![]() |
Andere culturen: gezelligheid troef...
Angstige momenten voor Parijzenaars: forse rellen onder migranten aan metrostation
Simpel vraagje: "Wie vindt dit verrijkend, en waarom?' |
Tja, mensen blijven stemmen voor de open grenzen.
|
Apocalyptisch. Ik beklaag onze kinderen en kleinkinderen.
|
Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=580 |
Citaat:
Mensen stemmen voor een partij met een programma, zonder enige garantie dat die partij haar programma in een akkoord krijgt. 'Open grenzen' kan je in geen enkel partijprogramma terugvinden. |
Citaat:
|
Citaat:
Er zijn ook mensen die bvb. hun stemkeuze baseren op een economisch motief. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat is me dat toch met Frankrijk ?
Calais jungle, in alle grote steden enorme concentraties moslims, elke nieuwjaarsviering gaan er minstens 500 auto's in de fik ... . |
Citaat:
:roll::roll::roll: |
Citaat:
|
Citaat:
Zolang het maar niet in mijn stad gebeurt vind ik het ok! http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...opgepakt.dhtml Citaat:
|
Citaat:
Want zeg nu zelf voor wie hebben.de Fransen nu.eigenlijk respect? Ze vegen aan alles en iedereen hun voeten.... :twisted: |
Citaat:
Ik herinner me nog een toespraak van een IT guru, lang geleden. Hij zei iets in de aard van,"typisch als je voor een zwaar probleem komt, waar de oplossing niet gemakkelijk lijkt, dan heb je de neiging om zelf een nieuw probleem te creëren, dat je wel gemakkelijk kan oplossen." Ik heb deze wijsheid al meerdere malen gezien in de praktijk, en heb het zelf misschien ook al wel eens toegepast. :oops: Maar ja, we gaan wel direct naar de muur nu. |
Citaat:
Verloren moeite dus en zelfs al geven berichten als deze onze volksverraders een flinke uppercut, dan staan ze bij een andere draad steevast klaar om elke criticus van dergelijke toestanden, rond de oren te slaan met 'onze Europese waarden en normen'. En als ge dat niet ziet dan zijt ge ne vuile nazi, néh. Anyway, ik weet alvast dan onze 'EU-meesters' hiervan smullen, gezien toestanden als deze volledig passen binnen hun cultuurmarxistische agenda, om elke vorm van nationalisme en homogeniteit binnen Europa te vernietigen. |
Citaat:
|
Oorlog is van aanschijn veranderd. Het is oorlog. In de oorlog neemt de overheid de economie over om de oorlog te winnen. Iedereen aan het werk. :)
|
Citaat:
|
Citaat:
Islam heeft geen respect voor niet-islamitische culturen/geloven/levenswijzen, derhalve hebben moslims nooit geleerd respect te hebben voor niet-moslims en zullen dat ook nooit opbrengen. 1 + 1 = . |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:54. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be