![]() |
Wat is jullie droomwoning?
Mijn top 3:
1.Directeurswoning Volledige gerenoveerd dan wel een nieuwbouwwoning in deze stijl. Mooi lapje grond rond. 2.Herenhuis in de stad (liefst Art Deco of Art Nouveau) ![]() 3.Designvilla ![]() |
Kent ge dat zo'n 2trap die boven samen komt?
In zo'n gigantische hal waar als ge alleen zijt schrik zou krijgen? Dat en compleet verlicht met kaarslichten om in mijn muze te komen. Zo'n gigantisch huis met verschillende kamer en een zolder waar altijd iets te ontdekken valt. Een kelder als was- en droogkot. Maar in alle eerlijkheid, als ik ooit een droomwoning zou kunnen kopen zou de locatie me meer parten spelen dan de woning. Het uitzicht moet rust uitstralen en ik zou mij amuseren in een tuintje. En het zou niets zoals het bovenstaande zijn, maar strak en designvol. Met veel lichtinval en kunstzinnig ingericht. |
Een woning in het Paradijs nabij Allah.
De sahaba vroegen eens aan de Profeet sallalahu 'alaihi wasalam: "Beschrijf de gebouwen van het paradijs voor ons, o Profeet van Allah." De Profeet sallalahu 'alaihi wasalam antwoordde: "Een baksteen van goud en een baksteen van zilver, het cement is van musk, en de kiezelsteentjes zijn parels... " .... |
Die waar mijn droomstella staat.
|
Citaat:
God onwaardig, en vals, want volledig gemodelleerd naar de materiële verlangens van de mens |
Ik woon in een droomhuis.
|
Ik hou van de landelijke stijl. Mijn voorkeur gaat uit naar een pastoriewoning.
![]() |
Citaat:
![]() Zo staan er nog genoeg hier. |
vooral de locatie.
![]() |
Citaat:
|
1 Bijlage(n)
Citaat:
|
Citaat:
|
Zoiets:
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Maakt die nu al cement ook? E-auto's, raketten, zonnepanelen, cement, what's next??? |
Citaat:
|
Citaat:
maar neen een beetje spannende sfeer is boeiend,:-) |
Een spookkasteel met veel spookgestaltes.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:41. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be