![]() |
The Strangers: ik ben een zoon van een migrant
Deze heb ik nu pas voor de eerste keer gehoord.
Kan een racist zoiets over zijn lippen krijgen ? https://www.youtube.com/watch?v=UK-J...JWzP3GT0#t=203 . |
Allah is groot maar ziekenkas is groter!!
Excellent! |
Den blieëke Algerijn, een mooi liedje en wie het ooit gehoord heeft, snapt aan geen kanten waarom de Strangers ooit uitgemaakt werden voor racist. Ze hebben gewoon twee keer een andere kant van de medaille laten zien. Maar de poco's luisteren altijd maar alleen naar wat in hun kraam past.
|
Citaat:
En inhoudelijk trekt het op gene zak. |
Citaat:
|
Citaat:
Mijn Boek maakt een onderscheid tussen goed en kwaad en als jij je daarbij gekwetst voelt, dan is dat alleen maar omdat je de waarheid niet wil of kan accepteren. |
Citaat:
|
Citaat:
De Vlaamse cultuur trekt ook al op geen botten. Wat trekt al die moslims aan om naar hier te komen ? En hier te blijven ? . |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Kindergeld, dop, werk stelen van anderen, alles gedaan krijgen op alle vlakken, genieten van het Katholieke onderwijs? (best raar want klopt dat wel met hun geloof?) :roll: Wie zal het zeggen? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
Gekrijs? Vergeleken hierbij is de oproep tot het gebed door de imam puur geloei! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Een moslimman mag met een andersgelovige vrouw trouwen, andersom telt dat niet. Een moslim die zich tot een ander geloof wil bekeren, mag gedood worden. Enzovoort. En waarom moet iemand die zich tot de islam bekeert zijn naam veranderen? |
Citaat:
. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:01. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be