![]() |
eeuwige oneerlijke strijd !
Waarom kan de VRT of VTM nu niet eens een eerlijke verslaggeving uitvoeren over politieke partijen ? ja ik weet het waarom , , maar dat klopt niet .... dit lijkt meer op corruptie ... gisteren was er een grote meeting van het Vlaams Belang , niet op TV gezien in het nieuws wel de SPa met heel hun aanhang en hun uitleg ,, weer die vulgaire manier van werken "het uitsluiten van een grote groep mensen " die iets willen bereiken ..... en daarom Vlaams Belang kiezen..,,, wanneer stopt die uitsluiting en onrechtvaardigheid hier NU eens in België ?? of moeten mensen massaal het kot ook eens afbreken eer er eens naar ons geluisterd zal worden?? Jullie journalisten zijn oneerlijke mensen , en werken mee aan een slechte maatschappij die volloopt van corruptie en onderkruiperij.
|
Citaat:
Het leek wel een optreden van de geest van Eddy Wally :-) :-) :-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja waarom in "al hun "kaarten laten kijken ? zo zot zijn ze nu ook niet ...:roll:
|
Ik zou het eerlijk gezegd eens spelen op een manier dat mijn tegenstanders eens goed zweten .... onder hun oksels ...en dat hun broekje vol kak hangt ....
|
Zoiets is nogal simpel uit te leggen hoor:
-De VRT is in feite een bloedrood nest omdat de sossen al zeer lang geleden hebben ingezien dat de staatszender het ultieme medium is om hun propaganda te verspreiden. En omdat VRT journalisten zowat voor het leven benoemd zijn werkt zoiets decennia lang door. -VTM is enorm koningsgezind (onder andere door hun programma Royalty) en daar het VB zeer anti monarchie is moet je ook niet verwachten van VTM dat ze daarover verslag zullen uitbrengen. Tel daarbij nog dat VTM en VRT elkaar zowat kopiëren en zogenaamd onafhankelijke verslaggeving is onmogelijk bij die twee zenders. |
Citaat:
Moslimextremist en haatzaaiende racist Abou Jahjah krijgt zelfs een column in een 'kwaliteitskrant' en wordt regelmatig opgevoerd in Humo-zender Viier. Heel het medialandschap is vergiftigd door het linkse, pamperdend gedachtengoed. |
Citaat:
|
Citaat:
Stikkers verzamelen, ne Jup drinken en het leven is goed. |
Citaat:
Zo moe is het kuddevee hun belerende, totaal corrupte en anti-Vlaamse lulkoek terwijl het land, Vlaanderen door de Belgische knijptang het eerste, met de dag meer en meer de spuigaten uitloopt... |
Heel erg .... :roll::roll:
|
Citaat:
Omdat die partij uitschot is. Eenvoudiger dan dat kan ik het niet verwoorden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Is deze dan nog niet opgestaan in Vlaanderen ? Intussen vergeleek The Wall Street Journal Jan Jambon met Donald Trump die zei dat na 9/11 “duizenden mensen” in Jersey City “aan het juichen waren” na de aanslagen op de WTC-torens in 2001. Een uitspraak die herhaaldelijk is tegengesproken door de Amerikaanse overheid. |
Citaat:
Een aanvechting naar de letter en de geest van alle democratische verworvenheden. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:59. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be