Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Mobiliteit & verkeersveiligheid (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=210)
-   -   flitsmarathon, doe jij ook mee? :-D (https://forum.politics.be/showthread.php?t=231025)

HOUZEE ! 20 april 2016 05:49

flitsmarathon, doe jij ook mee? :-D

Vandaag is de vijfde flitsmarathon van start gegaan!

En ook ik heb voor de eerste keer meegedaan deze morgen. :-) Alle deuren op slot en netjes overal mijn snelheid gereden. In de zone 30 (geplaatst omdat er openbare werken plaatsvinden) heb ik de auto wel even aan kant gezet om het verkeer achter mij eerst te laten passeren.

Hoe beleven jullie de flitsmarathon?

maddox 20 april 2016 08:27

Weinig last van. ik ga nu slapen.

PORSCHE 20 april 2016 12:40

Totaal geen last van. Rustig thuis op het terras van de zon aan het genieten. Flitsmarathons is voor het werkvolk en gepeupel te flitsen. Om die hun laatste centen uit hun zakken te halen. Niets meer en niets minder. Ze doen maar. Het helpt uiteindelijk toch niets. Verkeersveiligheid mijn kloten ja, de kassa wat spekken is het doel. En als ik vandaag toch nog zou op de weg moeten dan is het het spel van kat en muis. Wat gaan ze doen? U een boete geven en that's it. Bende losers :D (oei nu ben ik weer stoer aan het doen zeker, maar dat mogen alle geitenwollen sokkendragers dan gerust denken).

PORSCHE 20 april 2016 12:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door maddox (Bericht 8074437)
Weinig last van. ik ga nu slapen.

Om 8 uur 's morgens? In het midden van de week? Dus een werkmens dat met de nacht werkt :D (niets verkeerd mee hoor, je maakt je eigen leven maar kapot voor een habbekrats)

Eduard Khil 20 april 2016 19:08

Traag rijden is voor losers

Tavek 20 april 2016 19:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door PORSCHE (Bericht 8074728)
Totaal geen last van. Rustig thuis op het terras van de zon aan het genieten. Flitsmarathons is voor het werkvolk en gepeupel te flitsen. Om die hun laatste centen uit hun zakken te halen. Niets meer en niets minder. Ze doen maar. Het helpt uiteindelijk toch niets. Verkeersveiligheid mijn kloten ja, de kassa wat spekken is het doel. En als ik vandaag toch nog zou op de weg moeten dan is het het spel van kat en muis. Wat gaan ze doen? U een boete geven en that's it. Bende losers :D (oei nu ben ik weer stoer aan het doen zeker, maar dat mogen alle geitenwollen sokkendragers dan gerust denken).

Uiteraard, jij kan je geen snelle auto meer veroorloven.

Jan van den Berghe 20 april 2016 19:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door HOUZEE ! (Bericht 8074302)
Hoe beleven jullie de flitsmarathon?

Ik juich het alleen maar toe. Toen ik vandaag over een brug over de autosnelweg fietste, zal ik een mobiele camera staan. Mooi!

Eduard Khil 20 april 2016 19:53

Mensen die dit toejuichen zijn mensenkloters

Jan van den Berghe 20 april 2016 19:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil (Bericht 8075202)

Dan neem ik die geuzennaam maar op.

vlijmscherp 20 april 2016 19:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil (Bericht 8075202)

Mensen die bewust te snel rijden, zijn mensenkloters.

non-conformist 20 april 2016 20:08

Heb er nogal wat op Coyote gemeld :lol:

Libro 20 april 2016 23:24

Mijn bescheiden bijdrage om het begrotingstekort op te lossen ;-).

PORSCHE 21 april 2016 13:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tavek (Bericht 8075162)
Uiteraard, jij kan je geen snelle auto meer veroorloven.

Duidelijk een verzuurd ingenieur"ke zoals dertien in een dozijn :D Het is u vergeven jongetje ;)

Het is niet omdat jij elke dag moet tellen om uw dacia betaald te krijgen dat iedereen dat moet doen. Aja jij werkt maar voor een baas, ondanks uw hoge diploma's. En wat ik mij wel en niet kan veroorloven zijn uw zaken niet. Feit is dat JIJ MIJ nu onderhoudt. Betaal maar belastingen want ik door zoveel vrije tijd te hebben gaat mijn levensstijl en bijhorende kosten snel omhoog :D

PORSCHE 21 april 2016 13:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp (Bericht 8075217)
Mensen die bewust te snel rijden, zijn mensenkloters.

Gisteren flitsmarathon en vandaag nergens nog iets te zien. De ideale moment om 's morgens vroeg eens op een rustige veldweg de gas naar beneden te duwen. Vroege fietsers rijden toch aan de zijkant (hoop ik dan voor hun) :D

Bartjeuh 21 april 2016 14:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door PORSCHE (Bericht 8075914)
Gisteren flitsmarathon en vandaag nergens nog iets te zien. De ideale moment om 's morgens vroeg eens op een rustige veldweg de gas naar beneden te duwen. Vroege fietsers rijden toch aan de zijkant (hoop ik dan voor hun) :D

Ik hoop voor jou dat een van mijn kinderen niet op zo'n moment die "rustige" veldweg moet oversteken...

Patrick M. 21 april 2016 17:46

Geen last van, ik 'ga' te voet werken.
Is wel een voordeel als je kort bij je werk woont.

Jan van den Berghe 21 april 2016 19:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bartjeuh (Bericht 8075988)
Ik hoop voor jou dat een van mijn kinderen niet op zo'n moment die "rustige" veldweg moet oversteken...

Afgaand op de kinderpraat die "porsche" hier uitslaat, denk ik dat hij gewoon geen auto heeft.

cookie monster 22 april 2016 01:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door PORSCHE (Bericht 8075914)
Vroege fietsers rijden toch aan de zijkant (hoop ik dan voor hun) :D

Wat wil je daar mee zeggen ??

cookie monster 22 april 2016 02:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil (Bericht 8075146)
Traag rijden is voor losers

Waarom ??

PORSCHE 22 april 2016 07:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bartjeuh (Bericht 8075988)

Of ge rijdt met uwe denkbeeldige tesla over mij :D Is het nog geen tijd om naar school te gaan? Of is de beschutte werkplaats vandaag gesloten? Ik weet dat jij een grote fantast bent dus uw woorden zijn evenveel waard dan de woorden van een peuter. Rijke fantasie maar verder noppes :D

En trouwens 's morgens vroeg jonge kinderen op een rustige veldweg? Zegt veel over uw denken over opvoeding????????

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:09.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be