![]() |
Iedereen krijgt een jodiumpil !!!
Dank U wel voor deze extra verworven veiligheid.
Kunnen wij AUB een nieuwe centrale bouwen? http://www.msn.com/nl-be/nieuws/nati...cid=spartanntp |
![]() |
Hopelijk is het geen zetpil :-o
|
Citaat:
|
![]() |
Citaat:
http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/politiek/1.2074513 |
Citaat:
|
Citaat:
maar toenertijd moesten de boeren enkel de koeien op stal houden . Dat was voldoende beveiliging volgens onze toenmalige experts. |
Citaat:
|
Het is toch de waanzin voorbij dat wij jodium pillen moeten slikken in plaats dat ze veilige centrales bouwen he?
Ik kan er met mijn hoofd niet bij. Zelfs Zuid Korea kan het monetaire beter als wij. Begrijpen wie begrijpen kan?! |
Citaat:
Eneuh, hoeveel drieogige vissen hebben we al opgevist? Hoeveel radioactieve zombies lopen er hier rond? |
Citaat:
Na het vermoorden door terroristen op 22 maart krijgen we een nieuw débacle. Zouden ze die oude versleten frituurpannen niet sluiten ? De regering doet aan "genezen" i.p.v. voorkomen. Weeral een dikke "buis" voor deze onbekwame regering. |
dbbl
|
Citaat:
Opnieuw beginnen en nieuwe centrales bouwen? We dienen te vernieuwen en ons land haar welvaart te bewaren. Een nieuwe centrale dient absolute prioriteit te zijn. |
Citaat:
Wat doet de regering ? Jodiumpillen uitdelen. |
Citaat:
|
Citaat:
Iedereen legionair! }-) |
Citaat:
Ik krijg meer en meer de indruk dat de GROTE VERANDERING meer een scheet in een fles is. |
iedereen jonger dan 40 jaar krijgt een Jodiumpil
+40 jaar is afgeschreven, daarvoor kost een Jodiumpil teveel maar wel goed om te werken tot 67. |
En welke farmagigant mag dat lucratieve contractje verzilveren? Heeft mastodont Maggy daar aandelen bij of krijgt ze (zoals dat veelal het geval is bij elke halvezool die zich arts mag noemen) massa's cadeautjes in natura?
Bovenal: is dit predictive programming? Heeft men weet van nakende kernrampen in Brolgië? Hoezo? Alles was toch uitermate veilig? Scheurtjes of toch terreur? Beide misschien? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:52. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be