Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   ‘Verschillende landen hebben België op een zwarte lijst gezet’ (https://forum.politics.be/showthread.php?t=231075)

Universalia 21 april 2016 17:05

‘Verschillende landen hebben België op een zwarte lijst gezet’

BRON

Detail tekst:

Citaat:

Bijna een volle maand na de aanslagen van 22 maart kwamen dinsdag verschillende interprofessionele organisaties samen in Brussel om een stand van zaken op te maken. De toekomst van Brussel oogt gitzwart, schrijft La Libre Belgique.
Men heeft dat kleine België 'kapot' willen maken en men 'slaagde' er naar alle waarschijnlijkheid ook in, met grote onderscheiding zelfs. :roll: :roll:

p.s.

Deze 4 organisaties hebben ondertussen in samenwerking met de Brusselse Kamer van Koophandel de crisissite stronger brussels opgericht.

Xenophon 21 april 2016 17:35

:cheer:

Johan Bollen 21 april 2016 17:49

Na terroristen nu ook krakkemikkige kerncentrales. Duitsland vraagt deze week nog om ze te sluiten. België doet of het van niets weet en vandaag valt Doel 3 "plotseling" stil. Nog een land dat beter niet met dingen speelt die het niet kan controleren. Beter wegblijven. Of je ontploft of je keert radioactief terug of vol diesel fijnstof. Want zelfs voor alternatieve energie of elektrische auto's zijn ze te kerktorenachtig.

de vuile muilekoek 21 april 2016 18:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door spotvisje (Bericht 8076264)
Vanzelfsprekend ben je nu blij :cheer:

Ik wel ik spuw erop .

TREBRON 21 april 2016 18:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Johan Bollen (Bericht 8076295)
Na terroristen nu ook krakkemikkige kerncentrales. Duitsland vraagt deze week nog om ze te sluiten. België doet of het van niets weet en vandaag valt Doel 3 "plotseling" stil. Nog een land dat beter niet met dingen speelt die het niet kan controleren. Beter wegblijven. Of je ontploft of je keert radioactief terug of vol diesel fijnstof. Want zelfs voor alternatieve energie of elektrische auto's zijn ze te kerktorenachtig.

Niks van aantrekken, binnenkort lopen hier toch nog alleen geiten en kamelen rond.

TREBRON 21 april 2016 18:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek (Bericht 8076325)
Ik wel ik spuw erop .

Zijdegij ne voetballer???? Of ne "jongere", dat gij overal op spuwt????:lol::lol::lol::lol:

de vuile muilekoek 21 april 2016 18:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TREBRON (Bericht 8076332)
Niks van aantrekken, binnenkort lopen hier toch nog alleen geiten en kamelen rond.

T'is om zeep man op alle gebied , hopeloos willen ze doen alsof het nog gaat werken ,

de vuile muilekoek 21 april 2016 18:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TREBRON (Bericht 8076335)
Zijdegij ne voetballer???? Of ne "jongere", dat gij overal op spuwt????:lol::lol::lol::lol:

Ik ben nijdig meer niet .... :roll:

de vuile muilekoek 21 april 2016 18:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door spotvisje (Bericht 8076346)
Door wie word jij betaald om de vuile blokker uit te hangen? :lol:

Nog straffer ik ben niet eens betaald ervoor.... kutland

TV-verslaafde 21 april 2016 18:28

Citaat:

Dan zorgt Belgie er wel voor dat ze heel Europa meetrekken in hun kielzog recht naar de afgrond. :lol: Ikke last van terreur; heel Europa.last van terreur. Wat een flop is dit land toch; een slechte grap.

Hypochonder 21 april 2016 18:33

De bewijzen van links wanbestuur blijven zich torenhoog opstapelen. Dit land gaat naar de knoppen. Bedankt Walen, bedankt PS, bedankt domme Vlamingen.

Bobke 21 april 2016 18:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Johan Bollen (Bericht 8076295)

Dat ze plots stilvallen wilt juist zeggen dat ze goed gecontroleerd worden.
Ik zou mij pas zorgen maken als ze blijven draaien als er problemen zijn.

Universalia 21 april 2016 19:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder (Bericht 8076377)
De bewijzen van links wanbestuur blijven zich torenhoog opstapelen. Dit land gaat naar de knoppen. Bedankt Walen, bedankt PS, bedankt domme Vlamingen.

Dit land is al naar de knoppen maar velen blijken dat nog steeds niet te begrijpen.

Zoekt men naar oplossingen voor de problemen ik denk het niet.

Men laat alles maar zen gangetje gaan, Wir schaffen das!!! (We kunnen het wel aan ... twijfelachtige zaak maar kom. :roll: )

Sukkelaar 22 april 2016 05:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door spotvisje (Bericht 8076264)
Vanzelfsprekend ben je nu blij :cheer:

Waarom zou je blij moeten zijn?

Sukkelaar 22 april 2016 05:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek (Bericht 8076338)
T'is om zeep man op alle gebied , hopeloos willen ze doen alsof het nog gaat werken ,

Inderdaad. De enige oplossing is dat Vlaanderen onafhankelijk wordt. Zolang wij miljarden blijven injecteren in Wallonië zal het niet beteren.

Sukkelaar 22 april 2016 05:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door spotvisje (Bericht 8076346)
Door wie word jij betaald om de vuile blokker uit te hangen? :lol:

Is deze insinuatie toegelaten want volgens mij is ze op niets gebaseerd.

Sukkelaar 22 april 2016 05:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder (Bericht 8076377)

2

Sukkelaar 22 april 2016 05:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bobke (Bericht 8076379)
Dat ze plots stilvallen wilt juist zeggen dat ze goed gecontroleerd worden.
Ik zou mij pas zorgen maken als ze blijven draaien als er problemen zijn.

Daarin heb je gelijk : de interne controles werken blijkbaar perfect. Maar dit wil nog niet zeggen dat alles veilig is. Persoonlijk ben ik wel de mening toegedaan dat Duitsland alleen voor binnenlands gebruik zo een tussenkomst houdt.

de vuile muilekoek 22 april 2016 05:21

[quote=Hypochonder;8076377]De bewijzen van links wanbestuur blijven zich torenhoog opstapelen. Dit land gaat naar de knoppen. Bedankt Walen, bedankt PS, bedankt
Citaat:

domme Vlamingen.[/
QUOTE]

En nu zijn we goed ,,,, godverdomme,,,, massaal het Vlaams Belang steunen kon niet hé ? nog altijd niet blijkbaar is het teveel gevraagd om die mensen te steunen in hun actie voor sommige eigenbodem mensen.... stomme kloten met stront in hun ogen zeulen liever met de klassiekers mee ,, oh jong t'is om te wenen..... wat NVA in elkaar aan het flochen is .........:roll:

Jay-P. 22 april 2016 08:35

Citaat:

Dat zal eens wat anders zijn dan varkens en koeien.
Maar ik ben ver weg ge-emigreerd: Hier zijn 't allemaal kiekens en eenden! :lol:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:55.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be