Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Abou Jahjad niet welkom te Brugge (https://forum.politics.be/showthread.php?t=231344)

Sukkelaar 29 april 2016 15:03

Abou Jahjad niet welkom te Brugge

Senator Pol Van den Driessche had zich "teleurgesteld" getoond dat de Brugse school, Ter Groen Poorte, Dyab Abou Jahjad had uitgenodigd op een evenement ten voordele van Kom op tegen Kanker.

Zo pas heeft de school laten weten niet langer te willen ingaan op deze uitnodiging.

Blijkbaar heeft de senator het dus gehaald.

Universalia 29 april 2016 15:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sukkelaar (Bericht 8085912)
Senator Pol Van den Driessche had zich "teleurgesteld" getoond dat de Brugse school, Ter Groen Poorte, Dyab Abou Jahjad had uitgenodigd op een evenement ten voordele van Kom op tegen Kanker.

Zo pas heeft de school laten weten niet langer te willen ingaan op deze uitnodiging.

Die activist had men al véél langer terug naar het Libië moeten sturen, niemand die er een boodschap aan heeft aan zijn oproer kraaien.

Pericles 29 april 2016 15:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 8085915)
Die activist had men al véél langer terug naar het Libië moeten sturen, niemand die er een boodschap aan heeft aan zijn oproer kraaien.

Libanon is ook goed. ;-)

Sukkelaar 29 april 2016 15:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pericles (Bericht 8085938)
Libanon is ook goed. ;-)

En dan zeggen dat hij een rubriek heeft in De Standaard.

djoebidoebidoe 29 april 2016 15:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sukkelaar (Bericht 8085912)

Niet alleen teleurgesteld! in zijn brief schreef hij dat hij "verbijsterd" was. Ik vind dat altijd heel eigenaardig wanneer iemand "verbijsterd" of "in shock" is. Wat moet men zich daar eigenlijk bij voorstellen??? Kan zo iemand nog functioneren in de maatschappij???

Xenophon 29 april 2016 15:44

Arme Abu

quercus 29 april 2016 15:47

Die kerel kan hier niets komen doen. Wat is het praktisch nut van dat soort hufter voor onze samenleving?

Xenophon 29 april 2016 15:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door quercus (Bericht 8086004)
Die kerel kan hier niets komen doen. Wat is het praktisch nut van dat soort hufter voor onze samenleving?

Dat is de gematigde Hezbollah. :lol:

Guinevere 29 april 2016 16:07

Maar de NVA heeft niets tegen allochtonen of moslims, hoor...
Schandalig dit. Om welke reden wordt Jahjah niet meer uitgenodigd?

TheFourHorsemen 29 april 2016 16:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere (Bericht 8086048)
Maar de NVA heeft niets tegen allochtonen of moslims, hoor...
Schandalig dit. Om welke reden wordt Jahjah geweigerd?

Omdat hij een haatzaaier is. Omdat hij vrolijk wordt van terroristische daden.

Guinevere 29 april 2016 16:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TheFourHorsemen (Bericht 8086049)
Omdat hij een haatzaaier is. Omdat hij vrolijk wordt van terroristische daden.

Wat??? Bron? Lees hier trouwens eens de haatberichten tav hem, allochtonen en moslims.

TheFourHorsemen 29 april 2016 16:14

Twee kleine voorbeeldjes die ik uit mijn hoofd weet (te lui om opzoekwerk te doen, het is voor iedereen vrijdagnamiddag):
- haatzaaier: 1/3 van de Vlamingen zijn racisten.
- vrolijk worden van terroristische daden: de bewering dat hij een 'gevoel van victorie' voelde na de aanslagen van 11 september

Haatberichten t.a.v. allochtonen zijn uit den boze. Haatberichten t.a.v. de islam zijn even terecht als haatberichten t.a.v. andere onverdraagzame en gewelddadige ideologieën zoals bijvoorbeeld het nazisme.

TheFourHorsemen 29 april 2016 16:17

Speciaal voor jou nog een prachtig stukje tekst van jolige Jahjah:

"Ik ben een sjiitische Arabier en volgens CNN en BBC word ik verondersteld te juichen bij de dood van Saddam maar in plaats daarvan voel ik een diep verdriet en sympathie voor hem dat ik nog nooit heb gevoeld. Saddam mocht dan een dictator geweest zijn maar vandaag is hij een martelaar van het Arabische volk en het Arabische verzet en dit niet alleen in Irak maar ook in Palestina en Libanon."

De schoofzak 29 april 2016 16:27

Och, ik veronderstel dat het directeurke van de school een sos of een tsjeef is, en eens modern wou zijn, zoals zijn soortgenoten.
Dus doet hij iets voor 'k weet niet goed welk goed doel, en nodigt daartoe ook politiekers uit, naast dus Boe Boe Jha Jha.

Nu heeft Boe Boe niet alleen nogal straffe standpunten over de Vlaamse samenleving in de mond genomen, maar ook de nva beschimpt als zijnde een racistische partij.

Als gij dan denkt dat die grootste partij dat zo maar over zich heen laat gaan, dan zijt ge wel mis.
Ik weet niet wie precies het directeurke over de streep getrokken heeft; wellicht "iets" van de inrichtende macht.

Wie kaatst, mag de bal verwachten. Ook als je aan politiek kaatsen doet.

.

Amon_Re 29 april 2016 16:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere (Bericht 8086052)
Wat??? Bron? Lees hier trouwens eens de haatberichten tav hem, allochtonen en moslims.

Was hij niet veroordeeld voor antisemitisme in Nederland?

Johan Bollen 29 april 2016 16:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere (Bericht 8086052)

Die zijn ook allemaal niet uitgenodigd.

Johan Bollen 29 april 2016 16:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Amon_Re (Bericht 8086076)
Was hij niet veroordeeld voor antisemitisme in Nederland?

Hij durft wel rake dingen zeggen over Israël heb ik begrepen. Wat de reguliere pers niet vaak durft. Liever Jahjah dan een Wahabist of Salafist. Maar antisemitisme is er over.

Wat hij zegt over 1/3 van de Vlamingen die racisten zouden zijn. Daar is hij dik op te pakken. Daar toont hij zijn eigen racisme.

Universalia 29 april 2016 16:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pericles (Bericht 8085938)
Libanon is ook goed. ;-)

Libanon is inderdaad ook al goed, ik draai er haast dol van. :rofl:

Hypochonder 29 april 2016 17:05

Stuur die kerel gewoon naar de maan, niemand zal hem missen.

Zucht 29 april 2016 17:08

Hij is niet welkom bij de maanmannen. :evil:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:21.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be