![]() |
Staking cipiers, directeur neemt over.
Een gevangenisdirecteur, samen met 3 andere directeurs en 4 cipiers die niet staken hebben de bewaking over genomen van de cipiers die staken.
De directeur zegt nu dat hij niet wist dat het zo vuil was, dat het zo stonk en dat hij het erg vind dat er kinderen achter de tralies zitten. Hij beseft nu beter hoe zwaar de job van cipier wel is. Wist deze directeur dan niet hoe zwaar de job van cipier wel is? Is hij dan een vreemde in de gevangenis waar hij directeur van is? Over voeling met uw werkplek gesproken. |
Broodje-aap verhaal zonder bron.
|
Als zij met 8 alle taken op zich nemen zal het werk allicht heel wat zwaarder wegen dan met minstens een viervoud aan cipiers. Oei, niet aan gedacht, Patrick???
Chapeau voor deze directeurs : die hebben juist wel voeling met hun werk. |
Citaat:
En het is geen broodje-aap verhaal, het is de waarheid. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
HLN 02/05/2016. |
Citaat:
- Hoeveel mensen werken daar normaal? - Waarom stonk het er? - Waar zitten kinderen achter tralies? |
Citaat:
Daar staat het in. |
Vandaag in het nieuws dat de Waalse cipiers willen doorstaken.
In Vlaanderen zou de situatie in de gevangenissen weer normaal zijn. Walen zijn precies doorzetters. |
Citaat:
|
Citaat:
Waar bent u het eens/oneens mee? |
Dubbele topic, close please.
|
Citaat:
En beslist u of een topic wordt gesloten? |
Citaat:
|
Citaat:
Dit is toch het thema vakbonden dus post ik items die verband hebben bij de vakbonden in de hoop reacties te krijgen van andere. |
Citaat:
"maar u kunt daar niet over oordelen omdat u daar niet werkt. Juist zoals ik niet kan oordelen over uw werk." of één van je andere one-liners. Vertel mij: waarover wil je een mening waar ik wel iets over zou kunnen zeggen volgens jou? Ik heb hier nog niet 1 keer een discussie kunnen aangaan met jou. Het draait altijd op hetzelfde uit. Bovendien kan ganse deze topic perfect opgenomen worden in de andere, ontaarde, topic mbt de politievakbonden. Of is dat niet gerelateerd genoeg misschien? Krijgt die te weinig aandacht dat je per se een nieuwe moest open doen? |
Citaat:
Is toch iets anders dan stakende politie? |
Citaat:
Is het zó erg gesteld met de staakbonden ? :lol: |
Gevangenis van Vorst.
Type in google gvangenisdirecteur en vuil in en u vind het artikel. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:11. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be