Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Abou Jahjah dient klacht in tegen Jambon voor aanzetten tot haat (https://forum.politics.be/showthread.php?t=230977)

Universalia 18 april 2016 17:51

Abou Jahjah dient klacht in tegen Jambon voor aanzetten tot haat

BRON

Detail tekst:

Citaat:

Dyab Abou Jahjah en Movement X, zijn organisatie die ijvert voor ‘radicale gelijkwaardigheid’, dienen klacht in tegen minister van Binnenlandse Zaken Jan Jambon omwille van zijn uitspraak in De Standaard.
Die clowneske figuur die zelfs niet anders gedaan heeft en nog steeds doet van haatteksten te verspreiden oproer te kraaien heeft nog wat te zeggen?

Die moet juist wat zeggen :roll:

Ik denk dat er velen zijn die niet goed begrepen hebben wat Jambon eigenlijk bedoelde en er nu handig gebruik van maken om hem langs alle kanten met 'stenen' (<-in hun eigen taaltje geschreven zijnde) te bekogelen.

Wat zit die hier in België nog te doen?

Die had al lang uitgewezen moet zijn. :twisted:

Henri1 18 april 2016 17:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 8072561)
BRON

Detail tekst:

Die clowneske figuur die zelfs niet anders gedaan heeft en nog steeds doet van haatteksten te verspreiden oproer te kraaien heeft nog wat te zeggen?

Ik denk dat er velen zijn die niet goed begrepen hebben wat Jambon eigenlijk bedoelde en er nu handig gebruik van maken om hem langs alle kanten met 'stenen' (<-in hun eigen taaltje geschreven zijnde) te bekogelen.

Toch alvast "iemand" die openbaar kritiek durft hebben tegen Jambon.
Maar ja, met Jambon wil je geen boel hé, die draaide vroeger zijn hand wellicht niet om voor een ouderwetse knokpartij ?

de vuile muilekoek 18 april 2016 17:54

2 boelmakers dan....

Johan Bollen 18 april 2016 18:02

Citaat:

zijn organisatie die ijvert voor ‘radicale gelijkwaardigheid’
Ik geloof er niks van. Gelijkwaardige bestraffing van de genitale verminking van kinderen onafhankelijk van geslacht? Individuele Godsdienstvrijheid en dus het recht vrij van religie te veranderen en niet vanaf kind zelfs fysiek gebrandmerkt te worden tot een of andere religie? Ik vrees dat dat niet op de agenda staat van Jahjah en zijn 'radicale gelijkwaardigheid'. Eerder gelijkheid van het recht van religies te doen wat ze willen ongeacht de kinder- of vrouwenrechten. Degenen wat meer tegen deze rechten ingaan krijgen dus het grootste geschenk. Oftewel 'radicale gelijkheid' als glijmiddel voor net het tegenovergestelde. Dat lijkt me waarschijnlijker.

Bob 18 april 2016 18:04

Dacht al dat hij ziek was, of terug naar het Midden-Oosten vertrokken, maar hoera, hoera, hij is nog altijd aanwezig en springlevend.
Maw zeer voorspelbare reactie.

Eduard Khil 18 april 2016 18:29

grappig. Zelfs het gelijkekansencentrum (of hoe heten die sjarels nu al weer?) zeggen dat Jambon niet opriep tot haat. Zélfs die gasten zeggen dat :lol:

En jah jah zegt het tegenovergestelde. Dan weet je zeker dat Jambon niets verkeerd heeft gedaan :lol:

Zipper 18 april 2016 18:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 (Bericht 8072567)
Maar ja, met Jambon wil je geen boel hé, die draaide vroeger zijn hand wellicht niet om voor een ouderwetse knokpartij ?

Jambon is nog veel te soft.

Charlie don't Surf 18 april 2016 18:33

Muziek

Odol 18 april 2016 18:38

Jah Jah

http://joodsactueel.be/wp-content/up...014/01/AJJ.jpg

Political activist/prostitute

Nuf said.

DewareJakob 18 april 2016 18:43

Citaat:

Dus Jambon had geen gelijk dat er moslims de aanslagen toejuichten?
Of heeft hij geen gelijk omdat het Jambon is?

jad°relen°ir 18 april 2016 18:46

Citaat:

Over JahJah zijn verleden zullen we dan maar weer zedig zwijgen zeker..?

alberto 18 april 2016 18:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door oorschelp (Bericht 8072620)
Als ik Jambon was, ik zou klacht indienen tegen al die leugenachtige kloefers.

Ook, maar Molenbeek en omstreken opkuisen zoals hij belooft had mag hij zeker niet vergeten.

Bobke 18 april 2016 18:58

Citaat:

BRON

Detail tekst:

Maar geen woord over de dansers.

DewareJakob 18 april 2016 19:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bobke (Bericht 8072639)

Gewoon meegedanst waarschijnlijk.

DucDEnghien 18 april 2016 19:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bobke (Bericht 8072639)

Jambon spreekt nu zelf tegen dat hij een uitspraak over de dansers zou gedaan hebben ...

Henri1 18 april 2016 19:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door oorschelp (Bericht 8072620)
Als ik Jambon was, ik zou klacht indienen tegen al die leugenachtige kloefers.

Jambon is op dit eigenste ogenblik zeer druk bezig met het handhaven van een "low profile"

Henri1 18 april 2016 19:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DucDEnghien (Bericht 8072642)
Jambon spreekt nu zelf tegen dat hij een uitspraak over de dansers zou gedaan hebben ...

Hij spreekt zichzelf tegen ???
Neen !!!

vanderzapig 18 april 2016 20:01

Citaat:

Citaat:

Dyab Abou Jahjah en Movement X, zijn organisatie die ijvert voor ‘radicale gelijkwaardigheid’, dienen klacht in tegen minister van Binnenlandse Zaken Jan Jambon omwille van zijn uitspraak in De Standaard.

Gaat hij ook klacht indienen tegen Amadou, Ruud Koopmans, Trevor Phillips, Yves Goldstein?

Want die hebben ook één en ander gezegd over een significant deel van de moslims.

vlijmscherp 18 april 2016 21:10

Belachelijk.

de vuile muilekoek 19 april 2016 06:36

Citaat:

BRON

Detail tekst:

Radicale gelijkwaardigheid ? wij hebben onze luchthaven toch niet zelf opgeblazen met al die slachtoffers niet te vergeten ....:roll: opdoeken van u organisatie zou eerder een eerbetoon kunnen zijn....z v r A B

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:07.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be