring is? |
Citaat:
|
Citaat:
Holadijoo, we sleuren er even Israel bij, kijk seh de Salah was zo slecht nog niet. Die Joden, dat zijn pas moordenaars :-o |
Citaat:
|
Citaat:
Een voorbeeld. Origineel werd de job als parkwachter geschapen met een dubbele bedoeling. Enerzijds meer controle op de plaatselijke bevolking door het inzetten van mensen uit die bevolking en anderzijds een herstart voor gevallen die om diverse redenen uit de boot vielen. Nu denk je dan aan langdurig werklozen... Juist en fout. Langdurig werklozen, ja... Maar dan wel omwille van het feit dat het om onaangepasten ging met vaak een ellenlang strafblad. Resultaat, enkele weken na de start haalden de parkwachters van Molenbeek de kranten al wegens buiten het boekje gaan met geweldpleging als kers op de taart. Alhoewel zij als een politie light bedoeld waren zag je hen ook helpen bij het aanvoeren van schapen tijdens het slachtfeest... in de koffer van gewone wagens, wat strikt verboden is... Op het filmpje dat ik daar een paar jaar geleden maakte zie je ze helpen bij het uitladen van dieren die in een autokoffer gepropt zitten en waarvan de posten vastgebonden zijn. De dieren worden letterlijk uit de koffer gesleurd en naar de deur gesleept waar de touwen dan met een vlijmscherp mes doorgesneden worden, zonder enig ontzag voor de poten van die beesten. En drie meter verder, voor diezelfde poort, staan echte agenten toe te kijken... Geen enkele PV wordt opgesteld, de barbaren worden zelfs niet aangesproken... En nu zouden deze mensen zelfs beschikking krijgen over traangas en handboeien als het aan sommige politici ligt! En vergis je niet, met die plannen staan ze al véél verder dan jij en ik in de media daarvan horen. Ondertussen kunnen veiligheidsagenten met een vergunning en gedegen opleiding, zelfs diegenen die diplomaten en hun instanties bewaken, niet de op de minste steun van de overheid rekenen. :oops: |
Citaat:
|
De job van parkwachter werd geschapen om parken te bewaken, en bestaat al langer dan de tijd dat men startte met activering van werklozen en zo.
|
Citaat:
Dat neemt niet weg dat de inzet van de Parkwachters in Brussel wel wat anders is en anders toegepast wordt dan dat van de klassieke parkwachter. Ze werden bvb al van dag één ingezet over het hele grondgebied en niet enkel in de parken en speeltuinen. Ze waren ook altijd al afhankelijk van de plaatselijke overheden en zijn dat nog. In tegenstelling van wat men met de politie tracht te bereiken. Zo heb ik nog nooit een politieagent in uniform en vanuit zijn dienstwagen tijdens een verkiezing zien gaan plakken voor zijn burgemeester. Onder andere Moureaux schroomde zich er niet voor 'zijn' parkwachters daar voor in te zetten. Je ziet de 'parkwachters' ook niet ingezet worden voor Christelijke feesten. Terwijl ze wel actief meewerken aan de schapenslachting. Het is, en dat is net het punt dat ik wil maken, niet de benaming parkwachter die hier van tel is maar juist de afwijkende invulling daarvan die mij zorgen baart. Ik werd een aantal jaar geleden al letterlijk onder bedreiging van een lijnbus gehaald door parkwachters... Omdat ik in Molenbeek foto's gemaakt had op de openbare weg en dat dat niet mocht zonder toestemming van Moureaux... Zie jij dat als de taak van een parkwachter? |
dat gaat de gemeente idd geld kosten (en ongedaan gemaakt worden via RvS)
in de media was al te horen dat hij ontslagen werd omdat hij verklaarde dat 'zijn broer mensenlevens gered heeft in Parijs door zichzelf niet op te blazen' ... nochtans een waarheid als een koe. :-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:43. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be