![]() |
Vechtpartij in Turks Parlement
Vechtpartij in Turks parlement na opmerking over Koerden bron
In het Turkse parlement is een vechtpartij uitgebroken. Toen een parlementslid zei dat er in Zuidoost-Turkije burgers worden vermoord, werd hij belaagd door leden van regeringspartij AKP. En dat wil bij Europa?? |
|
.
|
Turkije glijdt af naar een dictatuur op Islamitische leest. Een zeer gevaarlijke situatie waar idd de EU dringend een standpunt moet over innemen. Zo'n land kan niet in de EU, punt.
|
Zoals ik al eerder schreef is er ooit een uitzending op tv geweest (docu?) waar een Turk zelf in kwam vertellen: Laat ze er nooit bij, bij de EU want dan ga je pas wat meemaken.
De brave man is daags nadien (na het interview) vermoord terug gevonden ... Mijn verontschuldigingen dat ik mijn tekst niet kan ondersteunen met een link naar de bewuste uitzending, ik zocht er anders al serieus achter. Als men echt de ondergang van die EU in de hand wil werken dan moet men ze maar toelaten. Einde EU dan ... Der Untergang!!! :roll: |
|
Het filmpje is het levendige bewijs van dat men met dat soort lieden geen dialoog of een deftige discussie kan voeren en dat wil men aan de EU toe'voegen'. Niet echt het beste plan me dunkt.
Maar er zullen er wel weer zijn die daar aan verdienen zeker? 8O |
Citaat:
p.s.: Belgische runderen aan Turkse grens worden gedood Dat vraagt om Turkije plat te gooien niet. :rofl: (<- door Sarcasmus) ![]() |
Citaat:
Al zal "Uncle Sam" dat niet leuk vinden. |
Citaat:
![]() |
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:05. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be