![]() |
flitsmarathon, doe jij ook mee? :-D
Vandaag is de vijfde flitsmarathon van start gegaan!
En ook ik heb voor de eerste keer meegedaan deze morgen. :-) Alle deuren op slot en netjes overal mijn snelheid gereden. In de zone 30 (geplaatst omdat er openbare werken plaatsvinden) heb ik de auto wel even aan kant gezet om het verkeer achter mij eerst te laten passeren. Hoe beleven jullie de flitsmarathon? |
Weinig last van. ik ga nu slapen.
|
Totaal geen last van. Rustig thuis op het terras van de zon aan het genieten. Flitsmarathons is voor het werkvolk en gepeupel te flitsen. Om die hun laatste centen uit hun zakken te halen. Niets meer en niets minder. Ze doen maar. Het helpt uiteindelijk toch niets. Verkeersveiligheid mijn kloten ja, de kassa wat spekken is het doel. En als ik vandaag toch nog zou op de weg moeten dan is het het spel van kat en muis. Wat gaan ze doen? U een boete geven en that's it. Bende losers :D (oei nu ben ik weer stoer aan het doen zeker, maar dat mogen alle geitenwollen sokkendragers dan gerust denken).
|
Citaat:
|
Traag rijden is voor losers
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mensen die dit toejuichen zijn mensenkloters
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Heb er nogal wat op Coyote gemeld :lol:
|
Mijn bescheiden bijdrage om het begrotingstekort op te lossen ;-).
|
Citaat:
Het is niet omdat jij elke dag moet tellen om uw dacia betaald te krijgen dat iedereen dat moet doen. Aja jij werkt maar voor een baas, ondanks uw hoge diploma's. En wat ik mij wel en niet kan veroorloven zijn uw zaken niet. Feit is dat JIJ MIJ nu onderhoudt. Betaal maar belastingen want ik door zoveel vrije tijd te hebben gaat mijn levensstijl en bijhorende kosten snel omhoog :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Geen last van, ik 'ga' te voet werken.
Is wel een voordeel als je kort bij je werk woont. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En trouwens 's morgens vroeg jonge kinderen op een rustige veldweg? Zegt veel over uw denken over opvoeding???????? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:09. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be