Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Waarom nooit blokkers in De Afspraak op canvas? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=230982)

Drukazz 18 april 2016 21:11

Waarom nooit blokkers in De Afspraak op canvas?

Ik kan mij vergissen maar heb daar dit jaar nog nooit een Blokker gezien.

Vlaams Blokkers betalen toch ook belastinggeld en de partij is democratisch verkozen, dus waarom niet? Of is het wel al gebeurd?

The Paulus Experience 18 april 2016 22:01

Blokkers komen ook liever ongelegen

Wapper 18 april 2016 23:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door oorschelp (Bericht 8072802)
Vlaams Blok bestaat niet meer. Daarom.

Ik begin uw schelpje echt te waarderen. Volhouden zo...

daiwa 19 april 2016 01:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Drukazz (Bericht 8072798)

Vlaams Blokkers betalen toch ook belastinggeld en de partij is democratisch verkozen, dus waarom niet? Of is het wel al gebeurd?

Boodschappers die al zoveel jaar waarschuwen voor de islam zijn daar niet gewenst.
Puur discriminatie dus.

de vuile muilekoek 19 april 2016 06:15

Citaat:

... neen daar willen ze uitsluitend Moslim problematiek , Bart hoe heet ie weer ...... houd het alleen om Islam mensen uit te nodigen , ze scheppen er hun plezier in de andere problemen te negeren , die grijns op dat gezicht begint aardig op mijn zenuwen te werken de laatste tijd ..... en dien uitleg :roll::roll: de wereld en het land voorstellen naar hun eigenzinnige visie , dikke indoctrinatie van hoog niveau :roll: heel de VRT.

de vuile muilekoek 19 april 2016 06:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door oorschelp (Bericht 8072802)
Vlaams Blok bestaat niet meer. Daarom.

Vlaams Belang jaja zo is de naam .

de vuile muilekoek 19 april 2016 06:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door daiwa (Bericht 8072903)
Boodschappers die al zoveel jaar waarschuwen voor de islam zijn daar niet gewenst.
Puur discriminatie dus.

Het gaat daar niet alleen om , het gaat ook op andere aspecten op die manier in ons land , ik zie het van kwaad naar erger worden , het hoofd deksel zou in feite volledig vervangen moeten worden het hoofddeksel van het land zijn media de politieke change :roll: zolang dat niet gebeuren gaat, gaan wij het mogen doorspoelen dikke :shit:... :roll:

ViveLaBelgique 19 april 2016 06:55

https://www.youtube.com/watch?v=sA5T5FW8CbM&gl=BE
Filip De Winter wordt vernederd in VRT Studio en trapt het af.

Fragment ui 2003. Na 13 jaar is het er nog niet op verbeterd. Maar er is hoop. Minder en minder - vooral jonge - mensen kijken nog naar het VRT debatten.

Internet biedt politiek de mogelijkheid om zelf hun boodschap te produceren en aan te bieden.

Jay-P. 19 april 2016 07:04

Dat het monopolie van de ex-BRT niet langer bestaat is een plus.
Dat het web ingenomen werd door o.a. het politieke plebs is echter geen vooruitgang.
Nivellering naar beneden is de hedendaagse cholera & pest gecombineerd.

Hypochonder 19 april 2016 07:06

VBers passen niet in de dynamiek van dat TV programma. Bart Schols is overduidelijk een links vriendje die de waarheid niet kan tolereren.

vrijzinnige 19 april 2016 07:40

Citaat:

Moet dit dan ? Want bij MIJN weten heeft het BLOK opgehouden met bestaan !
Bovendien wat stelt de 5,9% van het VB voor in verhouding met 31,8% van de Nieuwe Vreemdelingen Alliantie ! En....dit binnen dezelfde Vlaams nationalistische familie ?

de vuile muilekoek 19 april 2016 07:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vrijzinnige (Bericht 8072978)
Bovendien wat stelt de 5,9% van het VB voor in verhouding met 31,8% van de Nieuwe Vreemdelingen Alliantie ! En....dit binnen dezelfde Vlaams nationalistische familie ?

