Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Eén op zes mannen werd al nagefloten (https://forum.politics.be/showthread.php?t=231268)

Hypochonder 27 april 2016 16:56

Eén op zes mannen werd al nagefloten

Meer en meer mannen worden het slachtoffer van seksistische vrouwen:

Citaat:

Niet alleen vrouwen worden slachtoffer van seksisme. Ook mannen ervaren wel eens seksueel storend gedrag. 16.7% werd al eens nageroepen, nagefloten of beclaxoneerd.

Seksisme blijft in 2016 een netelige kwestie. Weekend Knack hield een internetenquête onder 2.500 lezers. Daaruit blijkt dat bijna alle vrouwen (97 %) in hun leven wel eens te maken krijgen met seksueel ongewenst gedrag. Maar ook mannen kunnen erover meespreken.

Een van de opvallende resultaten van het onderzoek is dat één op zes mannen aangaf al eens te zijn nageroepen, nagefloten of beclaxoneerd.

78 % van de vrouwen werd wel eens aangestaard, tegenover 40% van de mannen. Vier op tien vrouwen kregen ooit schunnige opmerkingen over hun uiterlijk, tegenover 27 % van de mannen. 36 % van de vrouwen kreeg te maken met seksueel expliciete gebaren, tegenover één op vijf mannen.

Voor zowel mannen als vrouwen geldt: hoe jonger je bent, hoe vaker je te maken krijgt met ongewenst gedrag.

Onder mannen is seksisme mogelijk nog een groter taboe. Uit het onderzoek blijkt dat mannen opvallend minder praten over wat hen overkomen is. Als ze het toch doen, zegt 43 procent dat ze serieus genomen werden, tegenover 63 procent van de vrouwen.
Beclaxoneerd :rofl:

Ben jij al eens "beclaxoneerd" door hitsige vrouwen?

Xenophon 27 april 2016 17:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder (Bericht 8083613)

Om eerlijk te zijn, al heel mijn leven, en ik ben het kotsbeu.

Pandareus 27 april 2016 17:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 8083620)
Om eerlijk te zijn, al heel mijn leven, en ik ben het kotsbeu.

:lol::lol::lol:

NieuwNoors 27 april 2016 17:47

Citaat:

Neen. Ik mag er niet aan denken. Eikes zeg! Walg-walg. Ik word liever beclaxoneerd door een mooie man, hhhmmmm. Mooi he Hypo'tje!

Scherven A. Mok 27 april 2016 17:49

Voor vrouwen telt het woord neen enkel als het uit een vrouwenmond komt zoveel is zeker.

Pandareus 27 april 2016 18:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Scherven A. Mok (Bericht 8083644)
Voor vrouwen telt het woord neen enkel als het uit een vrouwenmond komt zoveel is zeker.

:?:? die opmerking heeft wel een heeel hoog Demper-gehalte hoor...

Eduard Khil 27 april 2016 18:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 8083692)
:?:? die opmerking heeft wel een heeel hoog Demper-gehalte hoor...

trololo

Hypochonder 27 april 2016 19:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door NieuwNoors (Bericht 8083643)
Neen. Ik mag er niet aan denken. Eikes zeg! Walg-walg. Ik word liever beclaxoneerd door een mooie man, hhhmmmm. Mooi he Hypo'tje!

Ongelofelijk mooi :D Ik zal u eens beclaxoneren en gij zult dat niet snel vergeten, dat beloof ik u

vlijmscherp 27 april 2016 19:43

Ik haat het zo erg als een mooie vrouw mij niet nafluit.

Libro 27 april 2016 20:00

Citaat:

Beclaxoneerd of nagefloten nog niet nee, wel andere zaken die de dag goed maken ;-).

Henri1 27 april 2016 20:01

Citaat:

Dagelijks.

Libro 27 april 2016 20:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder (Bericht 8083752)
Ongelofelijk mooi :D Ik zal u eens beclaxoneren en gij zult dat niet snel vergeten, dat beloof ik u

Zoiets?

Guinevere 27 april 2016 21:12

Citaat:

Ik lees precies nergens dat het om vrouwen gaat. Wat dacht je van andere 'hitsige' mannen of homo's?

Gipsy 27 april 2016 22:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere (Bericht 8083930)
Ik lees precies nergens dat het om vrouwen gaat. Wat dacht je van andere 'hitsige' mannen of homo's?

Ach moslim wijven zijn ook best hete teven. De muis ruikt wat straffer maar als tussendoortje valt het nogal mee. Ze kunnen doorgaans lekker poepen.

Stormram 27 april 2016 22:40

Nonsens.

Zoiets subjectiefs kan je gewoon niet kwantificeren. Hoe kun je er nu vanuit gaan dat iedereen hier de waarheid spreekt of bepaalde feiten juist heeft geïnterpreteerd? Onbegonnen werk.

bembem 27 april 2016 22:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Stormram (Bericht 8083996)
Nonsens.

Zoiets subjectiefs kan je gewoon niet kwantificeren. Hoe kun je er nu vanuit gaan dat iedereen hier de waarheid spreekt of bepaalde feiten juist heeft geïnterpreteerd? Onbegonnen werk.

ja Vigilante you're right niemand die jou beclaxoneert, hoe is het met de Waalse radasse? :-P:-P

TV-verslaafde 27 april 2016 22:53

Citaat:

In mijn fantasie wel. Maar die is nogal subjectief. Ik heb eens gehoord over een zekere wetenschapper "Delgado" => https://en.wikipedia.org/wiki/Jos%C3...riguez_Delgado

Die kan een orgasme (al dan niet mentaal) opwekken door bepaalde stimuli in het brein te activeren; wat een genie. Ik wil wel een handtekening van die gast.

Stormram 27 april 2016 23:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 8084002)
ja Vigilante you're right niemand die jou beclaxoneert, hoe is het met de Waalse radasse? :-P:-P

Correctie: niemand die het WAAGT mij te beclaxoneren, in tegenstelling tot jou, waar niemand het NODIG ACHT om te claxoneren.

bembem 27 april 2016 23:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Stormram (Bericht 8084018)
Correctie: niemand die het WAAGT mij te beclaxoneren, in tegenstelling tot jou, waar niemand het NODIG ACHT om te claxoneren.

bambambam!

Guinevere 27 april 2016 23:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy (Bericht 8083990)
Ach moslim wijven zijn ook best hete teven. De muis ruikt wat straffer maar als tussendoortje valt het nogal mee. Ze kunnen doorgaans lekker poepen.

Ach, niet alle moslima's zijn negerinnen.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:48.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be