![]() |
Familievennootschap Rudy De Leeuw doorbreekt grens 1 miljoen euro
Daar loopt hem niet zo mee te koop, tijdens zijn betogingen edm.
Hij mag het hebben van mij, daar niet van. Maar als ge dan lid zijt van een organisatie die aanleunt bij het idee dat eigendom eigenlijk diefstal is ... titel: Familievennootschap Rudy De Leeuw doorbreekt grens 1 miljoen euro http://www.slideshare.net/thierrydeb...1-miljoen-euro Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Notionele Rudy is nu eindelijk een echte Vlaming volgens NV-A'er Francken. Een echte Vlaming is volgens Francken iemand die door te erven en met twee hard te werken miljonair is.
|
Citaat:
|
Citaat:
Ten tweede, in wat ge dan wel quoot, staan drie stellingen. Welke van de drie is het voorwerp van je vraag ? Logische hygiëne heet zoiets. Voor uw straf gaat ge vandaag drie weesgegroetjes en één onzevader minder bidden dan op andere dagen. . |
Citaat:
![]() |
Citaat:
Oei, Schoof, je hebt aan Anita haar grote idool geraakt... She loves it when he whispers in her ears : "Luister naar mijn woorden, kijk niet naar mijn daden"... Vakbonden en hun aanhang :roll: |
Citaat:
|
Een significant deel van de forumleden hier zijn precies een beetje jaloers.
|
Ik denk dat die significanten eerder verontwaardigd zijn.
|
De Leeuw moet zowat de grootste levende hypocriet ter wereld zijn.
|
Kan ook zijn dat ze verontwaardig zijn maar ook zeker jaloers.
Ken je dat groen monstertje? |
Citaat:
|
Citaat:
|
U heeft in bericht 11 ook niet gequot.
Maar volgende keer zal ik terug quoten. |
Citaat:
|
Jan Van Den Berghe heeft wel vaker moeite met het feit dat er tegen bepaalde zaken die als "normaal" worden aanzien door welstellende kringen, enorm veel protest komt.
Opdringerige Watteeuw en Wereldvreemde Daniel bijvoorbeeld met hun dwaas immobiliteitsplan te Gent :magniet: |
Citaat:
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:39. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be