![]() |
CdH probeert hun Belgische melkkoe alsnog te redden
"Het cdH verzet zich hardnekkig tegen de federale regering van de N-VA en de MR.
"We doen dit om het land te redden, zijn waarden en zijn harmonie.":roll: Dat heeft de voorzitter van de Franstalige partij, Benoît Lutgen, vandaag tijdens het partijcongres in Luik gezegd. " http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...g-om-het-land- "Zijn waarden" :roll: lees de jaarlijkse Vlaamse miljarden transfers "Zijn harmonie " :roll: lees de taalkundige éénrichtingsolidariteit; Vlamingen tweetalig en Walen Franstalig. Ja als ik van de Walen was zou ik zo een super-deal ook verdedigen. Dit gaan ze nergens ter wereld nog kunnen krijgen. Voor ons Vlamingen is het echter genoeg geweest. Steeds maar betalen aan de Franstaligen, maar geen eerbied voor onze taal en cultuur. Zelfs in onze eigen hoofdstad kunnen Vlaamse patiënten nog altijd niet in hun eigen taal terecht in de Franstalige Brusselse ziekenhuizen, terwijl de Franstalige patiënten in Brussel overal in hun taal terecht kunnen ook in het enige Nederlandstalige ziekenhuis. Wij zijn een braaf geduldig volk,maar geen masochisten . De onrechtvaardigheid en één richting solidariteit heeft nu lang genoeg geduurd. Leve de Vlaamse Onafhankelijkheid.:-) |
Als je die franstalige politici bezig hoort, is het echt een raadsel waarom NVA en VB nog niet de meerderheid hebben in Vlaanderen.
De waarden en harmonie van België :lol: :lol: Give me a break zou the Donald zeggen. |
2 Bijlage(n)
Citaat:
|
Ik vond uw thread over het songfestival sterker. Ook filosofisch beter onderbouwd.
En met een beter dramatisch plot. |
Citaat:
om voorzitter te worden van de" CdH- succursale -Ménapien" :-) Dat zou ook nog een beter dramatisch plot kunnen geven. |
Lutgen, klotewaal en grootste politieke loser uit de belabberde geschiedenis van dit land nadat hij en de PS naar de oppositie werden verwezen na de vorige verkiezingen. Als zo'n onbenullige Vlamingenhater praat dan borrelen alle beerputten in een omtrek van 100km.
|
Bezorgd over de transfers. Goeie vriend van madam NON.
|
Citaat:
Citaat:
Wacht, is het een grapje? nee, dat kan niet, gij maakt nooit grapjes .... |
Citaat:
Vlamingen zijn masochisten, die gaan zich maar al te graag weer laten muilkorven, bedwelmd als ze zijn door de charismatische welbespraakdheid van Franstaligen. |
Citaat:
generatie "Martens-De Haene-Claes-Verhofstadt", die blijkbaar nog leed onder een minderwaardigheidscomplex. In hun studietijd was het Frans immers nog een wereldtaal . De jongere generaties Vlamingen hebben gelukkig daar steeds minder last van, daar het prestige van het Frans ondertussen volledig ondergraven is door het Engels, dat nu de enige wereldtaal geworden is.:-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:41. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be