![]() |
‘Verschillende landen hebben België op een zwarte lijst gezet’
BRON
Detail tekst: Citaat:
p.s. Deze 4 organisaties hebben ondertussen in samenwerking met de Brusselse Kamer van Koophandel de crisissite stronger brussels opgericht. |
:cheer:
|
Na terroristen nu ook krakkemikkige kerncentrales. Duitsland vraagt deze week nog om ze te sluiten. België doet of het van niets weet en vandaag valt Doel 3 "plotseling" stil. Nog een land dat beter niet met dingen speelt die het niet kan controleren. Beter wegblijven. Of je ontploft of je keert radioactief terug of vol diesel fijnstof. Want zelfs voor alternatieve energie of elektrische auto's zijn ze te kerktorenachtig.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
De bewijzen van links wanbestuur blijven zich torenhoog opstapelen. Dit land gaat naar de knoppen. Bedankt Walen, bedankt PS, bedankt domme Vlamingen.
|
Citaat:
Ik zou mij pas zorgen maken als ze blijven draaien als er problemen zijn. |
Citaat:
Zoekt men naar oplossingen voor de problemen ik denk het niet. Men laat alles maar zen gangetje gaan, Wir schaffen das!!! (We kunnen het wel aan ... twijfelachtige zaak maar kom. :roll: ) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
[quote=Hypochonder;8076377]De bewijzen van links wanbestuur blijven zich torenhoog opstapelen. Dit land gaat naar de knoppen. Bedankt Walen, bedankt PS, bedankt
Citaat:
En nu zijn we goed ,,,, godverdomme,,,, massaal het Vlaams Belang steunen kon niet hé ? nog altijd niet blijkbaar is het teveel gevraagd om die mensen te steunen in hun actie voor sommige eigenbodem mensen.... stomme kloten met stront in hun ogen zeulen liever met de klassiekers mee ,, oh jong t'is om te wenen..... wat NVA in elkaar aan het flochen is .........:roll: |
Citaat:
Maar ik ben ver weg ge-emigreerd: Hier zijn 't allemaal kiekens en eenden! :lol: |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:25. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be