Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Onrust en terrorisme in Europa (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=223)
-   -   Een moslimvrij Europa.... (https://forum.politics.be/showthread.php?t=230961)

Chapiro 18 april 2016 08:02

Een moslimvrij Europa....

Goed voor de moslims en goed voor de Europeanen.

De opkomst van extreem-rechts is een teken aan de wand

De politieke ontwikkelingen leiden onherroepelijk naar een moslimvrij Europa. Dat zal een goede zaak zijn, zowel voor moslims als voor de Europeanen. Antiracisten en antifascisten zullen steigeren bij het lezen van deze titel. Een moslimvrij Europa staat haaks op hun ideaal van een multiculturele samenleving.

http://politiek.tpo.nl/2016/04/17/ee...imvrij-europa/

stelling: goed dat moslims vertrekken om in het land van herkomst te bouwen aan een nieuwe toekomst, enkel, moslims hier geboren, (dat zijn er velen), krijg je Europa niet meer uit, die eisen hun rechten op.

Hoe los je dat op?

Universalia 18 april 2016 08:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Chapiro (Bericht 8071814)

De politieke ontwikkelingen leiden onherroepelijk naar een moslimvrij Europa. Dat zal een goede zaak zijn, zowel voor moslims als voor de Europeanen. Antiracisten en antifascisten zullen steigeren bij het lezen van deze titel. Een moslimvrij Europa staat haaks op hun ideaal van een multiculturele samenleving.

stelling: goed dat moslims vertrekken om in het land van herkomst te bouwen aan een nieuwe toekomst, enkel, moslims hier geboren, (dat zijn er velen), krijg je Europa niet meer uit, die eisen hun rechten op.

Hoe los je dat op?

De 'vluchtelingenstromen' naar de EU toe alvast eens een HALT toeroepen misschien?

Moet men die allemaal met de grond gelijkmaken dan?

Moskeeën in België

Turkije nooit bij de EU toelaten!!

Wat zich hier niet wil gedragen BUITEN

En zo kan je natuurlijk nog uren doorgaan maar of er ooit iets zal aan gedaan worden lijkt mij dan weer een enorm twijfelachtige zaak, integendeel zelfs er zijn er die ze met open armen blijven ontvangen. :roll:

Ik denk dat een moslim vrij Europa een beetje véél wishful thinking is. 8O

Chapiro 18 april 2016 08:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 8071822)
De 'vluchtelingenstromen' naar de EU toe alvast eens een HALT toeroepen misschien?

Moet men die allemaal met de grond gelijkmaken dan?

Moskeeën in België

Turkije nooit bij de EU toelaten!!

Wat zich hier niet wil gedragen BUITEN

En zo kan je natuurlijk nog uren doorgaan maar of er ooit iets zal aan gedaan worden lijkt mij dan weer een enorm twijfelachtige zaak, integendeel zelfs er zijn er die ze met open armen blijven ontvangen. :roll:

Ik denk dat een moslim vrij Europa een beetje véél wishful thinking is. 8O

Vergeet de opkomst van rechts niet in noord/west Europa.
We zijn in de afgrond gestort door het cultureel marxisme, misschien ligt er onder aan de bodem een rechts veerkussen om de klap op te vangen.
Onderwijl voorzie ik burgeroorlogen tussen links, recht en de moslims.
Hoop dat ik ongelijk krijg, maar het borrelt naar een kookpunt.

Universalia 18 april 2016 08:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Chapiro (Bericht 8071834)
Vergeet de opkomst van rechts niet in noord/west Europa.
We zijn in de afgrond gestort door het cultureel marxisme, misschien ligt er onder aan de bodem een rechts veerkussen om de klap op te vangen.
Onderwijl voorzie ik burgeroorlogen tussen links, recht en de moslims.
Hoop dat ik ongelijk krijg, maar het borrelt naar een kookpunt.

De opkomst van rechts dat heeft men wel zelf in de hand gewerkt dacht ik.

Véél van dat soort oorlogen zijn al bezig maar véél mensen beseffen of willen het niet beseffen al bezig.

Angstige momenten voor Parijzenaars: forse rellen onder migranten aan metrostation

Dat soort volkje (zie url) kan alleen maar vechten en dan zouden de andere mensen daar zonder er verder iets op te ondernemen daar maar moeten blijven op toekijken, werkt dat het rechts denken niet in de hand dat soort toestanden?

En Parijs was zo een leuke stad vroeger ... NU???

Zipper 18 april 2016 08:32

Waar moet ik tekenen ??? Het mag zelfs iets kosten.

Anna List 18 april 2016 08:41

.

Anna List 18 april 2016 08:43

.

SDX 18 april 2016 08:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zipper (Bericht 8071847)
Waar moet ik tekenen ??? Het mag zelfs iets kosten.

👍😆

Chapiro 18 april 2016 09:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 8071845)
De opkomst van rechts dat heeft men wel zelf in de hand gewerkt dacht ik.

Véél van dat soort oorlogen zijn al bezig maar véél mensen beseffen of willen het niet beseffen al bezig.

