![]() |
Abou Jahjah 1 op 3 Vlamingen is racist.
"Eén op drie Belgen is racist"
"De N-VA is tien keer gevaarlijker dan het Vlaams Belang." "Banken staan aan de dop" Dat zijn uitspraken van Apu Chacha bron Onze Hezbollah terrorist van dienst wil zich weer even profileren, ik heb de indruk dat hij graag in de kranten staat. En zoals gewoonlijk, de wijsheid straalt er weer vanaf. |
Dat een krant als De Standaard, zo'n stuk uitschot als columnist inhuurt, is voor mij een raadsel.
|
Meer en meer Vlamingen worden in sneltempo racist dankzij types als Jahjah. Door zijn grote mond, zijn niet aflatende verwijten en zijn opruiende taal drijft hij de Vlaming naar (extreem) rechts.
|
polariseren is zijn inkomen.
|
Jammer, 't zouden er beter twee op drie zijn, of beter nog, drie op drie.
|
mag er nu ook gesteld worden dat 1 op 3 moslims terrorist zijn ?
of zou dat veralgemenend zijn en stigmatiserend ? |
Citaat:
Dat misschien niet maar wel dat zeker 1/3 racistisch is tegenover ons... |
Citaat:
Waar kunnen we die kleine vier miljoen mensen opsluiten? We gaan daar kampen voor moeten bouwen. Zo zijn gelijk de files ook opgelost. |
Citaat:
Waarom zijn jullie kwaad op hem? |
Citaat:
Bij de laatste verkiezingen was VB + zusterpartij N-VA ongeveer zoiets. Ondertussen is dat serieus achterhaald omdat N-VA op weg naar beneden is. |
Citaat:
Nee wacht ... ik weet het ... er staat een mening in die u niet aanstaat. Ja, dat is héél erg!:-D |
Citaat:
|
Wat voor job heeft die kerel hier eigenlijk? Waarvan leeft dat? Is hij soms "free lance"-journalist met de zegen van De Standaard, De Morgen en gelijksoortigen?
|
Citaat:
|
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper
Dat een krant als De Standaard, zo'n stuk uitschot als columnist inhuurt, is voor mij een raadsel. Citaat:
|
Citaat:
De Bezige Bij is nu tal van haar schrijvers kwijt omdat die het niet pikken dat deze uitgeverij een antisemiet als Jah Jah een forum zou geven. Het gaat nogal wat worden die twee boeken want hij schrijft niet beter dan Jan , Piet en Pol. Een intellectueel : mijn gat. :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:36. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be