Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Buitenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=65)
-   -   AfD-er vervoegt onze rangen (https://forum.politics.be/showthread.php?t=231426)

Drukazz 2 mei 2016 11:21

AfD-er vervoegt onze rangen

Eén van de Europarlementsleden van de immigratie- en eurokritische partij Alternative für Deutschland (AfD) vervoegt onze rangen in het Europees parlement.

BRON

Welkom bij de anti EU en pro Europese club!

Geen broederoorlogen meer deze keer, vandaag knokken we zij aan zij tegen de cultureel marxistische Jezushatende islamknuffelende feministische pro massa immigratie elite!

Sukkelaar 2 mei 2016 17:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Drukazz (Bericht 8089551)

Eén van de Europarlementsleden van de immigratie- en eurokritische partij Alternative für Deutschland (AfD) vervoegt onze rangen in het Europees parlement.

BRON

Geen broederoorlogen meer deze keer, vandaag knokken we zij aan zij tegen de cultureel marxistische Jezushatende islamknuffelende feministische pro massa immigratie elite!

Dat is goed nieuws. Met hoevelen zijn ze nu al in die fractie?

Drukazz 2 mei 2016 17:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sukkelaar (Bericht 8090023)
Dat is goed nieuws. Met hoevelen zijn ze nu al in die fractie?

Op de bron klikken. ;)

Met zijn komst bestrijkt de fractie ‘Europa van Naties en Vrijheden’ intussen 9 landen en 39 Europarlementsleden. Nooit eerder werden de nationalistische krachten zo stevig gebundeld, nooit eerder klonk de democratische stem om volks- en zelfbehoud zo luid.

DewareJakob 2 mei 2016 17:57

Feministisch en islamknuffelend, in één persoon? Lijkt mij op een muis die reclame maakt voor een kattenasiel.

Drukazz 2 mei 2016 17:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DewareJakob (Bericht 8090029)
Feministisch en islamknuffelend, in één persoon? Lijkt mij op een muis die reclame maakt voor een kattenasiel.

Het is een vreemde combinatie maar ze is wel een realiteit.

DewareJakob 2 mei 2016 18:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Drukazz (Bericht 8090030)
Het is een vreemde combinatie maar ze is wel een realiteit.

Ik geloof u, mensen zijn tot alles in staat.
Van feministen ga je uit dat ze de rechten van de vrouw verdedigen, en de gelijkwaardigheid.
Blijkbaar komen tegenwoordig feministen op voor de 'rechten' hun islam-zusters die graag met een hoofddoek op willen ondersteunen dat ze minder waard zijn dan een man. Begrijpe wie begrijpen kan.

DucDEnghien 2 mei 2016 19:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Drukazz (Bericht 8089551)

BRON

5,1 % dus. Eerder een kleine minderheid dan een meerderheid. Maar schuiven doet het wel.

TV-verslaafde 2 mei 2016 19:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DucDEnghien (Bericht 8090070)
5,1 % dus. Eerder een kleine minderheid dan een meerderheid. Maar schuiven doet het wel.

Het zal wel blijven schuiven, maar geen aardverschuivingen denk ik. Als er al iets gaat veranderen (pessimistisch) is het denk ik meer naar de fascistische kant.

Sukkelaar 3 mei 2016 09:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TV-verslaafde (Bericht 8090075)
Het zal wel blijven schuiven, maar geen aardverschuivingen denk ik. Als er al iets gaat veranderen (pessimistisch) is het denk ik meer naar de fascistische kant.

En waarom denk je dat?

edwin2 4 mei 2016 21:27

Vrouwen hebben het volste recht op totale onderwerping aan één of andere arabische god of duivel indien zij dit willen. Feministen ondersteunen.dit recht, misschien omdat ze zelf sm keldertjes hebben?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:16.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be