![]() |
Frankrijk en Duitsland keren zich tegen de islam
De Fransen en Duitsers keren zich tegen de islam. Dat blijkt uit een enquête die de Franse krant Le Figaro publiceert op basis van cijfers die het onderzoeksbureau iFop verzamelde bij 1.008 Fransen en 989 Duitsers.
https://nl.express.live/2016/04/29/f...uitsers-islam/ Niet alleen de Fransen en de Duitsers, maar alle westerlingen die iets van de islam begrijpen. Hoe lang gaat dit nog goed? |
Citaat:
|
Citaat:
En dit alles heeft hij nog eens herhaald voor het Europees parlement. Volgens hem moeten we er zelfs respect voor hebben.:lol: Op zijn partij moeten we alvast niet rekenen om het tij te keren. |
Citaat:
|
Citaat:
Het enige probleem met de niet-extreme Islam is dat "onze" sossen en groensels die mensen eigenlijk aanporren om op te schuiven in de richting van een extremistische islam. . |
Citaat:
|
Citaat:
Als u werkelijk historisch besef heeft weet u dat het aantal oorlogen met islamieten door de eeuwen heen enorm klein aantal is van het totale aantal oorlogen. Dit heeft helemaal geen historische redenen, Er zis gewoon niemand die zin heeft in één of andere vreemde godsdienst. Net als dat men niet zit te wachten op grote stromen vreemdelingen , ongeacht het soort geloof. |
Europa is weerloos tegen de oprukkende Islam zolang het zich niet ontdoet van het feministische juk.
|
Citaat:
Ondertussen is het weer onder de NVA dat men "ontdekt" dat terroristen enz mooi verder poen trekken wanneer ze in de gevangenis zitten! Misschien hebben/hadden ze ook recht op een "oudstrijders-pensioen"? |
Citaat:
|
Citaat:
Ik geef maar weer de song door van al Wilson over de snake en de goedmoedige vrouw. Zie de slang maar als de islam en de vrouw als Merkel die Europa op dat gebied vertegenwoordigd. Trump waarschuwde Europa en Amerika voor de islam, met als vergelijk dit nummer: https://www.youtube.com/watch?v=T_ZBqpEUbik |
Wanneer men vaststelt dat zelfs een meerderheid van de linkse boomknuffelaars zich tegen de multicul keren nadat ze ruw ontwaakt zijn uit hun multiculknuffeldroom dan moet ik toch eens hard lachen hoor. Het is net door hun politiek voorkeur dat we in Europa met zo'n moslimzootje opgescheept zitten. Ze zouden zich beter tegen hun politiek partij keren.
|
Citaat:
Hoe valt dat anders te interpreteren? Of was het om te lachen? :-D |
Citaat:
Ze gaan peiling na peiling verder blijven zakken. En pas op, ook ik heb in het stemhokje even overwogen om voor de N-VA te stemmen. Gelukkig heb ik dat niet gedaan. Maar goed , eerlijk is eerlijk. Ik had nooit gedacht dat ze die beperking op de verblijfsvergunning zouden kunnen doordrukken. |
Citaat:
|
Citaat:
Alhoewel Wilders ook hoog op de hitlijst van IS staat en hun geloofsgenoten. Denk dat als Wilders iets passeert de pl**ris uitbreekt in Nederland, en terecht. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Alles moet weer gedubbelchecked worden, ik was daar ook mee weg, dat Jambon gezegd had "dat er niets mis is met de islam". Weer een mooi voorbeeld van dat ge een leugen maar voldoende moet herhalen tot dat men het gaat geloven. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:47. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be