Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Onrust en terrorisme in Europa (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=223)
-   -   “Salah Abdeslam is een modelgevangene” (https://forum.politics.be/showthread.php?t=230851)

Universalia 14 april 2016 10:39

“Salah Abdeslam is een modelgevangene”

BRON

Detail tekst:

Citaat:

Er is een foto opgedoken van Salah Abdeslam in de gevangenis van Brugge. De terrorist ziet er vermoeid en verwaaid uit, helemaal anders dan op het nette beeld van zijn opsporingsbericht na de aanslagen in Parijs. En hij heeft inderdaad ook een baard.
Citaat:

“Een heel brave jongen”
Jaja, dat is zeker dat, die zijn trukkendoos staat volledig open nu om er zo snel mogelijk weg zien te geraken uit de gevangenis.

Dat men daar nog in trapt tegenwoordig dat gaat mijn petje te boven.

Citaat:

En zijn eetlust is voortreffelijk
Ah, krijgt die eten ook? Met dank aan de brave belastingbetalers.

En verder ... [QUOTE]“Salah Abdeslam had documentatie over Duits atoomonderzoekscentrum”[/quote]

[sarcasme]Wat een 'lieve' jongen toch.[/sarcasme] (Die Sarcasmus toch :roll: )

Anna List 14 april 2016 11:08

ge doet er nogal denigrerend en negatief over ... die mens heeft wel levens gered in Parijs hé !

Hypochonder 14 april 2016 11:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 8067046)
ge doet er nogal denigrerend en negatief over ... die mens heeft wel levens gered in Parijs hé !

Ik hoop dat je dit niet serieus bedoelt want die kerel is een lafaard die veel doden op zijn geweten heeft.

Universalia 14 april 2016 12:13

Ik hoop ook dat Anna List het sarcasme even hoog in het vaandel droeg want :roll:

Leverden ze die nu nog niet uit aan Frankrijk??? (een iets ouder artikel leerde dan weer ... )

:roll::roll::roll::roll:

orfeus5412 14 april 2016 13:04

Uitleveren aan Frankrijk ... dat men daar maar niet te lang mee wacht.
Het wordt een beetje een modelgevangene ja; dus men kan er wat minder streng mee omgaan zeker ?? 'k Zou zeggen : remember Dutroux !!!!!

(Stel je het imagoschade voor ons land voor indien dat zou gebeuren : Abdeslam gaan lopen :oops:

Anna List 14 april 2016 13:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder (Bericht 8067062)
Ik hoop dat je dit niet serieus bedoelt want die kerel is een lafaard die veel doden op zijn geweten heeft.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 8067100)
Ik hoop ook dat Anna List het sarcasme even hoog in het vaandel droeg want :roll:

Leverden ze die nu nog niet uit aan Frankrijk??? (een iets ouder artikel leerde dan weer ... )

:roll::roll::roll::roll:

die mens heeft zijn bommengordel in ne vuilbak gestoken ipv m in de menigte te doen afgaan ... hoeveel doden minder zijn dat dan ? zo ruwweg ? :p

Pericles 14 april 2016 13:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 8067204)
die mens heeft zijn bommengordel in ne vuilbak gestoken ipv m in de menigte te doen afgaan ... hoeveel doden minder zijn dat dan ? zo ruwweg ? :p

De man wist naar het schijnt niet dat het een bomgordel was die hij droeg.
En hij dacht dat die mannen naast hem in de wagen speelgoedmachinegeweren bij zich hadden.
Paintball schieten in Disneyland Parijs.
En daarna , maanden later in Brussel, de politie schoot met scherp, terwijl zijn vriend met een speelgoedgeweer terugschoot, zo dacht hij.
De man is misleid. :-D

Anna List 14 april 2016 14:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pericles (Bericht 8067208)
De man wist naar het schijnt niet dat het een bomgordel was die hij droeg.
En hij dacht dat die mannen naast hem in de wagen speelgoedmachinegeweren bij zich hadden.
Paintball schieten in Disneyland Parijs.
En daarna , maanden later in Brussel, de politie schoot met scherp, terwijl zijn vriend met een speelgoedgeweer terugschoot, zo dacht hij.
De man is misleid. :-D

trek het maar in t belachelijke :roll:

maar hij had weldegelijk info over een nucleair onderzoekscentrum in Duitsland (NRWF) ... hij heeft dat niet opgeblazen, daar heeft hij geen honderden, maar mss wel miljoenen mensenlevens mee gered. nog een paar dagen en Sven Mary vraagt de oprichting van een standbeeld voor zijn client me dunkt.

Pericles 14 april 2016 14:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 8067213)

maar hij had weldegelijk info over een nucleair onderzoekscentrum in Duitsland (NRWF) ... hij heeft dat niet opgeblazen, daar heeft hij geen honderden, maar mss wel miljoenen mensenlevens mee gered. nog een paar dagen en Sven Mary vraagt de oprichting van een standbeeld voor zijn client me dunkt.

Sorry , ik liet me even gaan maar ik vond het bijna even lachtwekkend als toen, op het momentum waarop Jack zei leerkracht te zijn.
Bijna hé. :-D

DewareJakob 14 april 2016 17:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pericles (Bericht 8067227)
Sorry , ik liet me even gaan maar ik vond het bijna even lachtwekkend als toen, op het momentum waarop Jack zei leerkracht te zijn.
Bijna hé. :-D

Maar ik geloof absoluut dat die leerkracht is. Alles wijst in die richting.

Knuppel 14 april 2016 19:06

Citaat:

Ik wil ook een standbeeld.
Ik heb immers heel de wereld gered door nergens aanslagen te plegen.

IJsboer 15 april 2016 07:56

Citaat:

Ik ben al begonnen aan een standbeeld. Ik zal het onder manneken pis zetten.

Lukkas 15 april 2016 11:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel (Bericht 8067496)

Wow, die zit!

Truder 15 april 2016 12:46

“Salah Abdeslam is een modelgevangene” Met andere woorden hij hoort er thuis. Als hij een modelburger had geweest had hij in de samenleving thuisgehoord.

Anna List 15 april 2016 12:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Truder (Bericht 8068275)
“Salah Abdeslam is een modelgevangene” Met andere woorden hij hoort er thuis. Als hij een modelburger had geweest had hij in de samenleving thuisgehoord.

toch opletten met zo'n semantische fixaties hoor ... je wordt gemakkelijk gelabeld zo

Anna List 15 april 2016 12:50

Citaat:

verkeerd ras en geloof.

DewareJakob 15 april 2016 12:56

Citaat:

Een zwaar ongeval vermeden door voor het rood te stoppen terwijl een hoop wielertoeristen passeerden. Zeker 5 levens gered.

Anna List 15 april 2016 13:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DewareJakob (Bericht 8068294)
Een zwaar ongeval vermeden door voor het rood te stoppen terwijl een hoop wielertoeristen passeerden. Zeker 5 levens gered.

wielertoeristen, actieve bruggepensioeneerden dus, ge beseft niet half wat uw impulsieve beslissing daar de maatschappij kost en nog lang zal kosten! ;-)

DewareJakob 16 april 2016 10:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 8068341)
wielertoeristen, actieve bruggepensioeneerden dus, ge beseft niet half wat uw impulsieve beslissing daar de maatschappij kost en nog lang zal kosten! ;-)

Toemme, een kans laten liggen. ;-)

Lof der Zotheid 17 april 2016 14:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DewareJakob (Bericht 8069577)
Toemme, een kans laten liggen. ;-)

Voor straf krijgt u geen standbeeld, maar wordt u enkel tot Ridder van de Straat benoemd. Dat zal u leren.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:24.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be