![]() |
We zijn van Abdeslam Salade van af: hij zin in Frankrijk
Zo ineens, zo op 't onverwacht.
Zou het meegespeeld hebben dat ze zichzelf de blamage wilden besparen, mocht hij eens kunnen ontsnappen ? Of zo vlug beslist om een plaatske extra in 't gevang ? Of alleen maar om de Fransen ter wille te zijn. Hoe dan ook: opgeruimd staat netjes. Titel: Salah Abdeslam uitgeleverd aan Frankrijk http://www.standaard.be/cnt/dmf20160427_02260554 Zijn advocaat Svenneke mediageilke is mogelijks nog niet betaald: titel: Sven Mary: ‘Abdeslam is een dom boefje uit Molenbeek’ http://www.standaard.be/cnt/dmf20160427_02260601 Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
In een volle asbak zit stinkende, giftige viezigheid, iedereen (behalve de fanatieke zonlichtontkenners) weet dat, en toch zitten die asbakken keer op keer vol met die vuiligheid. |
Ik weet je mag niet op het uiterlijk afgaan, maar zijn nieuwe advocaat ziet eruit als een hitman van de maffia.
![]() |
Wij zijn er vanaf, mag dan vanaf nu zijn misselijke kop uit de media verdwijnen? Dank u.
|
Citaat:
|
En hoeveel zou dat ventje nu aan de gemeenschap hebben gekost?
En wie weet komt hij later nog terug vanwege zijn moordpoging op onze agenten? En mogen wij hem verder in de gevangenis kweken op onze kosten... |
Citaat:
|
Frankrijk stelt Abdeslam officieel in verdenking van terroristische moorden
Ik stel mij altijd de vraag: Heeft dat soort figuren nog wel recht op een advocaat? Citaat:
Volgende is ook best 'grappig' (als het waar is tenminste) ... 8O “Speurders zijn gsm Abdeslam kwijtgeraakt” Dit is de reden waarom Sven Mary Abdeslam een "boefje met IQ van lege asbak" heeft genoemd Alle manieren zijn goed om die alsnog proberen 'te verdedigen' zeker? |
Citaat:
Enfin, dat is mijn gedacht. |
Citaat:
|
Citaat:
Wat Abdeslam betreft: laat die gewoon ergens rotten nadat hij bont en blauw is geschopt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
23 uur per dag in een isoleercel onder permanente bewaking.
Hopelijk verandert er de volgende 50 jaar niets aan dat regime. ;-) Zoiets mag gerust wat kosten. :-D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Inderdaad, dat is pas niveau! Ik zou er nog aan toevoegen: erge criminelen, moordenaars,terroristen enz moeten zo rap mogelijk een kogel door hun kop worden geschoten en gedaan ermee! Nu betalen we veel meer aan dat soort crapuul dan voor het pensioen van mensen die gans hun leven hebben gewerkt en zich gedragen hebben! Een "samenleving met niveau"... |
En nog dit: onze vriend Abdeslam heeft het inderdaad niet gemakkelijk! Komt hij aan in een Franse gevangenis en zijn soortgenoten fluiten en schelden hem daar uit omdat hij te laf is geweest om zijn bomgordel te laten ontploffen!
Hoeveel pech kan een man toch hebben! En nog dit: zijn nieuwe advocaat is niet zomaar de eerste de beste maar eerder één van de beste, naar ik gelezen heb! Straks krijgt hij nog de vrijspraak wegens procedurefouten! |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:34. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be