Angstige momenten voor Parijzenaars: forse rellen onder migranten aan metrostation

Dat soort volkje (zie url) kan alleen maar vechten en dan zouden de andere mensen daar zonder er verder iets op te ondernemen daar maar moeten blijven op toekijken, werkt dat het rechts denken niet in de hand dat soort toestanden?

En Parijs was zo een leuke stad vroeger ... NU???

Brussel ook.
Ben geen Belg maar als ik dit lied hoor kan ik wel janken door het besef van de vergane glorie en de tijden van weleer.
Wat een rust heerste er toen, geen hoofddoek te bekennen.

https://www.youtube.com/watch?v=FOD2eINnj4E

Scherven A. Mok 18 april 2016 09:17

En alle blanken keren ook terug naar Europa zeker. Lol. Sommige mensen nemen hun dromen voor waar.

Peche 18 april 2016 09:44

We mogen niet overgaan tot veralgemenen.

Chapiro 18 april 2016 09:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 8071944)
We mogen niet overgaan tot veralgemenen.

Als je afhankelijk bent van deze toekomstige generatie, lijkt het mij een goede zaak dat dit soort figuren, met aanverwanten, verdwijnen uit Europa.

http://www.rtlnieuws.nl/nieuws/binne...moslimkinderen

vlijmscherp 18 april 2016 09:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 8071822)

hoe ga je dat concreet doen?

Peche 18 april 2016 09:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Chapiro (Bericht 8071950)
Als je afhankelijk bent van deze toekomstige generatie, lijkt het mij een goede zaak dat dit soort figuren, met aanverwanten, verdwijnen uit Europa.

http://www.rtlnieuws.nl/nieuws/binne...moslimkinderen

Europa zal doen wat gedaan dient te worden.
Ik hamer er nogmaals op dat een binnenlands beleid veel belangrijker is dan een buitenlands beleid.
En als je dan toch aan een buitenlands beleid doet, isoleer dan uw grenzen, zet grenskampen en zorg ervoor dat intern alles in kaart is gebracht.

Men heeft het laten gebeuren en de geest zo lang mogelijk in de fles proberen houden.
Ja meneer Dewever, ik kan ook grammatica van u pikken ;)

Peche 18 april 2016 09:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp (Bericht 8071951)
hoe ga je dat concreet doen?

Om te beginnen kunnen we veel van die jongemannen gebruiken in de strijd tegen terrorisme. Vrijwilligers zoeken tegen de IS te vechten en ze als grondtroepen inzetten.
Grenskampen bouwen en de mensen daar leren bouwen, metsen etc.
Naarmate er meer gebied heroverd wordt dat laten opbouwen door vluchtelingen en zo bouwen zij hun eigen steden weer op. Meegenomen is, iedereen kan wonen waar ze thuishoren.

vlijmscherp 18 april 2016 10:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 8071957)
Om te beginnen kunnen we veel van die jongemannen gebruiken in de strijd tegen terrorisme. Vrijwilligers zoeken tegen de IS te vechten en ze als grondtroepen inzetten.
Grenskampen bouwen en de mensen daar leren bouwen, metsen etc.
Naarmate er meer gebied heroverd wordt dat laten opbouwen door vluchtelingen en zo bouwen zij hun eigen steden weer op. Meegenomen is, iedereen kan wonen waar ze thuishoren.

ok, mooie plannen op (mid)lange termijn.

en op korte termijn? wat doe je met diegenen die nu op Lesbos zitten, of op de wegen lopen in midden-Europa?

Peche 18 april 2016 10:10

Die hun eigen grenskamp laten bouwen.
In plaats van bommen te droppen levert ge stenen en cement.
Ge laat Willy Naessens beton gieten en iedereen weet wat doen.

vlijmscherp 18 april 2016 10:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 8071963)
Die hun eigen grenskamp laten bouwen.
In plaats van bommen te droppen levert ge stenen en cement.
Ge laat Willy Naessens beton gieten en iedereen weet wat doen.

en waar gaat dat grenskamp komen? en wie gaat er voor voorzieningen zorgen? eten, drinken, medische verzorging,.....

wat ga je doen als ze daar niet willen blijven omdat ze aan het verhongeren zijn?

Chapiro 18 april 2016 10:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp (Bericht 8071961)
ok, mooie plannen op (mid)lange termijn.

en op korte termijn? wat doe je met diegenen die nu op Lesbos zitten, of op de wegen lopen in midden-Europa?

De Oostblok landen pakken het anders aan.
Prikkeldraadmuren, rubber kogels, traangas etc.
Die snappen wat de islam beoogt.
Hier zijn ze te stom om dat in te zien.
Ja, de zogenaamde racisten en fascisten c.q. bezorgde weldenkende burgers, die snappen het ook, doch krijgen dan weer met dat vandalistische AntiFa zooitje te maken.
Lastig allemaal.

de vuile muilekoek 18 april 2016 10:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Chapiro (Bericht 8071814)

Hoe los je dat op?

geldkraan toedraaien.. op lange termijn werken per jaar de uitkeringen afbouwen....

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:35.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be