![]() |
“Salah Abdeslam is een modelgevangene”
BRON
Detail tekst: Citaat:
Citaat:
Dat men daar nog in trapt tegenwoordig dat gaat mijn petje te boven. Citaat:
En verder ... [QUOTE]“Salah Abdeslam had documentatie over Duits atoomonderzoekscentrum”[/quote] [sarcasme]Wat een 'lieve' jongen toch.[/sarcasme] (Die Sarcasmus toch :roll: ) |
ge doet er nogal denigrerend en negatief over ... die mens heeft wel levens gered in Parijs hé !
|
Citaat:
|
Ik hoop ook dat Anna List het sarcasme even hoog in het vaandel droeg want :roll:
Leverden ze die nu nog niet uit aan Frankrijk??? (een iets ouder artikel leerde dan weer ... ) :roll::roll::roll::roll: |
Uitleveren aan Frankrijk ... dat men daar maar niet te lang mee wacht.
Het wordt een beetje een modelgevangene ja; dus men kan er wat minder streng mee omgaan zeker ?? 'k Zou zeggen : remember Dutroux !!!!! (Stel je het imagoschade voor ons land voor indien dat zou gebeuren : Abdeslam gaan lopen :oops: |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
En hij dacht dat die mannen naast hem in de wagen speelgoedmachinegeweren bij zich hadden. Paintball schieten in Disneyland Parijs. En daarna , maanden later in Brussel, de politie schoot met scherp, terwijl zijn vriend met een speelgoedgeweer terugschoot, zo dacht hij. De man is misleid. :-D |
Citaat:
maar hij had weldegelijk info over een nucleair onderzoekscentrum in Duitsland (NRWF) ... hij heeft dat niet opgeblazen, daar heeft hij geen honderden, maar mss wel miljoenen mensenlevens mee gered. nog een paar dagen en Sven Mary vraagt de oprichting van een standbeeld voor zijn client me dunkt. |
Citaat:
Bijna hé. :-D |
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb immers heel de wereld gered door nergens aanslagen te plegen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
“Salah Abdeslam is een modelgevangene” Met andere woorden hij hoort er thuis. Als hij een modelburger had geweest had hij in de samenleving thuisgehoord.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:24. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be