![]() |
Zo veegt een Turteltang kritiek op haar Turteltaks van tafel ...
... met een schaamteloos argumentum ad misericordiam, een drogreden om medelijden mee los te weken en het gebrek aan logische of overtuigende argumenten mee te compenseren.
Citaat:
Welk moreel gezond individu zou zich van dit ultieme zwaktebod durven bedienen om zichzelf uit de wind te kunnen zetten? Het ergste is dat je dan als tegenpartij in de rol van gewetenloos monster wordt gewrongen als je nog verdere kritiek tracht te uiten. Dit is gewetenloze manipulatie van het laagste niveau denkbaar. We hebben al veel smeerlapperij te verduren gekregen, maar deze uitspraak spant zonder de minste twijfel de kroon! ![]() |
Gij harteloze zak!
/sarcasme |
Ja. Is zoiets als een geweer tegen je kop zetten en dan zielig doen.
|
Citaat:
|
Een geluk dat er geen Turteltwins van gekomen is!
|
Citaat:
maar ja, ze is gewoon een incompetente zakkenvulster die telkens moet verhuizen omdat ze faalt en die alles slechter achter laat dan voor ze er aan trad. |
Citaat:
En bij mijn weten heeft ook de VLD boter op haar hoofd in dit dossier. |
Citaat:
|
De Freya-tang horen we niet meer over die Freya-factuur ... terwijl Turtel inderdaad het puin moet ruimen.
. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar ik verneem nog altijd graag waarom bedrijven minder moeten betalen dan een particulier. Transport, milieu enz, kost allemaal evenveel. |
ik vraag mij nu af, of iemand weet hoe de overheid infrastructuur moet financieren in een wereld waar iedereen zijn stroom zelf maakt met zonnepanelen en zijn overschotten zit te delen op het netwerk ?
Dus in zo'n wereld koopt niemand nog elektriciteit, en betaalt niemand nog voor de infrastructuur zoals we nu ervoor betalen. Hoe financier je in die wereld de bouw/onderhoud van het netwerk ? Weet iemand dat ? |
Citaat:
Als je die vraagt in alle eerlijkheid kunt beantwoorden, weet je ook waarom de DNB's en de overheid zo fervent hun positie zitten te verdedigen en belastingen zitten te heffen. |
Citaat:
We doen hier nog niet aan SF, hoor. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:51. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be