![]() |
Militairen zijn overspannen
Onze jongens zijn overspannen.
Na een maand in Brussel en een paar andere steden wat te moeten rondwandelen en onder hun uren nog wat gewinkeld te hebben zijn ze nu overspannen. Ze zijn ook een beetje depri omdat ze hun vrouw en kinderen niet meer op de normale uren kunnen zien. Ze moeten te veel flexi-jobs doen. Voorlopig is er nog geen sprake van staking. het leger waakt over onze veiligheid en die van de uwen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
In dit verband denk ik:
a) dat het nog niet te onderschatten is hoe die mensen moeten werken. Ik vermoed dat zij vertrekken voor gans een week; overnachten doen ze in lokalen zoals daar eens in de pers gekomen is waar ze een kleine receptie organiseerden: de vergaderzaal van een politiekantoor of zoiets. Hoeveel mensen hier werken zo één week op de twee, van de maandagmorgen tot de maandagavond van de volgende week ? En hoeveel werkuren krijgen ze daarvoor toegemeten ? b) er zijn maar een zeer beperkt aantal militairen die meespelen. Hoeveel mensen telt de AbL, en hoeveel doen er dergelijke opdrachten ? Wat doet de rest eigenlijk ? . |
Citaat:
misschien verstoppen ze zich wel in het schoon verdiep |
1 Bijlage(n)
|
Natuurlijk is het voor die mannen een groot verschil: voor de aanslagen gewone uren kloppen en nu in een soort oorlogssituatie leven.
Maar zijn ze daarom niet naar het leger getrokken? |
Ja ken er ook persoonlijk die in het leger werken , ze zijn om te wenen 3 kindjes en liever met de blokjes spelen thuis ... da zijn geen venten meer ...,, "echte mannen" bestaan die nog ik stel mij de vraag ...:roll:
|
Citaat:
Ik gok op de derde mogelijkheid. |
Wie zit in met "ons" ? kan je ook eens vragen...
|
Citaat:
Hoeveel mensen denk je dat er gereed zijn in het leger om morgen te gaan vechten? Nul! Niemand, het leger bestaat dan ook in de eerste plaats als sociale tewerkstelling. |
Citaat:
zoiets kan rap veranderen. |
ze gaan nu allemaal op vervroegd pensioen kunnen gaan straks gaat niemand wegens leeftijdsgrens op pensioen...
http://pension2040.belgique.be/docs/...ijlage-2-3.pdf |
Citaat:
. |
Citaat:
|
Citaat:
Daar werken die echte mannen. |
Citaat:
Ongetwijfeld hebben er mensen van de NMBS vandaag ook hard gewerkt. Alleen heb ik ze niet gezien. O ja, ik was te laat. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:02. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be