Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Onrust en terrorisme in Europa (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=223)
-   -   Andere culturen: gezelligheid troef... (https://forum.politics.be/showthread.php?t=230951)

Supe®Staaf 17 april 2016 19:20

Andere culturen: gezelligheid troef...

Angstige momenten voor Parijzenaars: forse rellen onder migranten aan metrostation

Simpel vraagje: "Wie vindt dit verrijkend, en waarom?'

Demper 17 april 2016 19:23

Tja, mensen blijven stemmen voor de open grenzen.

Zucht 17 april 2016 19:26

Apocalyptisch. Ik beklaag onze kinderen en kleinkinderen.

Zipper 17 april 2016 19:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf (Bericht 8071390)
Angstige momenten voor Parijzenaars: forse rellen onder migranten aan metrostation

Sommigen vinden wat misplaatste provocatie anders wel erger dan het gedrag van dit geïmporteerde uitschot.

http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=580

Supe®Staaf 17 april 2016 19:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Demper (Bericht 8071394)
Tja, mensen blijven stemmen voor de open grenzen.

Je gaat hier te kort door de bocht.
Mensen stemmen voor een partij met een programma, zonder enige garantie dat die partij haar programma in een akkoord krijgt.
'Open grenzen' kan je in geen enkel partijprogramma terugvinden.

Demper 17 april 2016 19:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf (Bericht 8071414)
Je gaat hier te kort door de bocht.
Mensen stemmen voor een partij met een programma, zonder enige garantie dat die partij haar programma in een akkoord krijgt.
'Open grenzen' kan je in geen enkel partijprogramma terugvinden.

Elke partij hier in België is voor de open grenzen, behalve het VB.

HOUZEE ! 17 april 2016 19:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Demper (Bericht 8071416)

Niet iedereen ligt wakker van de vreemdelingenproblematiek, of geeft er veel belang aan.

Er zijn ook mensen die bvb. hun stemkeuze baseren op een economisch motief.

de vuile muilekoek 17 april 2016 19:44

Citaat:

ik krijg het spel niet open?? maar tot daar ... kan al raden sfeerbeelden ?

Demper 17 april 2016 19:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door HOUZEE ! (Bericht 8071421)
Niet iedereen ligt wakker van de vreemdelingenproblematiek, of geeft er veel belang aan.

Er zijn ook mensen die bvb. hun stemkeuze baseren op een economisch motief.

Dat zijn dan erg domme mensen, want de vreemdelingenproblematiek heeft een sterk effect op de economie.

De schoofzak 17 april 2016 19:46

Wat is me dat toch met Frankrijk ?
Calais jungle, in alle grote steden enorme concentraties moslims, elke nieuwjaarsviering gaan er minstens 500 auto's in de fik ...

.

Supe®Staaf 17 april 2016 19:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Demper (Bericht 8071416)

..tot ze ook eens in een regerinkje geraken.
:roll::roll::roll:

Demper 17 april 2016 19:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf (Bericht 8071428)
..tot ze ook eens in een regerinkje geraken.
:roll::roll::roll:

Trolletje...

djoebidoebidoe 17 april 2016 19:50

Citaat:

Ik vind dit verrijkend, het zorgt voor wat leven in de brouwerij. :lol:
Zolang het maar niet in mijn stad gebeurt vind ik het ok!

http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...opgepakt.dhtml
Citaat:

...ernstig verwond toen hij in de rug werd gehakt met een bijl.

TV-verslaafde 17 april 2016 19:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 8071425)
Calais jungle, in alle grote steden enorme concentraties moslims, elke nieuwjaarsviering gaan er minstens 500 auto's in de fik ...

.

In hun waarden staan vrijheid, gelijkheid, broederlijkheid. Maar respect is precies niet belangrijk voor de Franse psychologie. En als je je nieuwkomers geen respect bijbrengt dan krijg je een verloren zaak als.gevolg. :lol:

Want zeg nu zelf voor wie hebben.de Fransen nu.eigenlijk respect? Ze vegen aan alles en iedereen hun voeten.... :twisted:

Zucht 17 april 2016 19:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 8071425)

.

Ze gaan hoerenlopers sanctioneren. Prioriteiten mijn beste...

Ik herinner me nog een toespraak van een IT guru, lang geleden. Hij zei iets in de aard van,"typisch als je voor een zwaar probleem komt, waar de oplossing niet gemakkelijk lijkt, dan heb je de neiging om zelf een nieuw probleem te creëren, dat je wel gemakkelijk kan oplossen."
Ik heb deze wijsheid al meerdere malen gezien in de praktijk, en heb het zelf misschien ook al wel eens toegepast. :oops:
Maar ja, we gaan wel direct naar de muur nu.

Diego Raga 17 april 2016 20:11

Citaat:

Ik weet niet of het opvalt, maar in draden als deze valt er geen multi-knuffelaar in velden of wegen te bekennen, om een en ander te expliceren over de 'verrijking' die we mogen ondergaan met 'n - door het volk ongewenste - massa-import aan vreemdelingen.

Verloren moeite dus en zelfs al geven berichten als deze onze volksverraders een flinke uppercut, dan staan ze bij een andere draad steevast klaar om elke criticus van dergelijke toestanden, rond de oren te slaan met 'onze Europese waarden en normen'.
En als ge dat niet ziet dan zijt ge ne vuile nazi, néh.

Anyway, ik weet alvast dan onze 'EU-meesters' hiervan smullen, gezien toestanden als deze volledig passen binnen hun cultuurmarxistische agenda, om elke vorm van nationalisme en homogeniteit binnen Europa te vernietigen.

TV-verslaafde 17 april 2016 20:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga (Bericht 8071471)
Ik weet niet of het opvalt, maar in draden als deze valt er geen multi-knuffelaar in velden of wegen te bekennen, om een en ander te expliceren over de 'verrijking' die we mogen ondergaan met 'n - door het volk ongewenste - massa-import aan vreemdelingen.

Verloren moeite dus en zelfs al geven berichten als deze onze volksverraders een flinke uppercut, dan staan ze bij een andere draad steevast klaar om elke criticus van dergelijke toestanden, rond de oren te slaan met 'onze Europese waarden en normen'.
En als ge dat niet ziet dan zijt ge ne vuile nazi, néh.

Anyway, ik weet alvast dan onze 'EU-meesters' hiervan smullen, gezien toestanden als deze volledig passen binnen hun cultuurmarxistische agenda, om elke vorm van nationalisme en homogeniteit binnen Europa te vernietigen.

Dit gaat zelfs niet om multicultuur. Een beetje respect is dat zoveel gevraagd?! Als.je geen greintje respect kan opbrengen ben je in mijn ogen een slecht persoon....

Scherven A. Mok 17 april 2016 20:23

Oorlog is van aanschijn veranderd. Het is oorlog. In de oorlog neemt de overheid de economie over om de oorlog te winnen. Iedereen aan het werk. :)

Scherven A. Mok 17 april 2016 20:25

Citaat:

Tja, als je hoerenlopen verbiedt dan kom je dat tegen :D

Diego Raga 17 april 2016 20:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TV-verslaafde (Bericht 8071477)
Dit gaat zelfs niet om multicultuur. Een beetje respect is dat zoveel gevraagd?! Als.je geen greintje respect kan opbrengen ben je in mijn ogen een slecht persoon....

De meeste van die ambrasmakers zijn islamieten.
Islam heeft geen respect voor niet-islamitische culturen/geloven/levenswijzen, derhalve hebben moslims nooit geleerd respect te hebben voor niet-moslims en zullen dat ook nooit opbrengen.
1 + 1 = .

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:54.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be