Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Abou Jahjah 1 op 3 Vlamingen is racist. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=231207)

Truder 26 april 2016 11:31

Abou Jahjah 1 op 3 Vlamingen is racist.

"Eén op drie Belgen is racist"
"De N-VA is tien keer gevaarlijker dan het Vlaams Belang."
"Banken staan aan de dop"
Dat zijn uitspraken van Apu Chacha bron

Onze Hezbollah terrorist van dienst wil zich weer even profileren, ik heb de indruk dat hij graag in de kranten staat. En zoals gewoonlijk, de wijsheid straalt er weer vanaf.

Zipper 26 april 2016 11:38

Dat een krant als De Standaard, zo'n stuk uitschot als columnist inhuurt, is voor mij een raadsel.

Hypochonder 26 april 2016 11:46

Meer en meer Vlamingen worden in sneltempo racist dankzij types als Jahjah. Door zijn grote mond, zijn niet aflatende verwijten en zijn opruiende taal drijft hij de Vlaming naar (extreem) rechts.

Anna List 26 april 2016 11:48

polariseren is zijn inkomen.

Skobelev 26 april 2016 11:50

Jammer, 't zouden er beter twee op drie zijn, of beter nog, drie op drie.

Anna List 26 april 2016 12:00

mag er nu ook gesteld worden dat 1 op 3 moslims terrorist zijn ?

of zou dat veralgemenend zijn en stigmatiserend ?

Hypochonder 26 april 2016 12:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 8082081)
mag er nu ook gesteld worden dat 1 op 3 moslims terrorist zijn ?

Dat misschien niet maar wel dat zeker 1/3 racistisch is tegenover ons...

Xenophon 26 april 2016 12:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Truder (Bericht 8082057)

Onze Hezbollah terrorist van dienst wil zich weer even profileren, ik heb de indruk dat hij graag in de kranten staat. En zoals gewoonlijk, de wijsheid straalt er weer vanaf.

Dan moet er een manier gevonden worden om die mensen te straffen en indien mogelijk uit de maatschappij te verwijderen.

Waar kunnen we die kleine vier miljoen mensen opsluiten?

We gaan daar kampen voor moeten bouwen.

Zo zijn gelijk de files ook opgelost.

geertvdb 26 april 2016 13:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder (Bericht 8082071)
Meer en meer Vlamingen worden in sneltempo racist dankzij types als Jahjah. Door zijn grote mond, zijn niet aflatende verwijten en zijn opruiende taal drijft hij de Vlaming naar (extreem) rechts.

Ja maar??? Dat is toch goed!:-D

Waarom zijn jullie kwaad op hem?

Henri1 26 april 2016 13:08

Citaat:

Klopt ongeveer.

Bij de laatste verkiezingen was VB + zusterpartij N-VA ongeveer zoiets.

Ondertussen is dat serieus achterhaald omdat N-VA op weg naar beneden is.

geertvdb 26 april 2016 13:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vuile muilpeer (Bericht 8082095)
Ik heb zeker zo veel problemen met De Standaard als 'kwaliteitskrant" als met Jajaatje.

Waarom, wordt hij soms te laat gepost? Zijn de foto's van slechte kwaliteit?

Nee wacht ... ik weet het ... er staat een mening in die u niet aanstaat. Ja, dat is héél erg!:-D

Amon_Re 26 april 2016 13:39

Citaat:

Zolang het maar niet significant is

quercus 26 april 2016 13:44

Wat voor job heeft die kerel hier eigenlijk? Waarvan leeft dat? Is hij soms "free lance"-journalist met de zegen van De Standaard, De Morgen en gelijksoortigen?

de vuile muilekoek 26 april 2016 13:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zipper (Bericht 8082061)
Dat een krant als De Standaard, zo'n stuk uitschot als columnist inhuurt, is voor mij een raadsel.

Daar zit het ... vuile vriendjes politiek .... vuilbak politiek.... de landsbeerput zit er overvol van .....

vrijzinnige 26 april 2016 14:05

Oorspronkelijk geplaatst door Zipper

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek (Bericht 8082197)
Daar zit het ... vuile vriendjes politiek .... vuilbak politiek.... de landsbeerput zit er overvol van .....

Opletten dat je de 32% pro De Wever stemmers niet over je heen krijgt, want....Bartje was daar ook ooit columnist :-) :-) :-)

Pericles 26 april 2016 14:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door quercus (Bericht 8082190)
Wat voor job heeft die kerel hier eigenlijk? Waarvan leeft dat? Is hij soms "free lance"-journalist met de zegen van De Standaard, De Morgen en gelijksoortigen?

Hij krijgt naar het schijnt voorschotten bij De Bezige Bij voor de publicatie van twee boeken.
De Bezige Bij is nu tal van haar schrijvers kwijt omdat die het niet pikken dat deze uitgeverij een antisemiet als Jah Jah een forum zou geven.

Het gaat nogal wat worden die twee boeken want hij schrijft niet beter dan Jan , Piet en Pol.
Een intellectueel : mijn gat. :lol:

quercus 26 april 2016 14:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pericles (Bericht 8082227)
Hij krijgt naar het schijnt voorschotten bij De Bezige Bij voor de publicatie van twee boeken.
De Bezige Bij is nu tal van haar schrijvers kwijt omdat die het niet pikken dat deze uitgeverij een antisemiet als Jah Jah een forum zou geven.

Het gaat nogal wat worden die twee boeken want hij schrijft niet beter dan Jan , Piet en Pol.

Misschien krijgt hij ook nog een "stipendium" vanwege Hezbollah. Hij zou hier dan functioneren als een soort ambassadeur.

alice 26 april 2016 14:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 8082073)
polariseren is zijn inkomen.

Dat heeft u goed gezien.

TV-verslaafde 26 april 2016 14:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pericles (Bericht 8082227)

Over wat gaat die schrijven? Het gat in de ozonlaag? Het lage IQ bij de gemiddelde moslim? Het tribalisme in de islam? De vrouwenrechten in de islam? Hoe de bavianen zich voortplanten?

de vuile muilekoek 26 april 2016 14:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vrijzinnige (Bericht 8082226)
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper

Opletten dat je de 32% pro De Wever stemmers niet over je heen krijgt, want....Bartje was daar ook ooit columnist :-) :-) :-)

Dictator Bart heeft in mijn rapen gescheten gisteravond ;met zijn uitspraak gebracht met pretentie tot en met zeggen dat hij moslims gaat aanwerven bij het Antwerpse politie corps .... neen deze was er heel over. Nog ne kaakslag van de NVA bij de rest...8O

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:36.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be