U zijt niet up ge date er is een omwenteling nu al aan de gang .... gelieve eerlijk te blijven voor de buitenwereld ....;-)

vrijzinnige 19 april 2016 09:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek (Bericht 8072985)
U zijt niet up ge date er is een omwenteling nu al aan de gang .... gelieve eerlijk te blijven voor de buitenwereld ....;-)

Ben ik dan oneerlijk ? Of bestaat het Vlaams blok dan nog voor jou, en is het Vlaams belang daar een afkooksel van ?

ViveLaBelgique 19 april 2016 09:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vrijzinnige (Bericht 8072978)

Een dik 10 jaar geleden wat het Vlaams Belang Vlaanderen's grootste partij en raakte N-VA slechts in één kiesarrondissement boven de kiesdrempel. Het kan verkeren.... Het is ook niet normaal dat has-been JM Dedecker en overtuigde Antwerpse islamisten meer op VRT komen dan het Vlaams Belang.

de vuile muilekoek 19 april 2016 09:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique (Bericht 8073103)
Een dik 10 jaar geleden wat het Vlaams Belang Vlaanderen's grootste partij en raakte N-VA slechts in één kiesarrondissement boven de kiesdrempel. Het kan verkeren.... Het is ook niet normaal dat has-been JM Dedecker en overtuigde Antwerpse islamisten meer op VRT komen dan het Vlaams Belang.

Ja , kijk NVA heeft VB & LDD leeggeroofd aan kiezers .... Ze hebben het groot aangepakt veel beloofd ... intussen zijn er weer verloren jaren niets is verbeterd of drastisch aangepakt , integendeel ..... :roll:

de vuile muilekoek 19 april 2016 09:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vrijzinnige (Bericht 8073081)
Ben ik dan oneerlijk ? Of bestaat het Vlaams blok dan nog voor jou, en is het Vlaams belang daar een afkooksel van ?

Gebruik van primitieve woorden 'gelijk afkooksel" smaken wel niet echt door.... en ruiken meer gelijk kannibalen stammen uit de brousse .... 8O8O Hier in Vlaams Belang zijn wij dat toch niet gewoon zo'n taaltje ... zekers niet met die nieuwe voorzitter een toch wel erg nette mens...:roll: ik denk niet dat hij die soort woorden gaat smaken ....een echt keurige mens trouwens ....:roll:

Sukkelaar 19 april 2016 10:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique (Bericht 8072944)

Fragment ui 2003. Na 13 jaar is het er nog niet op verbeterd. Maar er is hoop. Minder en minder - vooral jonge - mensen kijken nog naar het VRT debatten.

Internet biedt politiek de mogelijkheid om zelf hun boodschap te produceren en aan te bieden.

Niet alleen naar de debatten wordt minder gekeken; het begint al met de gewone nieuwsuitzendingen te negeren.

Pandareus 19 april 2016 10:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek (Bericht 8073162)
Gebruik van primitieve woorden 'gelijk afkooksel" smaken wel niet echt door.... en ruiken meer gelijk kannibalen stammen uit de brousse .... 8O8O Hier in Vlaams Belang zijn wij dat toch niet gewoon zo'n taaltje ... zekers niet met die nieuwe voorzitter een toch wel erg nette mens...:roll: ik denk niet dat hij die soort woorden gaat smaken ....een echt keurige mens trouwens ....:roll:

:lol: ja, genuanceerde standpunten en piekfijn afgemeten communicatie, daar kennen we het blok van. :lol::lol:

DewareJakob 19 april 2016 10:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique (Bericht 8072944)

Natuurlijk, was dat geen HUMO-journalist die die commentaar gaf?
Weet iemand zijn naam?

intussen gevonden: Joël De Ceulaer: De Morgen, zegt genoeg zeker?

Jakko 19 april 2016 11:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DewareJakob (Bericht 8073310)
Natuurlijk, was dat geen HUMO-journalist die die commentaar gaf?

De Winter vergeet GSM

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:38.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be