![]() |
‘Impact aanslagen op economie is aanzienlijk’
BRON
Detail tekst: Citaat:
Zoals ik al eerder schreef: Blijf uit die landen weg (die van de bommengooiers), geen reisjes meer naar plannen dat die hun toeristische sector (waar men het meestal moet van hebben in die landen) zodat die hun toeristische sector plat gaat. Zullen wel anders janken daarna. :roll: |
De bommengooiers komen uit België. :-(
|
Citaat:
|
Citaat:
Iedere moslim, hier of niet geboren, blijf ik zien als een uitheemse soort. Heeft met hun koranistische gedrag te maken, C.q. De haat tegen de westerling. Met gematigde moslims heb in ook niets. Een salafistische moslim snijdt je kop eraf, terwijl een gematigde moslim je voeten vasthoudt om het werk te klaren. |
Citaat:
Ik kan het alleen maar blijven herhalen: Om echte verandering te bekomen moet heel dit systeem instorten. De mensen horen dat niet graag natuurlijk. Want dat gaat voor heel veel mensen een heleboel narigheid meebrengen. Ze willen liefst dat het terrorisme verslagen wordt én dat dit systeem blijft bestaan. Maar dat kan natuurlijk niet. |
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Had je dat nog niet door? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Tja, de religie van de (v)wrede staat voor niets. Vijf maal daags de kop naar het oosten en de kont naar het westen zegt al genoeg. Toch? |
Citaat:
|
Citaat:
https://www.youtube.com/watch?v=d0ziRWoI2JI |
Citaat:
Maar je hoeft daarom nog niet zo'n baggermuziek te posten hoor. |
Citaat:
|
Citaat:
Plato heeft ook een lijstje gemaakt met de 5 staatsvormen waarbij 1 de beste is en aan de andere allemaal wel wat mankeert. De laatste 2 zijn de meest “erge” staatsvormen: I. Een aristocratie: Hier zijn mensen met filosofische kennis en militaire kennis degene die de maatschappij beschermen waarover ik het dus heb gehad. II.Een timocratie: Hierbij ontbreekt t.o.v. nummer 1 de filosofische kennis III. Een oligarchie: Rijke mensen zijn hier aan de macht, Plato vindt rijkdom alleen een slecht idee om de maatschappij te beschermen. IV. Een democratie: Iedereen mag besturen dus ook de mensen uit lagere klassen, die dom zijn. V. Een tirannie: wordt bestuurd door een tiran. Die zorgt voor uitbuiting en slavernij. De laatste bestuursvorm, bestuurd door moslims, zal ons ten deel vallen, als we niet oppassen. Na democratie volgt altijd chaos, daaruit weer een dictatuur. |
Citaat:
;-) |
economisch gevolg van terrorisme
Citaat:
http://forum.politics.be/showthread.php?t=231438 |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:53. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be