![]() |
In Memoriam Prince -2016
This morning I wanted a cup of coffee
But I didn't have any cream Last night I wanted some inspiration But I didn't have any dreams Coupled with the fact that you belong to another Whose name is self-righteousness So evil girl, if one of us has a date With the undertaker, which one will it be? You can cry forever, but you'll get no sympathy This is the best day of my life (c) Prince 1994 - 3 Chains o' Gold ![]() |
Citaat:
https://www.youtube.com/watch?v=F8BMm6Jn6oU |
Citaat:
|
Citaat:
'Do me, baby' voor me speelde, speelde in de ruimste betekenis vh woord. echt, geloof me of geloof me niet, maar Prince was geniaal. niks middelmatig hoor. :-) |
als ge ni overtuigd zijt, speel er dan cream achter ... da's ook langer ;-)
|
Citaat:
"When doves cry", "1999" en "Signs of the Times" zijn echte "evergreens". |
Ik zag hem begin jaren 90 in Werchter. Ik vond er weinig aan.
Raspberry Parade was volgens mij zijn beste nummer. |
Ik vond Purple Rain toch wel fenomenaal.
Misschien omdat paars ook mijn lievelingskleur is. Moge hij rusten in vrede. |
Net zoals David Bowie zal die rare neger snel worden vergeten.
Wie denkt er nu nog aan Michael Jackson. Niemand. |
Citaat:
|
tja, twas gene Leny Kravitz natuurlijk.
|
Citaat:
Ben zelf nooit echt een fan van Prince geweest. Hoewel ik een aantal van zijn hits zeker kan smaken. Maar over het algemeen ligt zijn sound me niet zo en ook aan zijn imago heb ik nooit een touw kunnen vastknopen. Maar, ik was wel van plan om bij de eerste kans die ik zou krijgen hem eens live te gaan zien. De laatste jaren hoorde ik van zo veel mensen dat zijn concerten werkelijk fenomenaal waren. Dat komt er dus niet meer van. RIP. |
Citaat:
|
Citaat:
Spijtig dat we artiesten als Prince, Lemmy en David Bowie kwijt zijn, en dat uilskuikens als Kanye West en Justin Bieber nog gezond en wel rondhuppelen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Beiden zijn niet mijn 'ding' qua stijl, maar 'k vind ze wel grote artiesten. De Lemmy daarentegen was niet zo'n geniaal artiest, maar zijn 'full on' mentaliteit maakte de muziek zo geweldig goed en eerlijk. |
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Zijn muziek was nu niet echt helemaal mijn meug maar wat een gitarist!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:36. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be